Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

            Модель LIFAN SR200  - це ще одна  версія дорожнього мотоцикла від LIFAN, але в даному випадку вже в  стилі  NAKED (Нейкід). Характерним ознакою даної   є мінімальне облицювання пластиковими деталями (пластика) та відсутністю лобового скла. Новина цієї моделі для України абсолютна, а ось для деяких інших ринків (у насамперед Китайського) - відносна. Ця модель вже рік успішно продається і в Китаї і на ринках країн Латинської Америки, але тільки з менш кубатурним мотором об'ємом 150 см. Ми ж маємо намір узгоджувати з Виробником установку вже знайомого нашим співвітчизникам. більш потужного  двигуна 162FMK-3  серії NBS об'ємом 175 см потужністю в 13,6 кінських сил, що крутить моментом; 13 Нм. при 6000 об/хв. -1. Силовий агреат   4-х тактний, двоклапанний верхньорозподільний мотор з ланцюговим приводом, оснащений внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.     Отже, що ж все-таки є новинкою? Якщо виходити з логіки сприйняття – це малокубатурна модель легкого міського та приміського мотоцикла з цікавим дизайном, сучасною технічною начинкою та солідним стандартним опціоном. Він хороший для молодих драйверів-початківців, які зможуть з більшою часткою ймовірності "вкотитися особливо мотоїзди", але при виборі не хотіли б зупинятися на моделі з класичною зовнішністю, а розглядають щось більш яскраве або виразне. 

   

      

Двигун хоч і має об'єм 175 кубиків за тяговим потенціалом і потужністю можна порівняти з багатьма двосотками. Ми коректно вказуємо значення обсягу для того, щоб не вводити нікого в оману. Бажанням завищити "страждають" багато інших імпортерів, але це вже на їхньому совісті. Тим же, хто вважає що недобір в 25 см 3 погано позначився на потенціалі мотора ми не заперечуватимемо, скільки людей - стільки і думок. Але краще спробувати, щоб зрозуміти, а вже потім робити висновки. Ну і важливо пам'ятати, що це мотоцикл, який не покликаний "валити на всі гроші в трасовому режимі", тому комплектувати його агрегатом "жирніше і потужніше" не має сенсу і в руслі роздумів про вищу ціну та з урахуванням його вихідного призначення        

      

Особливості конструкції двигуна позначимо кількома пунктами. Докладніші технічні особливості Ви можете прочитати в описі моделі Lifan CiTyR - двигуни однакові.

          Мотоцикл оснащений п'ятиступінчастою механічною трансмісією. А ось задня ведена зірка моделі Lifan SR200  на відміну від CiTyR має 49 зубів. Такий підбір передавального відношення забезпечить мотоциклу найкращу стартову рухливість. Якщо простіше - у розгоні він буде веселішим, ніж CiTyR. Власне, так і було задумано. Ми вважаємо, що при використанні в умовах великого міста, де швидкість потоку на жвавих вулицях рідко перевищує 40-50 км/год., водієві буде простіше шустрити на коротких дистанціях, обходячи нудьгуючих за кермами з хорошим прискоренням на етапі початку руху. А ще модель має важливу особливість: поєднання приводних зірок передня 16 (ця зміна відбулася в 2020 році, раніше встановлювалася завезда на 15 зубів)  і задня 49 наділяє його гарною динамікою зі старту, (при тому, що SR200 важчий за CiTyR), але й деякими обмеженнями можливостей. Діапазон швидкостей від нуля до 80 км/год. він бере з легкістю. Але потім темп набору знижується і максимальна швидкість не перевищить 103 км/год. З одного боку, це дозволить примусово охолодити ті гарячі голови, які не втерплять і спробувати. влаштувати двигуну по "максимуму темну" на перших днях життя до моменту фіналізації обкатального режиму, а з іншого боку звикнути, пристосується до мотоцикла в спокійному режимі обкатальної їзди.  Для тих, хто після обкатки захоче ще швидше - логічно і просто буде встановити передню зірку на 17  зубів. Ось тоді значення максимальної швидкості помітно побільшає, але тяговий потенціал при розгоні дещо погіршиться майте це на увазі.

