Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

Вантажний квадроцикл HUMMER CARGO 200

101900 грн.

Всі, хто знайомий з китайськими квадроциклами та вантажними трициклами чітко поділяє їхнє призначення: на квадриках розважаємося,...

Додати в обране

№:

Бренд: JinLing

Категорія: Вантажні квадроцикли

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

Всі, хто знайомий з китайськими квадроциклами та вантажними трициклами чітко поділяє їхнє призначення: на квадриках розважаємося, трицикли використовуємо для роботи.

Дещо, що в цьому твердженні змінилося в 2017, коли в Україні з'явився ATV HummerCargo - мабуть, найпрактичніший квадроцикл. Особливо знадобиться він тим, хто зайнятий у фермерстві та сільському господарстві.

Вантажний квадроцикл Хамер ідеальний для всіх, хто:

З таким опціоном та документальним супроводом вантажна модифікація квадроциклу у прийнятному ціновому сегменті пропонується вперше, аналогів на українському ринку поки що немає.  

Основное отличие этой модели от прогулянкових квадроциклів – повноцінний задній міст з карданним приводом та міжколісним диференціалом (раніше він використовувався лише у потужних утилітарних ATV).

Переваги «кардана» перед ланцюговим приводом незаперечні:

Корпус диференціала досить міцний (виконаний із чавунного металу з домішкою кремнію). Півосі знаходяться в сталевих панчохах, які кріпляться до корпусу редуктора болтами. Завдяки такому пристрої, диференціал не тільки легше, але і, якщо раптом знадобиться, легко ремонтується (у разі потреби можна буде замінити лише деталь, що вийшла з ладу). Проте всі деталі виконані якісно і, якщо дотримуватись рекомендацій виробника з експлуатації та своєчасного обслуговування, ремонт знадобиться нескоро.

Також надійно реалізована і задня підвіска: використовується не класична для квадроциклів прямокутна рамка у вигляді звичайного моноважеля; а кріплення моста до рами через два поздовжніх важелі (на сайлентблоках з кожного боку), обидві тяги з'єднані у верхній частині (теж через сайлентблоки) Г-подібним поперечним важелем. Така конструкція надає стабілізуючий ефект рівномірно завантажуючи обидва пружні елементи підвіски у разі кутових згинальних навантажень на балку моста (наприклад, при попаданні одного з коліс в яму або вибоїн). Ця схема забезпечує певну вертикальну свободу переміщення кожного з коліс, забезпечуючи проїзд перешкод і нерівностей з меншим креном і без втрати контакту провідних коліс з дорогою. Ну і, звичайно, вона досить м'яка, щоб зробити проходження нерівностей комфортним для водія.

До речі, кліренс у китайського вантажного квадроцикла Хаммер Cargo, як у повноцінних утилітарних квадроциклів – 230 мм, тому більшість перешкод на своєму шляху він подолає легко та «м'яко».

Попереду використовуються амортизаційні стійки, що дозволяють забезпечити заявлену вантажопідйомність у 230 кг: у них збільшений у порівнянні зі стандартними версіями хід і довга пружина зі змінним кроком витків.

Двигун, встановлений на цій моделі, вже перевірений українськими (і не лише) умовами експлуатації та добре себе зарекомендував. Це стандартний чотиритактний одноциліндровий мотор з двома клапанами, охолодження забезпечується виносним масляним радіатором з підключенням до масляної системи двигуна армованими шлангами високого тиску, так що для перегріву двигуна навіть влітку потрібно буде дуже постаратися. Такий мотор оптимальний: з одного боку, витрата палива (близько 4,2 літра на сотню), з іншого - потужність, достатня для руху з дозволеної в місті швидкості (навіть повністю завантаженим).

Усіх, хто не може визначитися з вибором між покупкою трициклу та придбанням вантажного квадроцикла, напевно привабить той факт, що у Хамераавтоматична КПП. І задня передача.  Це дуже вагомий аргумент на користь Карго, якщо плануються постійні поїздки в умовах обмеженого простору, а велика вантажопідйомність не потрібна.

