Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

Електротрайк FADA TENi

    Електротрайк FADA TENі 2024 модельного року є доопрацьованим та вдосконаленим варіантом серед усіx з модельної лінійки триколісних ФАДА. І, як нам здається, найкрасивішим. Дизайн зовнішніх елементів вдало доповнений пластиковими деталями, забарвленими у колір. Але з цього приводу кожен може мати власну думку, тому на цьому робити особливий акцент ми не будемо. Краще розповімо про інші деталі та зміни.

1. Основною та явною відмінністю є видозмінена структура рами. Нова конфігурація дозволила розширити її і зробити опорні елементи для цього широкими і рівномірно розподіленими по всій довжині. Тобто зараз зручно не тільки керуючій особі, а й пасажиру. Стопу ноги легко розмістити протягом усієї довжини підніжки. Може, деяким це здається не таким важливим, але насправді для власників з обмеженими можливостями або травмами гомілковостопних суглобів такий варіант набагато зручніший у процесі їзди і в плані посадки.

2. Збільшений діаметр коліс становив 10 дюймів (на всіх інших моделях – 8 дюймів). Збільшені колеса не тільки дозволили змінити в бік дорожній просвіт, вони помітно підвищили можливості геометричної прохідності моделі. Особливо при в'їзді чи з'їзді з бордюрів чи перетині глибоких вибоїн. Збільшилася і висота розташування посадкових місць - це теж зручніший варіант для тих хто стикається з проблемами обмеженої рухливості (травми хребта). Нахил вперед при посадці зменшився завдяки збільшенню висоти розташування самого сидіння.

3. Одночасно з шинами зазнали деяких змін і задні амортизатори. Вони стали м'якішими, ніж на інших триколісних моделях FADA. Але для більшої плавності ходу можна додатково зменшити тиск у шинах на 0,2 атмосфери.

4. Важливою зміною стала установка потужнішого силового агрегату з вихідною максимальною потужністю 650 Ватт. Причому змінився не тільки двигун (в ньому більше магнітів, більша поверхня тепловіддачі та інша привідна шестерня), а й контролер, що управляє ним. Збільшення потужності не було спрямовано на зміну порога швидкості. Ні. Головне питання полягало у рівномірному збільшенні тяги у кожному з трьох режимів руху. Швидкість не є перевагою TENi, але вона особливо і не потрібна була занадто велика. Куди важливіше переміщатися  по різному типу покриттю, горами та схилами, на ту ж дистанцію, що й моделі на колесах меншого діаметра. За замовчуванням, радіус обкату великого 10-ти дюймового колеса збільшився і спричинив потребу в трохи більшому зусиллі від двигуна, а значить і збільшились витрати електроенергії. Саме для того, щоб звести до мінімуму втрати в дистанції пробігу були зроблені коригуючи налаштування модуля, що управляє ним. Підвищена потужність двигуна і крутний момент, що теж збільшився, є тим доповненням, яке забезпечило правильний та корисний результат.

 

5. Змінилися на TENI і такі атрибути, як задні ліхтарі. Зараз вони перекочували на задні крила. По-перше, вони перемістилися вище і стали більш помітними. Яскравість освітлення не змінилася на гірший бік. По-друге, бруд і вода з-під коліс не буде їх забруднювати і "активно зволожувати" проводку - це експлуатаційний плюс. Умовний задній бампер залишився на своєму місці, але на TENi не потрібно побоюватися, що якщо "доторкнутися" до перешкоди, то розіб'ється один або обидва ліхтаря. Тепер їх там немає і основне технологічне завдання бампера довго служити та надійно захищати)))).