Ті з Вас, хто знає інші моделі Lifan дивлячись на фото нижче побачить, що диски та шини на SR200 точно такі як на старшій моделі Lifan KPT. 130-е заднє колесо з шиною CST забезпечує хороші фрикційні характеристики та стабільне гальмування - те, що потрібно в умовах активних прискорень та інтенсивних уповільнень у міській товщі. А передок з шиною 100/80 допоможе покращити характеристики керування та прогнозоване сприйняття оптимальної траєкторії водієм при активному лавіруванні.

   Моноамортизатор ззаду буде таким самим, як на Lifan KPS200 (не забули ще про таку модель)? А ось передня перевернута вилка інша. Вона менша за діаметром пера (35 мм.) і вона м'якша за KPTшна за рахунок інших внутрішніх пружин. Такий підбір обумовлений меншою фактичною масою моделі - не було сенсу зберігати ступінь жорсткості як у старшого брата, який орієнтований на інші умови експлуатації. Поки ніяких описових даних позначати не будемо - подивимося як виявить себе таке поєднання      

 Про гальма. Передній дисковий, гідравлічний з двопоршневим супортом, діаметр гальмівного диска 300 мм.  Задній дисковий, гідравлічний з однопоршневим супортом, діаметр гальмівного диска 220 мм. Вже прповіряли - стає дуже добре.

Розмірність дисків і покришок: передня  шина 100/80-17, посадковий розмір обода диска у дюймах - 2.50×17; Задня 130/70-17 посадковий розмір диска в дюймах - 3.50×17. .   

Нова ЖК панель  приладів. Ні на що не схожа, крім самої себе. Має два варіанти підсвічування: "бурштиновий" та "синій". Зверніть увагу на високе розташування вказівників повороту. Їх "підняли вгору" спеціально, щоб наблизити до лінії периферійного огляду водія, що сидить за кермом автомобіля.  Культура водіння у нас самі знаєте яка, але моргання помітніших яскравих світлодіодів мотоцикла в дзеркалі заднього виду сприятиме "розсуду" водієм чотириколісного коня Вашої присутності позаду його автомобіля.

    

У ній у стандартному виконанні  є одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку, а також індикація включеної (вибраної) передачі КПП.             Тенденція  практично всіх моделей такого напрямку - це фактично відсутній багажник і замість нього зручні поручні, які як правило підтримують стилістику та естетичний вигляд мотоцикла. Загалом у стилістиці цієї моделі багато самостійних рішень. Звичайно, не всі з них нові і вже зустрічаються на різних японцях та італійцях. Але деякі на SR200 реалізовані по-своєму, по-особливому. Наприклад, аналогічний дизайн фари Ви навряд чи знайдете на іншій моделі. Особливо добре виглядають скошені. смужки габаритів. Вони обрамляють сам рефлектор фари з обох боків. Нижче показуємо, як виглядають вони в активному стані.

Нижче на фото відображається світло кожного з елементів. Фотозйомка проводилася в умовах середньої освітленості. Але навіть у цьому випадку яскравість нас здивувала, вважаємо, що у темний час світло буде гарним.

А думаємо ми так тому, що конструкція фари була спеціально розроблена під використання світлодіодів як джерела світла. Тобто розробники не кроїли дизайн фари з якогось існуючого варіанту, а створили блок-фару з нуля. Цікаво те, що сам діоди у фарі не належать до стандартного типу. Вони дуже яскраві. Металева основа, на якій закріплені діоди, попутно виконує функцію радіатора охолодження, розсіюючи тепло по площі, на якій закріплений світловий елемент. А пучок світла утворюється внутрішнім рефлектором. Тобто кут нахилу та розташування діода  по відношенню до світловідбиваючої площини є ключовими технологічними факторами. На фото видно три маленькі світлодіоди, які "світлять на всі гроші", особливо якщо врахувати їх фізичні розміри та порівняти зі звичними варіантами здоровенних LED-ламп з радіаторами та вентиляторами.  

