Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

KOVI 450i PRO KT

181341 грн.

Починаючи з липня 2021 року 450-й Kovi обзавівся новим зовнішнім виглядом. Колір рами змінився на темний. Всі пластикові елементи, корпус...

Додати в обране

№:

Бренд: Kovi

Категорія: Ендуро / Крос

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

Починаючи з липня 2021 року 450-й Kovi обзавівся новим зовнішнім виглядом. Колір рами змінився на темний. Всі пластикові елементи, корпус фари та переднє крило пофарбовані відтепер у чорний колір замість помаранчевого.Мотоцикл виглядає суворіше в тому числі завдяки деяким іншим атрибутам з поєднанням біло-чорних тонів Колористика та графічний малюнок всіх наклейок став інший, а на додачу до цього змінилася і клейова основа. Новий тип поліефірного клею краще фіксує наклейки на облицювальних елементах

Kovi 450 это самая энерговооруженная модель в текущем модельном ряде. Найбільша частина технічної інформації представлена на сусідній закладці "характеристики". Фото справжні. Всупереч думкам та міркуванням позначимо, що модель Kovi 450 не є ідентичним мотоциклом моделі Аvantis  с двигуном аналогічного об'єму 1. Мотоцикли відрізняються деякі елементи конструктивного виконання рами, включаючи точки кріплення силового агрегату. 2. Зовсім різні виробники та налаштування підвісок 3. Різні пластикові елементи та форм-фактори зовнішніх облицювальних панелей 4. Є відмінності навіть у двигуні. Агрегат на Kovi имає кілька видозмінену головку блоку циліндрів, яка з'явилася на цьому двигуні тільки в нинішньому році (для уважних - відмінність легко побачити при порівнянні блоку циліндрів з лівого боку по ходу руху). А також іншу конфігурацію самого поршня, внаслідок чого збільшився ступінь стиснення. На Avantis система упорскування палива також зовсім інша.

