У 2020 році модель Mini запропонована у виконаннях - LIME GREEN и RED HOT. Ці два кольори відображені на перших трьох великих фото. По суті можна сказати, що виразність кольорів відображає суть концепції самого мотоцикла - він нетривіальний і своєрідний і цим відрізняється від багатьох. Докладніше про нього можна прочитати нижче в описі. Lifan KP MINI - це один із яскравих представників мотоциклів дуже вузького сегмента Мінібайків або в оригінальному англомовному варіанті Pocket Bike. Хоча його з натяжкою можна і віднести і до деякого різновиду«Скарверов» (scarver -дослівний переклад - «зрізає повороти») -мотоцикл, який в основному призначений для їзди дорогами, але може добре себе показати і на позашляховій місцевості). Має низьку висоту посадки (750 мм. - дозволяє їздити на мотоциклі навіть невисоким людям), гарною керованістю, спритним, тяговитим і при цьому дуже економічним двигуном.
Маючи невелику вагу та низький центр тяжіння, дана модель Lifan досить швидко розганяється та непогано керується. Однак на відміну від багатьох собі подібних, одним із головних козирів KP MINI є його стійкість. Звичайно, його ідеальний варіант експлуатації це звивисті доріжки з твердим покриттям (наприклад картодром), проте інженери Lifan цілком резонно вирішили, що і пересування звичайними міськими маршрутами не повинно напружувати водія. Тому в штатному виконанні ця модель має всі атрибути старших побратимів: перевернута вилка спереду, задня підвіска з кріпленням через прогресію для збільшення ходу, дискові гальма «по колу» та широчені шини 12-го радіусу: 120/70 передні 130/70 задні.
Ідея полягає в тому, що будь-який чистокровний мінібайк це не зовсім мотоцикл – мінібайки зовні нагадують гоночний мотоцикл, але мають суттєво менші розміри. При власній невеликій спорядженій масі, вони здатні розганятися до 120 км/год і витримувати навантаження до 100 кг. Як правило, комплектуються мінібайки двигунами від 40 до 100 с і варіюються за потужністю від 5 до 20 к.с. Шасі зроблені на жорсткій основі, подібно до картингу.
Дороги загального користування для їзди на мінібайках не дуже придатні, зате на спеціальній території (картодромі, мототреку тощо) можна добре поганяти.
У випадку з KP MiNi головною ідеєю було наділити маленький мотоцикл «дорослим» потенціалом. На нього встановили двигун нової серії NBF повітряного охолодження з верхньорозподільною конфігурацією та ланцюговим приводом. Мотор хороший тим, що він чудово тягне легкий мотоцикл і на низах, і дуже бадьоро крутиться до верхнього регістру – те, що потрібне для динамічних стартів. Система охолодження навмисно залишена повітряною, тому що тяговий потенціал двигуна з надлишком перекриває різні навантажувальні режими, навіть якщо водій матиме не маленьку вагу. «Водянка» б суттєво обтяжила мотоцикл, але не надала особливого виграшу – мотоцикл не для туристичних круїзів. До речі: подивіться на двигуни пітбайків - це часто форсовані старі «кабовські» (CUB-engine) мотори повітряного охолодження з діапазоном об'ємів від 120 до 140 кубиків і ніхто особливо не скаржиться на перегрів, хоча такого плану двигуни менш потужні, ніж nbsp; справжній мотоциклетний двигун, який встановлюється на KP MiNi.
У більшості мінібайків найскладнішим для пілота є завдання з утримання рівноваги. Для її вирішення на KP MiNi і були встановлені широчені шини 120/70 передні та 130/70 задні. У поєднанні з малим радіусом 12 дюймів вони наділяють мотоцикл дуже гарною стійкістю. При цьому ширина також добре допомагає класти мотоцикл на великі кути в поворотах, без остраху втрати зчеплення шин з дорогою. На такий динамічний трековий заїзд розрахована підвіска. Незважаючи на малі габарити техніки, nbsp; розробники на ній не економили: задній амортизатор кріпиться до маятникового важеля через прогресію, спеціально щоб збільшити довжину штока і забезпечити пристойний хід задньої підвіски з одночасною установкою багатовиткової пружини. Передня підвіска вражає не менше: вилка перевернутого типу з діаметром пера 30мм налаштована на щільну ходову їзду поворотів. Вона в міру м'яка, але не надмірно, причому її встановили ще й з метою зменшення безпружинної маси, оскільки колесо саме по собі не таке легке.
На керованість працює також низький центр тяжіння. Це конструктивно зумовлено зміщеним вниз і назад до центру маси двигуном. Подивіться на фотографію – центральна та найважча частина двигуна майже симетрично розташована між передньою та задньою віссю. Це розрахункові параметри, які інженери брали до уваги, щоб наділити мотоцикл нейтральною повертальністю. При активному заході в поворот така технічна реалізація дозволить точно і без напруги змінювати траєкторію, не боячись втратити контроль над мотоциклом. Все зроблено правильно і з прицілом на те, що серед пілотів найчастіше будуть або спортсмени-початківці або дівчата. Так Так! Не варто дивуватися. KP MiNi буде дуже добрим початковим варіантом і для дівчат у тому числі. Він дуже зручний, невеликий, наділений гарною керованістю і на ньому можна відточувати навички навіть швидкої їзди.
Ергономіка мотоцикла також ретельно продумана для максимальної зручності пілотів невеликого зросту. Кермо трохи розгорнуто у бік водія, для того, щоб зменшити зусилля на рукоятях, а маленький простір, який відведений баку, дозволило зменшити відстань від передньої кромки сідла до керма - таке розташування особливо оцінять ті, кому незручно було б тягтися до керма, нахиляючись вперед через страх втратити рівновагу - знову ж таки мотоциклісти-початківці.
Висота по сідлу Lifan MiNi складає всього 720 см. Тобто він буде виключно зручний навіть для тих, хто має зріст менше 160 см.
Панель приладів оформлена у вигляді максимально інформативного дисплея з відображенням великої індикації швидкості та вибраної передачі, а також світлодіодних секцій тахометра. Причому у тахометра є одна цікава фішка – при розкручуванні двигуна до якоїсь довільної позначки по оборотах і наступному спуску до холостих, на тахометрі якийсь час один поділ продовжує показувати максимальну величину досягнутих оборотів – ніби інформуючи пілота про те, до якого значення він розкрутив двигун востаннє. Зручно, якщо фіксувати та відпрацьовувати навичку моментної їзди в поворотах. для максимально ефективного проходження ділянки – ця інформація візуально допомагає виробити алгоритм перемикань та розкручування двигуна, ув'язуючи його під конкретний варіант траси.
Про двигун ми вже згадували, залишається тільки доповнити інформацію тим, що сам він досить легкий – 26 кілограм і має сучасну технологічну конструкцію.
Цікавою комбінацією є поєднання двигуна та передавальних чисел у коробці передач. Вона п'ятиступінчаста та механізм перемикання спочатку має дуже високу вибірковість. Тобто перемикання між останніми відбувається за дуже зрозумілим ступінчастим алгоритмом, чіткість включення кожної передачі та нейтралі справді вразила – майже неможливо перескочити, або помилитися у пошуку «нейтрального становища». При цьому співвідношення приводних зірок розраховане таким чином, що при торканні з місця, якщо трохи покрутити ручку акселератора, заглушити двигун досить складно. Тягкість мотора в поєднанні з малою вагою мотоцикла і тут зіграли позитивну роль.
Гальма на цій моделі знову ж таки зроблені з прицілом на можливі заїзди на невеликих трекових ділянках. Гідравлічні дискові передні та задні осаджують мотоцикл дуже інтенсивно з будь-якої швидкості. Переднє гальмо наділений більшою чутливістю на ручці, ніж задній. Це правильна комбінація, яка дозволить інтенсивно гальмуватися без догляду заднього колеса в юз.
Заслуговує також на увагу і естетичне оформлення. Пластик дуже якісний із рівномірними зазорами. Боковини сидіння істотно опущені по вертикальним сторонам, щоб внутрішня частина стегна стикалася з сідлом, а не пластиком. Цікаво вирішено питання із прикрасою підніжок для пасажира. Вони передбачені в комплектації та мотоцикл, як Ви вже зрозуміли, може дозволити пересуватися двом, не дуже габаритним персонам. Сталеві кронштейни підніжок закриті декоративними накладками. Так, їх можна подряпати або навіть пошкодити, якщо впустити мотоцикл, але при цьому замінити їх зовсім не складно або можна залишити сам кронштейн, який залишиться без слідів зовнішнього пошкодження.
Що зрештою? Lifan KP Mini чи не єдиний в Україні мотоцикл у класі «міні», який, володіючи багатьма атрибутами дорослих моделей, дійсно хороший і для зовсім юних, початківців і для тих, хто володіючи невисоким зростом, дуже хоче їздити на зручному, невеликому та швидкому мотоциклі. і при цьому хоче купити його не з чужого плеча, а для себе і новим. При цьому він має не тільки nbsp; власною індивідуальністю, а й відмінними конструктивними перевагами.