Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

      Модель скутера FADA BWS відрізняє молодіжний, трохи агресивний дизайн: здвоєна фара і компактні розміри. По суті, це позакласовий зразок. Він схожий на всіх побратимів, але при цьому здорово відрізняється від них своєю "дорожньою всеїдністю". Якби це був автомобіль, його можна було б зарахувати до класу паркетників або кросоверів, але в скутерах такої класифікації немає, а ось ФАДА FD150T-35 (BWS) є. Розкажемо трохи в чому саме він індивідуальний і чим хороший. Головне, що впадає у вічі - особливий зовнішній вигляд. Простіше сказати що в ньому інше, ніж знайти схожість з іншими моделями скутерів. Передня оптика у вигляді здвоєних кругляшів фар може і не всім подобається, але здорово освітлює дорогу або бездоріжжя яким Ви на ньому рухаєтеся. До речі, скла фар у моделі випоонені з полікарбонату (вони не скляні). Цей матеріал стійкий до ударів і не жовтіє з часом, що важливо. У версіях 2021 року випуску фари обзавелися додатковими захисними ґратами, які тепер зведуть до мінімуму навіть подряпини. А панель приладів стала повністю електронною з можливістю вибору 7-ми кольорів підсвічування.

Другою відмінністю є шини. Саме шини, а не колісні диски. Тому що диски цієї моделі спеціально виконані в стандартному 10-ти дюймовому форматі. А ось шини встановлені товсті і широчені, розмірності 130/90. Дякую такій комбінації диски  практично неможливо пробити до обода, навіть якщо їздити дуже поганими дорогами. Більше того, ми намагалися перетинати залізничні рейки на скутері. Разом зі значним дорожнім просвітом ця операція проходить для нього абсолютно безболісно.

А якщо Ви звернете увагу на малюнок потектора, то зрозумієте, що навіть по бруду або по пісочних покриттях на ньому можна буде їхати зі значно більшою сміливістю та впевненістю, ніж на звичайному моторолері або дорожньому мотоциклі.  

Конструкція рами – це ще одна істотна відмінність моделі скутера FADA BWS від інших варіантів. Зверніть увагу, що вона каркасного типу і не прихована під фальшпанелями, а виконана у вигляді поясного каркаса з труби немаленького перерізу. Це зроблено з прицілом на те, що "пересічення" може бути основною стихією експлуатації мопеда, а вібрації та ударні навантаження рама повинна тримати так, щоб безпека була якщо не абсолютною, то максимально наближеною. Ну і ще один плюс – мало пластика по периметру – мінімум сколів, тріщин та поломок щитків, обтічників тощо. Також в оновленій версії 2021 вже додався задній багажник.

Тепер про розміри. За зовнішніми параметрами він потрапить у рідньорозмірну категорію, однак у нього і тут "не все, як у людей". Осі коліс максимально рознесені по краях - це зроблено з прицілом на те, що навіть в умовах їзди по косогорах він буде легко кататися без торкання дном через пагорби (завдяки короткій колісній базі) і з легістю штурмувати ухили вгору без побоювання залишити переднє крило на землі. штурмі гірки або пагорба - кут вертикального в'їзду завдяки шинам і колісній базі, який він може подолати, дуже великий    

Також звернемо увагу і на нестандартне розміщення паливного бака – такого немає ні в кого. Заливна горловина знаходиться у передній торцевій частині подушки сидіння – абсолютно легкий доступ і без необхідності піднімати сидіння. При цьому ємність бака збільшена до 6 літрів, а його місце розташування благотворно позначається на розважуванні між осями і, як наслідок, сприяє кращій керованості.  

Стилістика та виконання панелі приладів - легко. Зате вона компактна, герметична і залишає більше вільного простору для розміщення на кермі. тримачів під телефон, виносних розеток на 12 вольт чи інших атрибутів.

Рукоятки керма - ось чи не єдиний елемент, який майже як усі. Хоча погодьтеся, складно вигадати щось інше, та й навіщо???))))))

Щодо двигуна можемо сказати, що він без новомодних прибамбасів. Звичайний скутерний 157QMJ з потужністю 8 конячок. З урахуванням зменшеної маси скутера він добре справляється з обертанням чималих котків і здатний досягти майже 100 кілометрової швидкісної межі. При цьому розгін у нього досить швидко відбувається, завдяки більшому діаметру коліс, ніж у звичайних скутерів на 13-ти дюймових колесах.

 

Задня оптика BWSа повторює стилістку передка і чудово оживляє вигляд, а лампові покажчики повороту зроблені на гнучких гумових ніжках, які дозволяють їм без шкоди для себе відхилиться на досить великі кути зі збереженням цілісності.  

Звичайно ми описали не всі фішечки БВС, але точно одні з найголовніших, оскільки саме вони більшою мірою визначають його відмінну від інших функціональність і можливість використання поза дорогами. Краще для цих умов тільки кросовий мотоцикл, але FD150T-35 ідеологічно зовсім інший тип транспорту - простий зрозумілий і з автоматичною КПП. У цьому сенсі він підійде набагато більшу кількість користувачів, якщо вони звичайно не завзяті ендуристи. А іншої альтернативи серед скутерів йому просто немає – не вірите??!! Спробуйте пошукати та порівняти.

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Вантажопідйомність, кг 150
  • Вага, кг 120
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 0,8
  • Об'єм паливного бака, л 6
  • Максимальна швидкість, км/год 100
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 9 / 7500
  • Об'єм, куб.см 150
  • Висота, мм 1080
  • Довжина, мм 1840
  • Електростартер Так
  • Колісна база, мм 1350
  • Ширина, мм 710
  • Витрата палива, л/100 км 2,8
  • Задні гальма Барабанні
  • Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Кікстартер Так