Продовжуючи епопею ходу квадроциклів, що набирає обертів, в маси на українському ринку, ми вирішили трохи розширити можливості для любителів екстриму та різноманітності відпочинку на природі, а також для тих. бізнесменів, які активно розширюють та наповнюють свої прокатні парки. Суть пропозиції - SHINERAY ROVER 250 (Шинер Ровер 250) - нестандартний квадроцикл в утилітарному виконанні з 230-ти кубовим мотоциклетним двигуном (а не скутерним) і механічною коробкою передач виробництва компанії Shineray – китайського виробника найвищого ешелону.
Основна ідея полягала в тому, що випробуваний нами та покупцями варіант "близького родича" Shineray HARDY, який ми запропонували минулого року, мав потенціал шасі, який у парі з мотором об'ємом 150 см3 та варіатором не розкривав весь азарт. Тому ми припинили свою увагу на більш потужній версії. І виявилося, що насправді при зовнішній схожості вона багато в чому відрізняється
По-перше, є істотні відмінності в конструкції рами. Вона Shineray Rover 250 інша (на фотографії зліва). Поздовжні підсилювачі формують двоступінчастий каркас, тоді як HARDY 200 (фотографія праворуч) встановлені монореллінги. Просто навантажувальні активні режими у "250-ки на механіці" можуть бути вищими, тому і конструктивне виконання передбачає поліпшену кутову жорсткість самої рами.
Кріплення до рами та конструкція заднього маятникового важеля повністю відрізняється - він довший і вже аналог на версії HARDY. При цьому кутова жорсткість вища за рахунок масивніших поздовжніх елементів, а амортизатор має великий хід. Тобто амплітуда ходу самого важеля дозволяє долати серйозніші перешкоди.
Розрізняються і підвісні моменти. У ROVERа передні амортизатори перевернутого типу, з довшою пружиною і забезпечені компенсаційною камерою. Інші точки кріплення та кут установки не тільки збільшив висоту рами над землею, але й наділив цю модель довшими ходами передньої підвіски. Різниця у висоті показана на фото та конструктивних відмінностях передньої підвіски показана на фото нижче:
Плавно переходимо до гальм. Звичайно ж гальмівна система у Shineray Rover 250 комплектується дисковими гальмами (і передніми, і задніми) з армованими магістралями, які краще захищені від механічної дії. Але в гальмівній системі РОВЕР є своя "фішка". Всі гальмівні контури "зав'язані" на один загальний гідравлічний циліндр, від якого магістралі розходяться діагонально на чотири колеса. А керує всім цим ножна педаль гальма (на фото праворуч). Тобто гальмувати тут потрібно не так як на багатьох інших квадриках - ручка біля керма виконує лише функцію активації гальма стоянки, а ось педаль під правою ногою виконує основну роль. Такий варіант вимагає звикання і деякої вправності спочатку, але зате коли звикнете - гальмівне зусилля можна дозувати максимально коректно і при цьому квадроцикл буде охочіше зупинятися без зміни траєкторії і без різко тяжкого зусилля на кермі (як буває у випадку з більш активною роботою передніх гальм
Як і у молодшого брата, колеса Rover сталеві 10-ти дюймові колісні диски пофарбовані в чорний колір і пройшли катафорезну обробку, тобто захищені від корозії. Сталеві диски вибрані також з міркувань міцності і з метою виключити забивання брудом з внутрішньої сторони і подальший дисбаланс (як це часто відбувається з відкритими легкосплавними колесами). 10 (задні). У ходовій частині встановлені кульові опори з прес-маслями для надійності та надійності. зручності обслуговування, прес-масля інтегрована і в задній опорний фланець приводного валу, для можливості закачування самзки у внутрішній простір, щоб уникнути корозії у випадках покатушок по водних просторах "на малій глибині".
У стандартному оснащенні Шинер Ровер 250 встановлені опорні каркасні металеві майданчики для фіксації вантажу спереду та ззаду. Передбачено і знімний кронштейн із закріпленою на ньому букструвальною кулею - це також стандартний елемент квадроцикла.
Комплекти пластикових розширювачів колісних арок та фартух для захисту водія передбачені спочатку, оскільки це елемент, який залишить коліна та ноги у чистому вигляді, а також забезпечить деяку їхню безпеку при контакті з гілками або чагарником. Для цієї ж мети служать і захисні кожухи ручок керма, які кріпляться на жорсткому опорному металевому кронштейні:
Як силовий агрегат був обраний двигун серії 167FMM. Агрегат без особливих вишукувань, але з хорошими характеристиками моменту, що крутить, на низьких оборотах, це і не дивно, оскільки вага квадроцикла становить 184 кг. - тобто щоб "тягнути" себе та пасажирів, запас тяги має бути пристойним. До того ж і налаштування КПП - вона не наділяє квадрик надшвидкісними можливостями, зате "не схибить" у ситаціях на важких сипучих грунтах, коли тяга на колесах вирішує результат битви на користь власника. У конструкції квадроцикла передбачено і вентилятор примусового охолодження двигуна, який активується клавішею на кермі - у цьому випадку пріоритет вибору "потрібно чи не потрібно" відданий власнику.
Всі облицювальні панелі квадроцикла, як і у моделі HARDY 200, виконані з поліпропілену – це найкращий матеріал для такого типу техніки, оскільки він поєднує в собі і міцність, і еластичність при контактних дотиках з перешкодами (на відміну від АБС-пластику, який часто використовують для безіменних). моделей квадриків).
Панель приладів цього квадроцикла має індикатори "нейтралі", "реверсу" і покажчиків повороту. Великі цифри на дисплеї на відображають швидкість, а дрібні - добовий (обнулюваний) пробіг та одометр. Всі ці елементи дозволяють Shineray Rover бути повноцінним учасником дорожнього руху - і тому на нього надається повний пакет реєстраційних документів, включаючи сертифікат відповідності та транзитний номер, на підставі яких квадроцикл може бути зареєстрований в органах Поліції з наданням права пересуватися по дорогах загального користування.
Ця модель буде представлена в популярному нині та практичному кольоровому виконанні «Пустельний камуфляж».
До речі, як і на всі квадроцикли Shineray, на нього діє гарантія - 6 місяців або 1 тис. км. пробігу.