Для забезпечення спокою та впевненості водія, Хамер забезпечили гідравлічними дисковими гальмівними механізмами, вони встановлені всередині посадкового діаметра диска. По два дискові гальма з гідравлічним приводом і роздільними гальмівними магістралями спереду і ззаду – гарантія повної негайної зупинки навіть квадроциклу завантаженого практично в будь-яких умовах. Щоб гальма не зазнали механічних пошкоджень при їзді поганими дорогами і не були схильні до водно-грязевих ванн, супорти задніх гальмівних дисків розташовані вгорі.  

 До речі, крім звичної автомобілістам автоматичної КПП, Хаммер також обладнаний стоянковим гальмом («ручником»), який активується тросовим приводом.

Шиниу Карго грунтові, поширеної для квадроцикліврозмірності 21*7 та 20*10. Колісні диски сталеві, розраховані на переміщення місцями, де немає доріг, лише позначені напрями. Однак, за бажання, їх можна замінити і на легкосплавні. Особлива увага приділена ступичним кріпленням – передбачено по чотири кріпильні елементи попереду та ззаду (більшість виробників обмежуються трьома).

Зовні Cargo 200 схожий на свого «молодшого брата» - прогулянковий квадроцикл Hummer Lux. Забарвлення поки доступне одне, найбільш практичне - хакі-камуфляж, матовий, що приховує подряпини, які неминуче спробують з'явитися, враховуючи позашляховий характер цього ATV. Кузов пофарбований ґрунтом і покритий сірою або зеленою (на вибір) нітраемаллю, стійкою до атмосферних впливів. Для надання жорсткості та міцності, борти виготовлені із профільованого листа металу. Всі три борти кріпляться болтовими з'єднаннями і, при необхідності, можуть бути демонтовані. Також передбачені гачки-зачепи для закріплення тенту (якщо потрібно накрити кузов).

Кузов розміром 1000 на 1100 мм і висотою бортів 260 мм відкидається вручну, але для полегшення зусиль під час підйому він має газові амортизатори.

Крім всіх вже описаних конструктивних особливостей, реалізованих для зручності водія, також оптимально підібрано відстань від сідла до спинки, яка закріплена на кузові. Залежно від зростання і суб'єктивних переваг водій зможе посунутися ближче до керма або відсунутись до кузова - кожен знайде для себе зручне положення.

Вантажний Hammer 200 не просто оснащений повноцінним набором світлотехнічних елементів, при його проектуванні було враховано умови освітлення поза містами та трасами.​

Крім фар головного світла, які були змінені і тепер краще освітлюють дорогу, в стандартну комплектацію також включені два фронтальні світлодіодні прожектори з можливістю регулювання, а також головний лінійний прожектор, який повертається разом з кермом при поворотах, висвітлюючи передбачуваний напрямок руху. Для переміщення по дорогах загального користування в стандартній комплектації передбачені покажчики поворотів, задні ліхтарі, лампи заднього ходу і підсвічування майданчика під номерний знак.  

Також квадроцикл у стандартному виконанні оснащений сигналізацією з функцією дистанційного запуску двигуна – опцією, значення якої складно переоцінити.

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Електростартер Так
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,5
  • Об'єм паливного бака, л 8
  • Вантажопідйомність, кг 230
  • Витрата палива, л/100 км 4,2
  • Максимальна швидкість, км/год 65
  • Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 11 / 6500
  • Кікстартер Так
  • Кліренс, мм 230
  • Об'єм, куб.см 185
  • Охолодження Масляне
  • Баланс вал Ні
  • Споряджена маса, кг 209
  • Колісна база, мм 1580
  • Висота, мм 1120
  • Висота по сідлу, мм 700
  • Ширина, мм 1080
  • Довжина, мм 2530