Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

Дорожній мотоцикл Lifan KP150 (Lifan Irokez)

59477 грн.

ВАЖЛИВО! В 2022 пропонується базова комплектація Lifan KP150, яка не включає ні захисні дуги, ні вітрове скло.

Додати в обране

№:

Бренд: Lifan

Категорія: Дорожні

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

ВАЖЛИВО! В 2022 пропонується базова комплектація Lifan KP150, яка не включає ні захисні дуги, ні вітрове скло.

Lifan Irokez вже досить широко відомий в Україні, як надійний, економічний та невибагливий «дорожник». Навіть станом на 2022 рік Lifan Irokez KP150 все ще популярний на інших ринках, тому випускається без особливих змін. Тому ми надаємо можливість придбання українським покупцям.

Трохи нагадаємо історію та опис моделі:

Наприкінці 2015 року на українському ринку з'явилася рейстайлінгова версія Ірокеза – KP150 – це вдосконалений дорожній мотоцикл 2016 модельного року.

Тоді ж і з'явилися перші зміни у зовнішньому вигляді LF150-10B: виробник подбав про практичність і уніфікував пластикові елементи, щоб не доводилося шукати або чекати на їх потрібний колір, якщо раптом знадобиться заміна.

В актуальній версії Ірокеза додали ще кілька фінальних розчерків: замінили сріблястий пластик на чорний, надавши мотоциклу строгості та стильності, одночасно зберігши і практичний захист для ніг – цей хромований елемент поєднується з накладкою на глушник і загалом виглядає досить гармонійно.

Дивіться самі, як змінювався зовнішній вигляд Ірокеза за роки основного виробництва:

Дорожній мотоцикл Lifan пропонувався в забарвленнях - за вашими побажаннями і сучасними тенденціями, mot-o.com пропонує LF150-10B в чотирьох колірних поєднаннях, ті що на фото внизу і жовто-чорний на великому фото:

  

Ті, хто бачив наживо попередню і нинішню модель також відзначають, що ще якісніше виконання пластикових елементів та фарбування.

Фара Ірокеза не змінилася зовні, але значно доопрацьовано її функціонал:

 

Також радують однакові покажчики повороту – тепер передні «поворотники» взаємозамінні із задніми.

Приладова панель не зазнала значних змін: як і раніше в міру, все «в тему», лише трохи змінилася візуалізація значень – цифри, що показують пробіг та обрану передачу, стали більшими, їх тепер легше зчитувати.

 

Як і у варіанті з моделлю Lifan 150-2E змінено виробник та постачальник блоків управління на кермі. Наразі застосовано продукцію відомої тайванської компанії Nakamoto.

Щоб звести до мінімуму шум та вібрації, а також виключити мимовільне ослаблення різьбових з'єднань, елементи панелей, глушник, вітрове скло, переднє крило кріпляться до рами через гумові проставки.

Посадка і зручність сидіння Ірокеза завжди заслуговували тільки на позитивні відгуки, тому тут все залишилося як і раніше: навіть тривала дорога не викличе у водія дискомфорту і за рахунок становища і за рахунок зручності розташування органів управління.

Єдина зміна пов'язана з оббивкою сидіння. Багато хто помічав, що у попередній версії матеріал оббивки за рахунок своєї «пористості» не дозволяв водієві ковзати по сидінню, але його вільна частина забивалася пилом. Рішення знайдено – складова оббивка – і водієві зручно та очищати не так складно – достатньо провести вологою тканиною.

До речі, дещо приємний сюрприз є і під самим сидінням – там захований клапоть матеріалу оббивки на випадок, якщо раптом знадобиться змайструвати латку.

 

Традиційно добре заховані в глибину майже всі елементи проводки, які могли б псувати вигляд або забризкувати брудом.

З осені 2015 року на LF150-10B встановлюється доопрацьований двигун, який дебютував на оспортивленому родичі LIFANе KPR. Зміна діаметра тарілок впускного та випускного клапанів, збільшений ступінь стиснення, інший профіль кулачків розподільного валу, заміна карбюратора на інший з прискорювальним насосом та великим діаметром дифузора – все це призвело до кращих показників по віддачі. Потужність двигуна тепер становить 15 кінських сил. За технічними конструктивними моментами цей двигун схожий на KPRівський на 95%.

А ось карбюратор  відрізняється від KPRовського: однією з основних відмінностей є зменшений діапазон ходу прискорювального насоса.

Насамперед це спрямовано на збереження економічності. По-друге, практично повністю виключається ризик переливу та перезбагачення паливо-повітряної суміші, особливо у спеку року. Інженери обрали таке рішення з розрахунком на те, що власники KP не передбачають варіант агресивної та наполегливої ​​їзди, що приваблює молодих людей, які обирають KPR. Тим не менш, потенціал нового встановленого мотора тепер може іноді дозволити провернути такі штуки, але при цьому буде як і раніше тяговішим на низьких оборотах і збереже хороші показники витрати палива.

Ще одним Важливим нововведенням є зміни в 5-ступінчастій КПП з розширенням діапазону передавальних чисел і дозволило оптимізувати їх для кожної з передач.

З інших доповнень рестайлінгової моделі згадаємо про те, що мотоцикл тепер комплектується задньою шиною з розмірністю 120 на 80 17 радіусу. Тобто вона стала ширшою, додала мотоциклу стійкості та несучої здатності, а також дозволить ефективніше реалізувати збільшений тяговий потенціал.

Також  KP150 комплектується приводними зірками та ланцюгом від виробника CHOHO-Chains. Всі ланцюги забезпечені індексом «H» - heavy duty, що в перекладі означає «для підвищених навантажень». 

Зазнали ревізії і шини, тепер малюнок переднього і заднього колеса більш універсальний і дає краще зчеплення не тільки на асфальтових покриттях, але і на дорогах з нетвердим покриттям.

Приємно також і те, що мотоцикл оснащений бічною та центральною підніжкою - немає потреби постійно шукати жорстку опорну поверхню для стоянки, щоб уникнути падіння самого мотоцикла. Навіть замок запалювання зроблений за європейським стандартом, про що говорить наявність металевої шторки, що закриває замок і від вандалів і від попадання вологи (якщо звичайно вона не ллється струмком).

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Ширина, мм 745
  • Вага, кг 158
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1
  • Об'єм паливного бака, л 13
  • Вантажопідйомність, кг 156
  • Витрата палива, л/100 км 2,4
  • Максимальна швидкість, км/год 115
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 15 / 7500
  • Ступінь стиснення 11.0:1
  • Максимальний кут повороту керма, градусів 38
  • Споряджена маса, кг 138
  • Висота по сідлу, мм 790
  • Електростартер Так
  • Довжина, мм 2060
  • Кліренс, мм 175
  • Висота, мм 1080
  • Колісна база, мм 1330
  • Баланс вал Так
  • Об'єм, куб.см 149
  • Охолодження Повітряне
  • Кікстартер Ні
  • Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо