Тут ми викладемо загальні, специфічні, технічні та особливі нюанси та деталі у цій новинці. Жодних суджень щодо вражень від динаміки, максималки, керованості надавати не будемо, надто це суб'єктивно. Не в останню чергу цей наш підхід обумовлений тим, що шляховик з таким об'ємом двигуна і з таким насиченим опціоном для нас теж певною мірою новинка. Звичайно, можна порівнювати його з рештою наших моделей, але це не просто не професійно, а навіть смішно. Такі "забави" залишимо конкурентам. Як ми спостерігаємо, деякі з них «пропихають» порівняння власних моделей з популярними мотоциклами Lifan, які «злегка» не в тому класі, але головне ж розповісти, що у них краще зовсім і в усьому, а це завжди зручно робити, видаючи уявне за дійсне .
Після аналізу результатів всіх циклів та варіантів їздових випробувань було внесено низку конструктивних доповнень. Додана підвісна опція з регульованою жорсткістю передньої вилки та регулюванням опору на ході відбою задньої амортизаторної стійки, а також деякі зміни в частині ергономіки – змінено кут нахилу країв керма, тонований вітровик замінив вихідне прозоре скло, була збільшена товщина м'якої. були перепрокладені інакше, перемістилися інші місця деякі електронні модулі і блок ABS тощо.
Регульовану підвіску на моделях України ми вибрали як стандартне оснащення. Обертання баранчиків на вилці та регулювального гвинта в положення "S" (Soft) покращує плавність ходу мотоцикла. Особливо це відчувається на асфальті з "гребінцем" або на щербленому покритті. Проте не слід чекати від цих регулювань кардинальної зміни характеру роботи підвіски. Це дорожній мотоцикл, а не ендуро.
ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА складається з двох передніх плаваючих гальмівних дисків діаметром 320 мм кожен. Активність процесу здійснюється двома двопоршневими супортами стандартного типу. Городити город із застосуванням особливих конструкції супортів не було особливого сенсу, оскільки дводисковий механізм на «відмінно» справляється з покладеним на нього завданням, а гальмівні колодки будуть доступними та недорогими. Задній диск має діаметр 240 мм. та однодисковий супорт. Антиблокувальна система входитиме до стандартного опціону української версії моделі (ми вирішили, що економія на ABS на шкоду безпеці та якісним відчуттям від їзди). Важіль переднього гальма та зчеплення забезпечені регулювальним механізмом для зручності налаштування статичного вихідного розташування під довжину долоні.
ШИНИ мають такі розміри та маркування: передня 120/70-ZR17, задня 160/60-ZE17. Забігаючи наперед скажемо, що шини орієнтовані на тверді асфальтові покриття і проявляють себе краще після того, як трохи «підберуть температуру».