6. Став більш функціональним і бокс задній. Тепер він цільнопластиковий із кришкою. Навіть якщо дощ - поклажа залишиться сухою. А ще він елементарно полегшує вагу в порівнянні з металевим сітчастим кошиком і не буде іржавити. На додаток, ми позбавили передній кошик від кришки, замінивши її еластичними джгутами, які можна розтягнути по площині внутрішнього простору для фіксації вантажу. Причина позбавлення від кришки проста - при їзді нашими дорогами вона просто стукала залізом по залізу і звук не був приємний на слух. Начебто дрібниця, але її усунули за бажанням клієнтів, які висловили таке обґрунтоване зауваження. Частину дрібної поклажі або гаджети можна розмістити у фронтальному відділенні для дрібниць.

7. Передня фара стала також іншою, у неї центральний діод з радіальною лінзою, що збільшує діапазон площі освітлення. Світити вона не стала набагато далі, але тепер ширина охоплення та яскравість стали кращими ніж на інших моделях. Певною мірою цьому сприяло те, що сама фара розташована вище, ніж на інших версіях модельної лінійки FADA.

8. На обох гальмівних важелях з'явився фіксатор, який дає змогу загальмувати задні колеса та/або переднє колесо (можна окремо, можна все одразу) і не дасть змоги трайку самовільно котитися. Зручно і дуже легко.

    Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не вбудований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на FADA TENi є відокремленим тяговим модулем виносного типу. Він безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненими ребрами для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають хорошу термостійкість і механічну міцність. Виливка - є методом виробництва таких магнітів, що найбільш широко використовується. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

Якщо висловитися зрозуміліше - найважливішим і значним плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їх ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом кількох років без істотного зниження, що забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.

Привід від двигуна організований через знижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню привідну вісь електротрайка. Це зумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і звичайно не потребує встановлення привідних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувалося б. З урахуванням ваги самої моделі і навіть дозволеного навантаження 200 кг. шестерний редуктор + привідні півосі - це просте і дуже надійне рішення, що не вимагає частого регулювання, очищення та заміни деталей. Єдине що треба, періодично потрібно приділяти увагу заміні трансмісійної оливи в редукторі або залити після придбання більш якісний варіант оливи з числа іменитих, що таким чином збільшить інтервал подальшої заміни.

Електротрайк FADA TENi констурктивно виконаний, щоб долати у тому числі складні рельєфи. Він може впоратися з проїздом ям та колдобин на наших дорогах в режимі малого та середнього ходу, з'їхати з бордюру або подолати досить крутий підйом. Підвіска на всіх електротрайках (у тому числі на моделі TENi) здійснена за принципом простоти та надійності. Ззаду міст лежить на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково з'єднані поперечним розпірним елементом закритого прямокутного перерізу. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в кінці встановлено амортизатор із пружиною. Конструкція є залежною підвіскою з поперечною балкою заднього мосту. Причому сама балка мосту знаходиться над  П-подібною конструкцією важелів та поперечного елемента. Це виконано для того, щоб зменшити вразливість деталей та збільшити дорожній просвіт позаду. Передня ж підвіска є класичною телескопічною вилкою. Нічого зайвого та складного.

  

Триколісний TENi, у звичайному режимі використання, розрахований для використання водієм з пасажиром. Якщо на трайці переміщується одна людина, то відповідно, можна вибрати собі зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Така трансформація призначена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли єдине зручне положення це напівзігнута нога, а отже, для неї має бути достатньо вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки. Крім цього, у моделі передбачена можливість трансформації сидіння для забезпечення окремих місць. На фото позначено три варіанти конфігурації сидінь. У принципі, в поїздці на коротку дистанцію на TENi, можна розмістити і трьох осіб, за умови, що третьою буде дитина. Якщо ж їде одна людина, середнє сидіння можна перевернути на 180 градусів (дном вгору) і у складеному вигляді воно розміститься під основним, а маленьке сидіння для дитини просто складається вниз і не заважає при їзді дорослому. Про середнє сидіння в розкладеному стані не можна сказати, що воно винятково зручне. Але доросла людина не дуже значної комплекції може на ньому розміститися та доїхати до місця призначення. Сидіння для третього молодшого пасажира орієнтоване винятково на дітей. Відкидна подушечка попереду невелика за розміром, проте спеціально для зручності та безпеки на передній частині під кермом знайшли місце зручні руків'я, для того щоб дитина могла триматися і мати додаткову точку опори. Крім цього, у передній частині під кермом передбачені невеликі відсіки для розміщення пляшки з водою або дрібної поклажі.

 

  Керуючий функціонал на кермі зберіг простоту та зрозумілість, Мінімум кнопок, нічого зайвого. Збереглися і обидва гальмівні важелі. Як і на інших моделях, один з них поєднаний з ножною педаллю гальма. Спеціально для тих, хто не може повноцінно використовувати праву ногу для активації задніх гальмівних механізмів, передбачений дубль у вигляді ручного важеля. Ключ на TENi удосконалили і зараз він з хвильовою насічкою.

Органи управління TENi хороші тим, що інтуїтивно зрозумілі, навіть людям похилого віку, які далекі він новомодних сервісних кнопочок і режимів. Усі вони мають зрозумілу символіку. На лівому перемикачі розташовані кнопки активації покажчиків поворотів, увімкнення головного світла та клаксон. Зправа вибір режиму руху вперед або назад (так, Fada TENi має в конструкції режим заднього руху). Кнопка з позначеннями 1, 2, 3 - це вибір режиму руху: Одиниця - самий спокійний та економічний варіант, а трійка най потужніший режим. Саме в третьому варіанті на TENi можна переміщуватись активніше. Максимальна швидкість, заявлена ​​виробником, може досягати 36 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу до 55 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів та ступеню заряду батареї на етапі початку подорожі. Хороші показники з огляду на середньостатистичні потреби користувачів, невелику вартість самого електротрайка, в парі з його практичністю, при використанні в повсякденному житті. Панель приладів відображає заряд батареї, швидкість руху та загальний пробіг.

Триколісний FADA TENI в першу чергу орієнтований на мобільність двох людей в умовах невеликих відстаней. Він у будь-якому випадку більш стійкий, ніж двоколісний велосипед, і не вимагає особливих навичок в управлінні. Не треба чекати від нього динамічних надможливостей, тому що він з самого спочатку призначений для зовсім іншого: зручного переміщення кількох людей або однієї людини у спокійному та безпечному темпі. Проте двигун потужністю 650 Ватт дозволить моделі пересуватися впевнено навіть в умовах місцевості, яка має значні перепади рельєфу.

Пропонується модель у п'яти колірних варіантах: синій перламутр, сірий металік, коричневий перламутр, фіолетовий та  чорний металік.  

  

 У стандартну комплектацію FADA TENi входять:

 - Металевий передній багажний кошик

 - Зсувне основне сидіння  + Відсік для багажу ззаду під самим сидінням

- РК панель приладів з індикацією інформації про рівень заряду батареї, швидкості та індикатори зовнішнього освітлення

- Дзеркала заднього виду;

- Сигналізація з двома брелоками дистанційного керування

- Розмірність та тип шин. Усі три покришки однакові, безкамерні шини 3.00-10     

-  режим реверсу (задній хід);

-  3-х діапазонний перемикач швидкісного/потужного режимів руху (економ, стандарт, потужний); Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху за будь-яких дорожніх умов; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення

- Колісні диски легкосплавні

- Гальмівна система: передній барабанний / задній   барабанний;  

- Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольт і ємністю 20 A/г. (1440 Вт * год). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. У стандарті до батареї додається оригінальний зарядний пристрій живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 Вольт.

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Баланс вал Ні
  • Охолодження Повітряне
  • Колісні диски Сталь
  • Передні гальма Барабанні
  • Довжина, мм 1580
  • Ширина, мм 680
  • Висота, мм 1170
  • Споряджена маса, кг 128
  • Вантажопідйомність, кг до 200
  • Вага, кг 136