Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

KOVI FCS 250

72786 грн.

       Ті, хто  цікавився  модельною лінійкою  KOVI, яку ми представили цього року, точно зауважили, що цей бренд  представлений у вузько...

Додати в обране

№:

Бренд: Kovi

Категорія: Ендуро / Крос

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

       Ті, хто  цікавився  модельною лінійкою  KOVI, яку ми представили цього року, точно зауважили, що цей бренд  представлений у вузько спрямованому сегменті, а саме у класі  ендуро та крос. Більшість техніки розрахована на досить досвідчених райдерів. з відповідною підготовкою. Але це не означає, що   KOVI позбавлена моделей загальногромадянського спрямування.         Пропонуємо новинку !  Модель KOVI  FCS250 .          Відразу ж хочемо відзначити та звернути Вашу увагу на   зовнішню схожість  з вже досить популярною моделлю бренду HONDA  СRF250 Rally.  Ми спочатку не мали мети привозити нову модель в Україну з таким ступенем подібності. Ініціатива  прийшла до нас безпосередньо від постачальника, який  випускає цю модель покупців інших ринків. Щоправда, ми значно змінили комплектацію моделі, встановили потужніший двигун, і дещо змінили в підвісках. Сподіваємося, що вона зацікавить тих користувачів, які насамперед фінансово не захищені. готові придбати  оригінальну модель   HONDA,  але  хотіли б мати змогу купити максимально подібний та використати  мотоцикл  KOVI  в повсякденному житті. Основна фішка моделі полягає в тому, що   мотоцикл повністю відрізняється на вигляд від решти мотоциклів цього сегменту на українському ринку. Він виглядає зовсім інакше. Звичайно, знайдуться й ті, хто не сприйме таке дизайнерське рішення як цікаве для себе, але в цьому нічого категорично неприйнятного немає – кожному своє. Тим не менш, яскраво виражена індивідуальність точно порадує тих, кому подобається виділятися із загальних тенденцій. Як бачите, пластикових облицювальних панелей на мотоциклі з надлишком. Це формує вигляд, проте вимагатиме від власника деяких зусиль щодо їх демонтажу при проведенні сервісних операцій з двигуном. Жертвою для краси це назвати не можна, але справді час займатиме. Є і умовний плюс - менший ступінь забруднюваності, оскільки низ мотоцикла досить щільно закритий від шлейфу, що набігає, з-під переднього колеса. Зверніть увагу на те, що візуально доступні панелі повторюють структуру загального зовнішнього пластику - красиві глянсові. Але найнижча частина, схильна до найбільшого забруднення, має більшу товщину, виконана з незабарвленого матеріалу і більш стійка до торкань з перешкодами. Вона тягнеться вздовж корпуса двигуна майже до точок кріплення маятника і має отвори для відведення води – у такому варіанті більше практичності. Сам собою матеріал, з якого виготовлені всі зовнішні елементи відрізняється від стандартного типу «Поліпропілен 80». В KOVI FCS 250 основний матеріал зовнішніх глянцевих панелей це блок-сополімер пропілену з етиленом Інформаційна справка: Блок-сополімери пропілену з етиленом виробляються у вигляді однорідних за кольором гранул. Вони мають: високу ударну міцність (при низьких температурах) та високу еластичність; підвищену довготривалу термічну стабільність; стійкість до термоокислювального руйнування під час виробництва та переробки поліпропілену, а також при експлуатації виробу з нього. Завдяки кристалічній структурі блок-сополімер поліпропілену являє собою конструкційний термопластик, що використовується для випуску корпусних деталей оргтехніки, побутової та електротехніки, а також в автомобільній промисловості (корпуси бампера, акумуляторів та ін.). Блок-сополімер поліпропілену має такі властивості:

