Модель скутера FADA JOG N з двигуном 125см3.
Модель доступна в п'яти кольорових рішеннях: коричневий перламутр, червоний перламутр, чорний перламутр, зелений перламутр та темно-синій.
Особливістю оновленого JOG N 125 є повністю новий зовнішній вигляд зі світлодіодними фарами, розташованими в передній частині моделі. У новинці LED фара виглядає цікавіше і світить яскравіше за колишню, а ширина охоплення світлового потоку збільшилася.
Цілком інші форми передньої оптики повністю змінили вигляд моделі. Вона суворіша і надає зовнішнього лиску. При цьому значно покращилася і освітленість завдяки світлодіодам, які розташовані в самій площині рефлектора. Це вже данина технологічності моделі. Тобто у конструкції фари немає звичайної цокольної діодної лампи. Світло формується інтегрованими у форму фари діодами від виробника CREE. Промені габаритів, що розходяться, використовують технологію тубусного світлопотоку, один яскравий діод формує світловий промінь по всій площині матового корпусу відбивача. За багатим)))). У той же час бічні покажчики повороту винесені в окремі елементи з боків для більшої помітності інших учасників дорожнього руху.
А ще подивіться на панель приладів. Вона зовсім інша. Варіантів внутрішнього підсвічування передбачено 7, і всі вони різні. Тут нічого особливо сказати - все видно і так. Навряд будь-яка інша модель скутера зможемо похвалитися таким класним приладовим оформленням. Смужка тахометра оббігає робітник за внутрішнім радіусом дисплея (кола). На цих фото вона зараз не відображена, але в момент роботи виглядає дуже наочно і зрозуміло.
А ось яка панель приладів була раніше на дорестайлінговій версії:
Ключів запалення в комплекті два і вони обидва з хвильовою насічкою і магнітною частиною, яка дозволяє відкрити шторку замкової свердловини, передбаченої в конструкції.
З лівого боку зберігся підсклянник розміщення пляшки об'ємом 0,5 літра та праворуч під замком невеликий відкритий відсік для дрібної поклажі.
Передня вилка телескопічного типу із колишніми характеристиками. Вона має достатню енергоємність при середній масі пілота 80-90 кг. Додатково для запобігання робочій поверхні пір'я встановлені захисні гофри. Вони закривають робочу відкриту зону повністю, мінімізуючи попадання бруду, води та утворення абразивного матеріалу, що сприяє зносу ущільнювальних елементів на корпусній частині амортизаторів.
Гальмівна система скутера складається з гідравлічного дискового механізму з двопоршневим супортом на передньому колесі та заднього барабанного гальма. Тут усе звичне. Ефективності вистачає з лишком, навіть за напруженої міської їзди.
Ззаду встановлено два амортизатори, оскільки на ранніх версіях скутерів встановлювалися «одиночні амортизатори», які не належним чином справлялися зі своїми обов'язками. Конструктори подбали, щоб кут був оптимальним до опорних майданчиків кріплень на новому двигуні в інші конструктивні місця.
Корпус повітряного фільтра був доопрацьований для забору повітря у верхній частині, зміщеній від зовнішнього борту. Це зроблено для того, щоб звести до мінімуму. швидке забруднення фільтра потоком повітря і пилу піднімається переднім колесом і проходить уздовж корпусу. Як фільтруючий елемент використовується фільтр картриджного типу багатосекційний, паперовий. Сам двигун серії 152QMI себе не потребує. Винятком із правил буде тільки свічка NGK - яка встановлюється в стандарті на цю та інші моделі FADA для кращого іскроутворення та приводний ремінь варіантора добре відомої фірми GATES - це якісний елемент, який при правильній їзді прослужить довше, ніж інші дешевші варіанти.
Зверніть увагу також на грязьовий бризковик, що знаходиться над заднім колесом. Його загальна довжина спеціально збільшена для того, що відсікати потік бруду від колеса, що обертається, щоб він не потрапляв у зону розрядження над двигуном і не забруднював його.
Звичайно ж у стандартному оснащенні дві підніжки бічна та центральна стоянкова. Незважаючи на невеликі габарити на нетвердих покриттях, центральна підніжка буде однозначно надійніше фіксувати скутер у статичному положенні.
Пультів керування як таких немає. Їхнє місце зайняли кнопкові перемикачі. Вони інтегровані в панель, краще захищені від попадання вологи та замінюються індивідуально. Тобто при виході з ладу або пошкодженні кнопки її можна буде замінювати окремо - це практичніше і дешевше, якщо говорити про ціну запасної частини. Торцеві частини держаків забезпечені алюмінієвими наконечниками як і раніше. Це виправдане рішення для збереження цілісності.
Важелі управління гальмівною системою з незабарвленого алюмінію. Вони не втратить вигляду через подряпини, як це сталося б із забарвленими сталевими.
Платформа багажника збереглася і в комплектації станлартної новинки. Це аж надто необхідна річ, щоб жертвувати нею для зовнішнього вигляду, тим більше на невеликому скутері.
Збереглася оббивка сидіння, що добре зарекомендувала себе. Верхня частина шагреневого типу перешкоджає ковзанню, а бічні частини виконані з більш щільного матеріалу (більше за товщиною), який краще чинить опір розтягуванню при довготривалій експлуатації.
Ну і висновок додамо пару фотографій які хоч і не дають повного уявлення про зовнішній вигляд, але все ж таки показують, що скроєний Fada JOG N добре і пошитий добре.