У світлі появи нової 300-ки з карбюратором, нагадаємо про ключові технічні відмінності 300-ки від 250-ки. Конструктивне виконання підвісок рами та загальної навішування у KOVI 250 Pro KT та у KOVI 300 Pro KT – однакові. Основна відмінність у потенціалі силового агрегату. Тому більше інформації саме про нього. В основі цей мотор 177MM від Zongshen, який усім відомий. Однак циліндропоршнева група зовсім інша і маркування збільшеного двигуна ZS184MMP Для кращого розуміння тямущих власників і для переконливості «не дуже вірних» ми публікуємо справжні дані, які дозволять зрозуміти різницю:
Моделью KOVI 300 Pro з карбюратором FCR MX ми продовжуємо розширювати лінійку версій, які nbsp; можуть і будуть відображати переваги існуючих власників.
Двигун з карбюратором навряд чи потужніший за інжекторну версію, але правильно налаштований, на верхах він "багатший буде". Пізніше ми плануємо використовувати диностенд, щоб зафіксувати різницю в потужності (якщо така буде) між інжекторною версією та карбюраторною та, найголовніше, порівняти розподіл потужності та моменту по оборотах у моделях з двома різними системами живлення.
Відповідь на запитання "навіщо карбюратор?" розділимо на три складові: а) Такий варіант бажає добра половина KOVI, що цікавляться, і деяка частина власників 250-к; б) Рукасті та Головасті зможуть налаштувати мотоцикл із FCR-ом під себе. Це не буде легко, потрібно буде попрацювати і попітніти у процесі. Але це вже можливе; в) Для відповіді на питання "потрібності карба" ми побудували свій мотоцикл для перегонів та випробувань. З серпня 2020 року по лютий 2021 року ми брали участь у трьох різних змаганнях. За основу було взято звичайний Kovi 250 Pro KT, на нього встановили циліндропоршневу групу 300-ю, обкатали та розпочали роботи з налаштування. Що робили і чого не робили з ним, ми вирішили позначити у простій та зрозумілій формі. Внизу у двох графах все показано:
Питання з пілотом було також дуже значним і у цій ролі виступив Сергій Горовенко. Причому ми повинні обов'язково помітити що виступив ВИКЛЮЧНО ГІДНО І ВИКЛЮЧНО ПРОФЕСІЙНО. З його допомогою ми відкрили моменти, які здавалися нам не дуже значущими. Але врешті-решт доробити, підправити, налаштувати мотоцикл, так, як потрібно було пілоту. А у підсумку Сергій Горовенко привів Kovi 300 до перемоги на етапі Зимових перегонів "REVERSE_ENDURO_CUP", організованої відмінними та справжніми ендуропарнями: #chubikers; chubikers_club
Докладніше про всі три заходи тут: Claus_Enduro_Cup 2020
IronMaracas "Ёlki/PaLKi" 26.12.2020 Гонка Ендуро
Reverse_Enduro_Cup 2021
Експериментальний KOVI 300 з карбюратором FCR на стандартному агрегаті, стандартній підвісці та без якихось особливих тюнінгових змін доходив до фінішу на своїх двох у двох змаганнях, а у третьому пілот на ньому зміг виграти! Загалом, це і є відповідь на третій пункт "навіщо потрібен карбюратор". Придатний варіант. Не для всіх, звісно! Але комусь обов'язково такий потрібний. Адже у кожного ендуриста змагання із самим собою точно відбувається дуже часто.....