Застосування такого матеріалу дозволило додатково наносити на зовнішні поверхні пластикових деталей спеціальний поліефірний глянсовий лак – навіть якщо Ви гніте панелі не з'являтиметься тріщин на самому лаку, а також дозволяє застосовувати яскраві фарби, які наносяться поверх основи і значно меншою мірою тьмяніють з часом. Червоний колір Kovi – яскравий та виразний, а чорно-сірий строгий та практичний. Двигун на ЕФ Сі Ес носить марку Loncin та маркується RE250. Цей двигун вже відомий в Україні. Він встановлюється не тільки на моделі від Loncin: стріт LX250-15, крос-модель LX250GY-3 (SX2), спортбайк GP250, але також і на мотоцикли Geon: Scrambler 250, TerraX 250. Так Ви і самі можете це побачити правої та лівої частин двигуна на нашій моделі та перерахованих. Він оснащений карбюраторною системою живлення, виносним радіатором повітряно-олійного охолодження та 6-ступінчастою трансмісією. Сам радіатор розміщений вертикально у правій частині мотоцикла. Він розташований високо і знаходиться в прямому доступі потоку, що набігає. А ще, для кращої циркуляції, з тильного боку радіатора є додатковий бічний стулок для того, щоб повітряний потік з мінімальними завихреннями міг "піти" після проходження через стільники назад або вбік. На жаль, конструкція така, що при додаванні 6-го ступеня (у виробничій гамі є попередня версія двигуна, але з 5-ма сходами і кіком) зникає важіль кікстартера – його неможливо встановити через доповнення в конструктиві. Із цим доведеться змиритися. На інших перерахованих мотоциклах таке саме явище – їздять. Чому ми вибрали із можливих варіантів цей мотор? Тому що FCS – це цивільний варіант мотоцикла. Сам двигун відрізняється відмінною тяговитістю в самому нижньому регістрі оборотів, невеликим пожвавленням у середніх і nbsp; майже повною відсутністю "добавки" тяги на оборотах понад 6000 об/хв. Тобто, найбільш підходящим для комфортної їзди буде спокійний ритм. Власне це те, що відрізняє двигун loncin на FCS від Шинеріївських 250-ток. Двигун дуже "рівний" за характеристикою наростання прискорення - без особливих провалів та підхоплень. Якщо крутити вище та вібрацій додасться і шуму буде з надлишком. Тож у цьому немає сенсу. Незабаром ми представимо відеоогляд, де Ви зможете побачити, що на швидкості 24 км/год при включенні 4-ї передачі двигун короткочасно невдоволено буркне, відгукнеться збільшенням вібрації, але під плавне відкручування ручки газу не затихне, а наполегливо продовжуватиме штовхати мотоцикл вперед. Для цієї моделі установка двигуна з таким характером виправдана, оскільки і вага у нього не мала, і габаритні розміри пристойні і центр тяжкості високо. Разом з тим він здатний на подолання складних ділянок без особливої напруги завдяки комбінації довгохідних підвісок і моменту, що крутить, в нижньому регістрі оборотів. Просто не потрібно намагатися долати їх на пристойному ході – краще зменшити темп, правильно вибрати траєкторію та спокійно подолати перешкоду.

Підвіски та передня та задня насамперед орієнтовані на комфортну їзду по нерівних покриттях. Попереду довгохідна перевернута вилка  з діаметром пір'я 41 мм., ззаду подовжений маятниковий важіль із кріпленням моноамортизатора через прогресію. Причому, ми передбачили можливість встановлення амортизатора в два положення: в нижній точці його кріплення є можливість зменшити або збільшити кінцеву висоту по сідлу шляхом вибору відповідних отворів для його фіксації одне з них на два сантиметри нижче іншого (на фото це видно). Це спеціально зроблено для тих, чиє зростання менше 175 см. Хід заднього колеса досить значний, але ризику чиркати колесом по внутрішній частині хвоста не потрібно побоюватися - це не відбудеться тому, що відстань була спочатку прорахована при встановленні важеля і кутів його максимального відхилення. Обидва дискові гальма. Попереду двопоршневий супорт, ззаду однопоршневий. До обох підведення гальмівної рідини  здійснено через гальмівні магістралі із поліаміду. Ми вже випробували такий тип трубок і можемо з упевненістю сказати, що він кращий за звичайні гумові шланги. Так, вони менш гнучкі, тому з точки зору примусових вигинів потрібно бути акуратнішими. Але їхня термостабільність, практично повна відсутність внутрішнього розширення  та  "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість служби.

Привідний ланцюг - 520-а, задня зірка на 40 зубів закріплена на ступиці через пружні гумові елементи у зовнішній сталевій обоймі. Подібне рішення вже було використане на моделі Shineray Tricker і виявило себе з дуже позитивного боку. Тому ми вирішили продовжити позитивну практику і на FCS 250. Передня зірка на 13. Ми підбирали таке співвідношення, яке в першу чергу забезпечувало б впевнену їзду з меншим упором на динаміку. Тому мотоцикл і вийшов. "всеїдним"  з погляду умов пересування різного типу покриттів зі стабільними тяговими параметрами. Однак, згодом, ми запропонуємо альтернативи в запчастинній базі за різним числом провідної та веденої зірок, для бажаючих "підправити" налаштування під свій стиль їзди. Рама мотоцикла виконана із сталі з комбінованими варіантами елементів. Діагональні основні частини мають коробчастий переріз і краще пручаються кутовим згинальним навантаженням. Вертикальна фронтальна вісь – трубчастого перерізу. у цій частині ми передбачили потрібне в наших умовах. доповнення: внизу, де вона розходиться на дві складові частини зверху на труби приварені дві трубчасті косинки-підсилювача. Вони акуратно наварені на частини рами і посилюють жорсткість і міцність однієї з найбільш навантажених частин. На жаль дістатися туди камерою, щоб було добре видно на фото, виявилося досить складно, проте показуємо де саме це реалізовано, а якщо Ви прочитаєте, а потім захочете переконатися – зрозумієте, що так і є. Рама повністю пофарбована матовою алкідною емаллю – спеціально для кращої опірності корозії. . Вся передня частина FCS-а, а до неї відносяться блок-фара, панель приладів та вітровий обтічник, виконана окремим блоком, що кріпиться на силовому монокронштейні до рами. Така сама конструкція реалізована і на HONDA, тому перекочувала без особливих змін. Це зумовило нерухомість всього модуля - тобто світло фари завжди спрямоване вперед уздовж корпусу мотоцикла, а не слідує за повернутим кермом. Візьміть цей момент до уваги. Вітрове скло виконане з тонованого полікабонату, він високе і міцне. захищає панель приладів від прямого сонячного світла для кращого зчитування параметрів та мінімізації відблисків. Панель приладів вирішена у форм-факторі, який використовується на ще одній нашій моделі – Lifan KPT. Функціонал повністю схожий і навіть різні кольори освітлення є Паливний бак виконаний із сталі. До речі, з урахуванням ускладненого доступу, на етапі обговорення обладнання ми додумали одну зміну – до відведення з бака приєднано вакуумний кран, а не ручний механічний. Так що морочитися з тим, що згадувати закритий чи відкритий він не доведеться. Це зручно та логічно. Матеріал грипс - полівініловий ефір . Він легко миється, а "гранульована" структурна насічка забезпечує приємне тактильне відчуття. Цей матеріал характеризується високою стійкістю до ультрафіолетового випромінювання та агресивних середовищ. Блоки управління схожі на багато інших, але відрізняються за якістю – всі кнопки активуються зі зрозумілою віддачею на зусилля та без заїдань.

А ось ззаду для естетики з'явився додатковий бардачок. Місце йому з'явилося завдяки глушнику. Частина задньої панелі обрамляє сам глушник праворуч, а ліворуч є аналогічний формою симетрично розташований елемент. Ось він і дозволив розмістити усередині відсіку. Він об'ємніший і зручніший у доступному просторі під сідлом багатьох мотоциклів. Але він також не герметичний і, незважаючи на відкривання ключем, все ж таки не має антивандального виконання - це просто місце для зберігання якихось потрібних елементів. Не забувайте про це і не розміщуйте там щось цінне, коли мотоцикл без нагляду Про глушника скажемо коротко - він є, працює, тихий і не прямоточний. Приголомшувати або дратувати Вашою присутністю сусідів у квартирах чи будинках особливо не дозволить.

Не забули ми і про світлотехніку. Як і у моделі-оригіналу, FCS має дві фари, що відрізняються за розмірами. Ліва (по ходу руху) оснащена двома світлодіодами та відповідає за ближнє світло. Права менша і формує пучок далекого світла. Під час роботи далекого горять обидві. Цікаво, що в конструкції фари використовуються три однакові діоди. Світловий потік формується тільки лінзами, що відображають, які просто "обрізають" частину випромінювання двох діодів, які горять у фарі ближчего світла, а ось випромінювання того, який відповідає за далекий - використовується повністю. На фото ми показуємо спробу зйомки фари у фронтальній проекції - вийшло не дуже, тому що об'єктив фотоапарата напевно божеволіє від такої яскравості. Вибрали більш-менш прийнятний варіант. Ліворуч фара далекого світла з одним діодом - у нього оптична зона це лише половинка рефлектора - решта віддана під розміщення охолоджуючого радіатора. А праворуч фара ближнього світла – на фото яскравіше видно нижній діод, але насправді працюють обоє.    Покажчики поворотів у FCS не зовсім прості. Це один із нових варіантів виробів, зі зниженим енергоспоживанням. Ми цей момент не перевіряли, але три діоди світять ого-го. Причому незалежно від ракурсів та кута нахилу. Платформа багажника не розрахована під "нав'ючивання мішками", але дозволить розмістити кофр середньої величини. Вона не виходить за габаритні доїни та ширину мотоцикла і візуально зберігає його приємний оку вигляд. Зберегли ми і наявність замка для фіксації шолома, щоб його можна пристебнути до мотоцикла. Відеоогляд KOVI FCS на сусідній вкладці "Відео" та на нашому youtube-каналі. ​ ПІДПИШИСЯ НА НАШ КАНАЛ:

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Висота по сідлу, мм 890
  • Об'єм паливного бака, л 10,2
  • Кліренс, мм 265
  • Витрата палива, л/100 км 3,2
  • Максимальна швидкість, км/год 112
  • Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 17.9 / 6000
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 17 / 7500
  • Об'єм, куб.см 233
  • Ступінь стиснення 9,2:1
  • Максимальний кут повороту керма, градусів 45
  • Колісна база, мм 1410
  • Висота, мм 1220
  • Охолодження Масляне
  • Ширина, мм 810
  • Довжина, мм 2200
  • Споряджена маса, кг 150
  • Вага, кг 160
  • Колісні диски Сталеві, спицьовані
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,1
  • Баланс вал Так
  • Кікстартер Ні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо
  • Електростартер Так