Розташування двигуна: Крапки кріплення двигуна відрізняють цю модель від інших модифікацій Kovi. Сама схема п'ятиточкова, але верхнє кріплення зміщене нижче, тому що висота двигуна більше на 3,5 см, ніж у 250-к. Компонування елементів та патрубків системи охолодження досить щільне. Центр тяжкості мотоцикла розташований вище, ніж інших версіях. Це зумовлено помітно більшим діаметром кошика зчеплення та іншим розташуванням валів у КПП. Трохи про зміни технічних та комплектаційних: З липня 2021 року в блок ECU, що управляє, заливається нова прошивка. Тепер суміш не буде надто збідненою,  стабілізувався холостий хід, стали більш лінійними реакції на різке відкриття дроселя, а також вже немає зависання по оборотах при скиданні газу. Більшою чи меншою мірою ці моменти виявлялися на ранній версії ПЗ, а зараз вони нівельовані. У цьому нам здорово допомогли кілька чудових хлопців з числа клієнтів, Дилерів та просунутих ентузіастів – ми дякуємо їм за ініціативність та конструктивний підхід. Опціон моделі 450-ки відрізняється на краще від інших моделей двома новими атрибутами: 1. Установлен новый руль Twinwall від компанії IGP. Він має бути міцнішим, ніж колишні, тому ми і вирішили його застосувати у стандарті 2. Встановлено сальниковий ланцюг Afam , рухливі ролики якої виготовлені з безшовної труби з вищою міцністю на розтяг. Технічні особливості двигуна: Інжекторна система живлення Delphi. Двигун генерації 2020 має маркування ZS 194MQ-P. Потужність двигуна 41 кінська сила. Але набагато більш значущою є величина моменту, що крутить, 36 Ньютон-метрів при 7600 оборотах в хвилину. Момент підхоплення активний вже на оборотах 4,5 тисячі. Завдяки збільшеному об'єму двигун має дуже високу еластичність. Для порівняння: Інжекторна 300-ка Kovi на рубежі при 4500 оборотах в хвилину розвиває величину крутного моменту рівну 19,8 Н/м. 450-й двигун на цій же позначці видає 31 ньютон-метр У більш конкретному вираженні: приймає з місця мотоцикл спочатку з лінню, але якщо ще зовсім трохи перемістіть ручку акселератора. - то можна й труснути трохи від несподіванки. та інтенсивності підриву (ну це ми про свої враження). Може у Профі будуть інші відчуття, але спробувати буде цікаво. Оскільки двигун сам по собі «гарячий», обним половинкам радіатора охолодження покладено свій власний кулер (вентилятор). Виробник цього пристроюPanasonic. Кістартера в моделі Kovi не передбачено, хоча сам двигун може бути ним укомплектований. Відмова від цього елемента продиктована тим, що насправді хід важеля заводу значний і при активних спробах запуску, обмеження ходу та торкання його з опорним майданчиком для ноги створить лише складності та із запуском та незручності. До того ж завести 450 з ноги зможе далеко не кожен, тому як кубатурний мотор і компресія вимагає дуже значного зусилля. Выпускная система Kovi 450-го також відрізняється від найменш потужних версій. Сам діаметр приймальної труби більше по всій довжині до резонатора (просто барила глушника) це зроблено спеціально за розрахунковими значеннями, для того, щоб компенсувати загальне збільшення обсягу камери згоряння - тобто збільшений обсяг вихлопних газів. Проте сам глушник залишився тим самим. У цьому є плюс для тих, хто цінує гучний вихлоп, але мінус для тих, хто хоче звук тихіше.  Причина відсутності рестриктора (або флейти як її називають) полягає в тому, що вона створюватиме протитиск на випуску і це погіршуватиме процеси газообміну. Простіше кажучи, двигун не так охоче розкручуватиметься. Надалі флейта з'явиться в барильці - це зробимо для того, щоб кожен міг позначити свій вибір експлуатації та мав можливість "затихорити" звук. Ну а якщо режим експлуатації буде іншим – можливість дати подихати збережеться. До речі, жодних «павербомбів» або «мегабомбів» на приймальній трубі немає. Насправді це все бутафорські штуки. І навіть суперіменита компанія FMF, яка стала ініціатором цього всього дійства більше апелює до віртуальних приростів потужності, без надання докладної інформації про те, наскільки це узгоджується з науковими дослідженнями (кому цікаво – пошукайте в мережі. Є набагато більш предметна інформація щодо цього). Немає примочки цієї у 450 не тільки через непотрібність, але й тому що збільшення діаметра такої вставки спричинило б за собою дуже інтенсивний нагрівання її (навіть більше ніж інших елементів випускної труби) і пілоту явно не буде це на користь, враховуючи близькість розташування до ноги.  Можна звичайно вирішити питання за допомогою термострічки, але навіщо витрачати гроші та вирішувати непродуктивне завдання на додаток до встановленої бутафорської штуковини? Про недоліки, без яких не обійшлося: Мотор масивний та важкий. У динаміці і закладанні повороту кут крену краще не доводити нижче 40 градусів інакше можна не встигнути ногою зловити баланс і вирівняти мотоцикл, а завалитися на бік. Звичайно, це умовність. Для тих, хто вміє керувати, має достатньо досвіду і силу в ногах це може і не стати проблемою. Особливо це зрозуміють ті, хто вирішить переставити 450-й на комплект мотардівських шин. Стабільність на прямий та керованість покращиться і це дозволить повніше оцінити динамічні можливості мотоцикла. Але позначити цей момент ми вважаємо за необхідне. Вага моделі не мала - але це друга сторона медалі. А перша полягає в тому, що завдяки важкому двигуну енергоозброєність мотоцикла у співвідношенні на одиницю маси однаково дуже значна.

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Ширина, мм 880
  • Вага, кг 142
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,7
  • Об'єм паливного бака, л 8,4
  • Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 36 / 7600
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 41 / 8000
  • Об'єм, куб.см 449
  • Ступінь стиснення 10,7:1
  • Максимальний кут повороту керма, градусів 43
  • Висота, мм 1285
  • Висота по сідлу, мм 980
  • Електростартер Так
  • Довжина, мм 2160
  • Кліренс, мм 310
  • Колісні диски Сталеві, спицьовані
  • Охолодження Водяне
  • Колісна база, мм 1500
  • Баланс вал Так
  • Кікстартер Ні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо