KOVI 500 AVENTURA
Запропонована нами модель являє собою другу з половиною генерацію, тобто шліфування деталізації та удосконалень відбувалося у два етапи. З першим зразком ми розпочали роботу ще в грудні 2021 року (багато хто бачив його на відео). Випробування паралельно робив і сам Виробник моделі. Варто зазначити, що спочатку було багато чого не так, як хотілося б. Протягом 2022 року піддалися ревізії багато елементів, налаштування підвіски та деталі. Ми самі їздили в другій половині року, розбирали, перевіряли, пропонували варіанти змін. Тож лише на початку 2023 року модель набула фінального технічного стану, який втілено в реальність на прикладі нашої моделі. Причому саме кінцевий варіант (теперішній) має зовсім іншу підвіску та її налаштування, а також керуючий модуль двигуна від BOSCH (початковий був від DELPHI). Тому було умовно 2,5 версії. Перераховувати можна довго, але краще позначити найбільш значущі елементи, які зазнали аналізу/змін/поліпшень.
1. Новий блок керування двигуном BOSСH (раніше був DELPHI) + інші форсунки, нове програмне забезпечення та основний шлейф зі зменшеною кількістю дротів; 2. Новий тип повітряний фільтра - швидкознімний картриджного типу; 3. Новий тип глушника збільшеного об'єму та змінених внутрішніх каналів для зменшення протитиску на випуску та зниження шуму; 4. Збільшено об'єм баків: Основний бак 21 літр з новим датчиком рівня. Додатковий задній бак палива 19 літрів з датчиком рівня + новий, більш надійний та безпечний режим перемикання між баками. 5. Оптимізована довжина та геометрія шіфтеру перемикання передач КПП;
6. Нова траверса з трипозиційними позиціями (на вибір) щодо встановлення виносу керма - регулювання в поздовжньому положенні; 7. Нове кермо 7-серії + встановлений телескопічний рульовий демпфер; 8. Нові кнопкові блоки керування + інтегровані клавіши налаштування режимів панелі приладів. 9. Панель приладів с Bluetooth-інтерфейсом та коннектом до телефону, є функція трансляції режимів телефону на дисплей мото; 10. Зовсім інші самі деталі та налаштування передньої та задньої підвісок; 11. Вдосконалена гальмівна система та алгоритми роботи ABS: здвоєні, моноблочні, радіальні чотирипоршневі супорти на передньому колесі та збільшена товщина гальмівного диска заднього колеса; 12. Привідний сальниковий ланцюг DID;
Додатково оновлений опціон: - Новий дизайн опорних підніжок водія та пасажира; - Спеціальне покриття полегшених фронтальних захисних дуг; - Змінена об'ємна конфігурація нового алюмінієвого захисту двигуна (закриває більшу площу і відстань до картера збільшено для безпеки від пошкоджень); - Центральна стоянкова опора додана до стандартного оснащення; - Літійзалізофосфатна батарея зі збільшеним ресурсом і величиною пускового струму; - Нова структурна обшивка сидінь протиковзка та зносостійка.
Відмовились: Від датчиків тиску в шинах (ПЗ системи не працювало добре та була необхідна майже постійна ініціалізація. Зараз ПЗ дисплею має інший функціонал та розробник цього зовсім інший) Від камер огляду, тому що функціонал в дощових дорожніх умовах стає суттєво обмеженим, а концентрація уваги на них знижує безпеку руху.