Новинка!!! Модель мотоцикла LIFAN KPS200.
Історія появи другого покоління KPS-версії була, певною мірою, тернистою, але при цьому вона виявилася доволі цікавою не тільки для самого мотоцикла, а й для тих версій, які покупці LIFAN побачать у не дуже далекому майбутньому. Спочатку, а це без малого чотири роки тому, нам вдалося побачити і торкнутися прообразу моделі. Вже тоді ми були майже впевнені в тому, що незабаром зможемо пропонувати мотоцикл, а інженери і дизайнери впораються швидко з тими моментами, які у вихідному зразку не викликали задоволення. А за фактом усе це розтягнулося на доволі тривалий час.
Причин тому було декілька:
Спочатку не було очевидного розуміння і схвалення у всіх відділах самої корпорації LIFAN та беззаперечного прийняття новинки Дистриб'юторами різних ринків. У первинному прототипі були окремі елементи, які подобалися всім і були ті, які комусь обов'язково не подобалися, зокрема і співробітникам різних відділів Корпорації, які брали участь у розробці. LIFAN у цьому сенсі працює прогресивно - він запитує думку майже всіх зацікавлених у вигляді опитувального детального анкетування, перш ніж рухатися в реалізації та фіналізувати кінцевий варіант. Для нас таких опитувань було не менше п'яти і всі вони багато в чому відрізнялися одне від одного. Оцінки та пошук оптимуму складаються з маси деталей, міркувань та тестової апробації результатів.
Старт та фініш: знайдіть хоч дві однакові деталі:
Інженерна група виробника працювала над випробуванням модифікацій, оснащених не тільки 200-т кубовим агрегатом, вони інтегрували туди і 250 кубів і навіть 300-й двоциліндровий агрегат!!!! Шансу покататися нам не випало - коронавірус обмежив можливості переміщення, але точно знаємо, що ходовий макет набирав понад 160 км/год. Напевно, це було щось, що провокує на активний драйв....
Цей самий "агрегатик" на фото нижче. Двигун, як і раніше, має право на життя і чекає свого шасі. А не з'явився він на KPS, тому що мав би значний вплив на збільшення кінцевої вартості, та й сама вихідна платформа моделі під такі режими рухів просто не підходила - надто легкою була вага, рама була зміненою, а підвіски мали зовсім інші калібрування та підбір характеристик - під стать двигуну. Адже розробка йшла над оновленим стритом - він мав бути не тільки швидким, але й прогнозовано зручним, стабільним для керування навіть пересічним користувачем. А початково розроблений зразок виявився "двоколісним спритником" для змагальних дисциплін та твердої руки досвідченого райдера. Тому врешті-решт щонайбільше значима частина новизни KPS була втілена більшою мірою дизайнерською групою і меншою - технічними фахівцями.
У цьому сенсі не можна забувати і про факт обставин. Роботи за кількома напрямками дещо сповільнилися (але не зупинилися) в період внутрішніх пертрубацій у компанії - це той момент, коли конкуренти (деякі) радісно сурмили, що "LIFAN помер, продано з молотка, все, більше його не буде і кінець фільму"..... А на рік пізніше в Китаї і потім у світі "тимчасово оселився коронавірус" і це теж позначилося на динаміці розробок, проте очевидний результат є і на зараз - це KPS200, і на майбутнє - більш динамічні варіанти на інших шасі.
Основна цікавість історії полягає в тому, що стільки довгий період випробувань і апробації мотоцикла KPS дав змогу вивести нові генеральні лінії для двох майбутніх стрітів і одного спортбайка з потужнішими агрегатами, які LIFAN виведе на ринок у не дуже далекому майбутньому. А крім них з'являться і електробайки. По факту, всі настільки довгі полігонні тести КПСа, варіанти пошуку агрегатів, налаштувань шасі дали змогу не тільки йому самому з'явитися на світ у тому вигляді, який вже може придбати й оцінити кожен охочий, а й сформувати базис щодо перспективних моделей, вже іншого рівня. Про них ми не можемо говорити зараз - це під забороною. Як тільки зможемо - обов'язково "засвітимо" ))))). Але робота йде НЕ ТІЛЬКИ тільки над стрітами, будуть і інші новинки, не зовсім такі як на фото, але дуже наближені до них, принаймні за технічною частиною.
А зараз постараємося відповісти на кілька основних запитань, які цікавитимуть багатьох, особливо в питанні порівняння з моделлю LIFAN KPT. Відповімо тезами, щоб не займати багато часу на читання:
1. Чи є відмінності між моделями KPS і KPT? - Так, є. Налаштування підвіски різні. Кут установки заднього амортизатора відрізняється. Рама в деталях має змінену геометрію. Розподіл маси по осях відрізняється. Про зовнішність не згадуємо - все і так зрозуміло.
2. Двигун? - Конструкція однакова, чотириклапанний інжекторний агрегат з рідинним охолодженням серії NRF, налаштування системи живлення - майже однакові. Трохи відрізняється програмне забезпечення блоку управління двигуном. KPS активніше крутиться до верхів.
3. Колеса і шини? Однаковий розмір обода і ширина обода, тобто посадочні розміри. Шини, зрозуміло, різні. Це принцип розумної достатньо і уніфікації. Не було сенсу (крім як для краси) встановлювати ширші шини - не вплинуло б на керованість, оскільки агрегати майже один в один.
4. Посадка та ергономіка? Відрізняються - це відчувається в момент посадки і залежить від зросту і комплекції райдера. KPT дає змогу розміститися з рівнішою спиною, на KPS зручніше сидіти з невеликим нахилом вперед - це також впливає і на розподіл мас під час їзди, і на кермування - він трохи гостріший у різких віражах і проходить дугу під крен більш стабільно. На ньому цікавіше кермувати.
5. Розміри, маса, розважування по осях? Мотоцикл Ліфан КПТ ширший, вищий і коротший, ніж KPS. KPS легший за вагою ніж KPT (різниця становить прибл. 10 кг). Колісна база KPS трохи більша ніж у KPT, 1349 мм проти 1340 мм. Кліренс у KPT більший на 4 см, ніж у мотоцикла LIFAN KPS.
6. Гальмівна система. Вихідні елементи однакові в обох мотоциклів однакові, але очевидна перевага новинки LIFAN KPS200 - наявність двоканальної антиблокувальної системи в приводі гальм. Ця опція є вже в стандарті.
7. Ємність бака у LIFAN KPS майже на два літри більша, ніж у LIFAN KPT, і становить майже 15 літрів, якщо під пробку.
8. Світлотехніка? Відрізняється повністю. Ефективність освітлення незабаром опишемо докладніше.