Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

Мотоцикл LONCIN LX250GY-3G DS2 (Rally)

96140 грн.

LONCIN LX250GY-3G DS2 (Rally)

Додати в обране

№: 009204

Бренд: Loncin

Категорія: Ендуро / Крос

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

Loncin LX250GY 3G DS2 – новий рівень якості та динамічності Loncin LX250GY 3G DS2 представляє нове покоління мотоциклів від відомого китайського виробника. Компанія зламала усі стереотипи про техніку з Піднебесної. Інноваційні технології, сучасний дизайн, висока якість – все це втілено в моделі DS2, яка вже завоювала увагу мотолюбителів. Багатоцільовий, надійний мотоцикл класу ендуро підходить для різних типів експлуатації – дозволяє відчути драйв на трасі, легко маневрувати в щільному трафіку міських вулиць, а також підкорювати бездоріжжя.

Комплектація мотоцикла LX250GY 3G DS2 основана на одноциліндровому, 4-тактному двигуні RE250, який відповідає всім сучасним стандартам якості і зарекомендував себе з хорошої сторони на моделі GP250. Опис комплектації: рама діагональна, сталева; моноамортизатор регульований, працює через систему ProLink; передня вилка посилена; вся оптика світлодіодна; цифрова панель приладів; карбюратор; вітрове скло; захисні дуги. Сидіння призначене для двох: водія та пасажира. Воно еластичне, має нековзне покриття, вигнуте дугою. Посадка висока, зручна, звикнути до неї легко. Фото мотоцикла – підтвердження застосування у виробництві передових дизайнерських рішень, гармонійного поєднання кольорів. Чорний, біло-червоний, чорно-червоний – можна вибрати модель на свій смак. Основні параметри Loncin LX250GY 3G DS2 поєднує в собі відмінні технічні характеристики і привабливий зовнішній вигляд. Високотехнологічний двигун запускається за допомогою електростартера і може розвинути максимальну швидкість 120 км/год. Номінальна потужність складає 17,2 к. с. при 8,5 тисяч об./хв. Система охолодження масляна. Завдяки їй райдер має можливість їздити в агресивнішому режимі на низьких передачах. Двигун в цьому випадку не перегрівається. Обертальний момент від силового агрегату на колеса передається з допомогою шестиступінчастої механічної коробки передач. Середня витрата палива на 100 км складає 2,7 л. При цьому мотоцикл може перевозити вантаж до 150 кг. 

Чому варто вибрати LX250GY 3G DS2 CHONGQING LONCIN MOTOR CO. LTD – один з найбільших китайських виробників мототехніки. На його заводах випускаються двигуни для мотоциклів BMW, Husqvarna. Концерн також співпрацює з італійською компанією MV Agusta, використовує запчастини відомих світових брендів. Тому сумніватися в якості продукції Loncin не доводиться. Вона користується попитом не тільки серед українських мотолюбителів. Європейські споживачі також часто роблять вибір на її користь. Один із яскравих представників продукції концерну Loncin – LX250GY 3G DS2 вирізняється такими перевагами: Забезпечує комфортні поїздки. Балансувальний вал гасить зайві вібрації на великих оборотах. Підвіска енергоємна, тому ями не відчуваються. Зчеплення з дорогою відмінне. Дає якісне освітлення. Особливої уваги заслуговує передня фара, яка відрізняється достатньо великою площею і глибиною. В темну пору доби забезпечує хороший огляд. Дозволяє почувати себе у безпеці – надійна гальмівна система швидко реагує. Має невелику витрату палива при місткості баку в 9 л, що дозволяє їздити довгий час без додаткової заправки. Це значно економить час та гроші. Характеристики мотоцикла дуже важливі на дорозі. Тому, проводячи детальний огляд LX250GY 3G DS2, можна з упевненістю стверджувати, що модель забезпечить яскраві емоції та приємні відчуття своєму власнику.

LONCIN LX250GY-3G DS2 (Rally) – 250 см. куб. одноциліндровий двигун масляного охолодження RE250 6-ст. коробка, електростартер, карбюратор, спицовані колеса 21/18, вся світлотехніка LED, цифрова панель приладів, посилена передня вилка, задній моноамортизатор, захистні дуги, вітрове скло.

Технічні характеристики 

Розмір, д*ш*в (мм): 2190 × 800 × 1440 

Висота по сидінню (мм): 910 

Колісна база (мм): 1470 

Дорожній просвіт (кліренс) (мм): 285 

Рама: Металева 

Передня підвіска: Телескопічна вилка посилена 

Задня підвіска: Маятникова, моноамортизатор. 

Вага нетто (суха вага) (кг): 160±10 

Розмір переднього колеса: 3.00-21 

Розмір заднього колеса: 120/90-18 

Макс. навантаження (кг): 150 

Гальмівна система передня: Дискова 

Гальмівна система задня: Дискова 

Двигун: RE250 

Тип двигуна: Одноциліндровий, 4-х такт. 

Система охолодження: Масляне охолодження 

Об’єм циліндра (см. куб.): 223 

Номінальна потужність: 17.2 к.с. (при 8500 об/ хв.) 

Система живлення: Карбюратор 

Запуск: Електростартер 

Акумулятор: 12V7AH 

Зчеплення: Багатодискове в масляній ванні 

Трансмісія (силова передача): Мех. 6-швидкістна 

Об’єм паливного бака, л.: 9 

Макс. швидкість (км/год): 120 

Витрата палива: 2.7 л./100 км. – змішаний цикл.

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Задні гальма Дискові
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 17.2 / 8500
  • Передні гальма Дискові
  • Кліренс, мм 285
  • Колісна база, мм 1470
  • Висота по сідлу, мм 910
  • Висота, мм 1440
  • Ширина, мм 800
  • Довжина, мм 2190
  • Охолодження Масляне
  • Витрата палива, л/100 км 3
  • Об'єм, куб.см 223
  • Максимальна швидкість, км/год 119
  • Вага, кг 160
  • Об'єм паливного бака, л 9
  • Баланс вал Так
  • Кікстартер Ні
  • Електростартер Так