Внутрішній простір під сидінням пасажира зовсім невеликий - він дозволить розмістити лише негабаритні речі чи інструменти. Зате Ви вже не бачите залізних частин рами. Все закрите формованим пластиком. З погляду естетики приємно на вигляд і на дотик. І логічно, з огляду на увагу до дрібниць, які Споживачі все частіше виявляють до продукції, що цікавить.

   Класно виконані алюмінієві кронштейни підніжок. На наших моделях вони забарвлені у темно-графітовий колір. На вихідних випадках були світлими. Але на етапі узгодження кольоросполучень нам здалося, що перший варіант краще поєднуватиметься з виглядом мотоцикла, тому вони потемніли. Але виявилося, що у вихідному стані, як самостійна деталь вони виглядають красивіше, хоча з більшістю темних деталей не пов'язуються. Тим не менш, ще подумаємо разом з Вами і в перспективі зможемо трохи змінити.

Згадаймо і про глушника: ну хіба не добрий? На увазі лише найважливіша деталь з невеликим хромованим обрамленням. у бічному ракурсі при погляді зверху-вниз здається, що корпусу бочки взагалі немає. І виглядає стильно, і функціональність не загубилася.

Дуже добре виглядає і ряд елементів зовнішнього облицювання. Кожен із них виглядає добре і зроблений добротно. Якість елементів ще й складається в загальний орнамент із мінімальними зазорами. А ще якість фарбування тепер повністю віддана на відкуп автоматики. SR200 першим з моделей випробував на собі 100% автоматизацію процесу нанесення покриття на рами та металічні елементи роботами, інтегрованими в автоматичну лінію фарбування прохідного типу. Незабаром більшість моделей Lifan будуть хизуватися такою самою якістю нанесеного ЛКП. Та й мотоцикл вони перетворюють – якісно, ​​сучасно та красиво.  

Крім покращення технології фарбування удосконалено алгоритм роботи Відділу Технічного контролю за збиранням. Виразилося це в тому, що ті конструктивні елементи, які не потрібно збирати в один вузол у процесі проведення передпродажної підготовки (складання з упаковки), до них відносяться вузлові різьбові точки (кріплення маятникового важеля, двигуна до рами, пір'я вилки до траверси, гідравлічних магістралей до супортів, що веде зірки до маточини), які фіксуються тарованими моментами затягування фахівцями на заводі. Це забезпечить належну безпеку і знизить ризик недосвідченості збирача, який може не закрутити важливий елемент як слід. Кожне, що пройшло контроль, різьбове з'єднання марковане. Ви запитаєте – чому різний колір маркування? Відповідаємо: кожен пневмоінструмент налаштований на певний момент затягування, а на виході різні параметри контролюються різними фахівцями.  Таким чином, мінімізований ризик помилки інженера-контролера, який теоретично може переплутати моменти затягування. Над підвищенням якості Lifan, як і раніше, продовжує працювати......  

 

SR200 це якісний мотоцикл для молодого і початківця покоління любителів мотоциклів, вільних від надлишкового консерватизму, що володіють почуттям стилю і бажанням більшого ступеня свободи переміщення з дещицею здорової агресії, так, щоб при нагоді і при необхідності задерикувато залишати на споглядання інших лише красиву тильну частину 

Спасибі за увагу. Дивіться відеоогляд на нашому youtube-каналі.    

                                                                             

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,2
  • Вага, кг 157
  • Максимальна швидкість, км/год 110
  • Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 13 / 6000
  • Споряджена маса, кг 141
  • Висота, мм 1050
  • Висота по сідлу, мм 775
  • Ширина, мм 730
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 13.6 / 8000
  • Об'єм, куб.см 175
  • Ступінь стиснення 9.3:1
  • Максимальний кут повороту керма, градусів 36
  • Витрата палива, л/100 км 2,8
  • Електростартер Так
  • Кліренс, мм 155
  • Об'єм паливного бака, л 12
  • Вантажопідйомність, кг 150
  • Колісна база, мм 1350
  • Довжина, мм 2000
  • Баланс вал Так
  • Охолодження Повітряне
  • Кікстартер Ні
  • Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо