VOGE 300 RALLY – новий стандарт якості 300 RALLY – продуманий до дрібниць новий турендуро від відомого китайського виробника. Мотоцикл максимально універсальний у своєму використанні. Дозволяє комфортно пересуватися як по пересіченій місцевості, так і на дорогах з твердим покриттям. В цілому модель підійде для повсякденного користування. Вона прийнятна за ціною та недорога в обслуговуванні. Така техніка принесе своєму власникові багато позитивних емоцій. Особливості комплектації Мотоцикл LONCIN (VOGE) LX300GY-A DS2 PRO оснащений одноциліндровим двигуном з 4-клапанним газорозподільним механізмом і баланс-валом. Модель побудована на основі діагональної сталевої рами. Згідно з описом, особливості оснащення наступні: передня підвіска мотоцикла виготовлена на основі інверторної вилки високої якості з дисковою гальмівною системою і позашляховими покришками; задня підвіска виконана на основі моноамортизатора з регулюванням жорсткості, що дозволяє налаштовувати її під вагу райдера і домогтися найкомфортнішого положення при їзді; вся світлотехніка – LED; цифрова панель приладів – на ній показується одометр, увімкнена передача, швидкість, дублюються покажчики поворотів, нейтральна передача, відсутність палива в баку, можна змінювати підсвічування. Loncin LX300GY-A DS2 PRO позиціонується як мотоцикл подвійного призначення. Його стиль, який можна детально розгледіти на фото, запам’ятовується. Модель двомісна. Сидіння м’яке, комфортне, звикнути до нього легко. Матеріал не ковзає. Назустріч яскравим пригодам Технічні характеристики 300 RALLY заслуговують уваги. Двигун об’ємом 292,4 см3 дозволяє розігнатися до максимальної швидкості 130 км/год. Він також дає максимальний обертальний момент 24,5 Нм при 7000 об./хв. Система охолодження – рідинна, встановлено два радіатори. Двигун має масляний фільтр тонкої очистки, живиться від карбюратора. Потужність до колеса передається через ланцюг 520 Н. Шестиступінчаста коробка передач дозволяє легко управляти мотоциклом. Колісна формула моделі стандартна для класу ендуро. 300 RALLY достатньо широкий, тому добре тримається на дорозі. Такі характеристики роблять мотоцикл легким і маневреним. Ті, хто його вибирають, ловлять драйв на полях і в лісах, а на трасі вважають за краще вести себе спокійніше. Це ідеальний варіант для новачків, підійде також і досвідченим мотоциклістам.
Переваги моделі
Детальний огляд моделі визначає такі її переваги: двигун від Kawasaki KLX, який добре збалансований; невеликі витрати палива – на мотоциклі можна проїхати приблизно 300 км без дозаправки; якісне освітлення – особливо виділяється передня фара, яка має достатньо велику площу і глибину; підвіска енергоємна, передня вилка і задній маятник «ковтають» всі ями; вихлоп тихий, що забезпечує комфортну їзду; гальмівна система реагує швидко; додаткові можливості – USB-роз’єм (для підзарядки телефону в будь-який момент). Вся техніка компанії Loncin виготовлена на власних потужностях, які мають повний цикл виробництва (від болта до мотоцикла). Максимальний контроль якості і збірки 300 RALLY дозволяє техніці конкурувати з іменитими японськими брендами і при цьому зберігати свою доступність за ціною для широкого кола любителів мотоциклів. Придбати щось краще в такій ціновій категорії дуже важко
Технічні характеристики
Розмір, д*ш*в (мм): 2190 × 800 × 1440
Висота по сидінню (мм): ?
Колісна база (мм): 1470
Дорожній просвіт (кліренс) (мм): ?
Рама: Металева/Алюміній
Передня підвіска: Телескопічна вилка посилена
Задня підвіска: Маятникова, моноамортизатор, (алюміній)
Вага нетто (суха вага) (кг): 138±10
Розмір переднього колеса: 90/90-19 (3.00-21)
Розмір заднього колеса: 110/80-17 (120/90-18)
Макс. навантаження (кг): 150
Гальмівна система передня: Дискова ABS
Гальмівна система задня: Дискова ABS
Двигун: LONCIN YF300
Тип двигуна: Одноциліндровий, 4-х такт.
Система охолодження: Рідинне охолодження
Об’єм циліндра (см. куб.): 292.4
Номінальна потужність: 28.56 (29) к.с. (при 8500 об/ хв.)
Система живлення: Інжектор BOSCH
Запуск: Електростартер
Акумулятор: 12V7AH
Зчеплення: Багатодискове в масляній ванні
Трансмісія (силова передача): Мех. 6-швидкістна
Об’єм паливного бака, л.: 10.5
Макс. швидкість (км/год): 150
Витрата палива: 3 л./100 км. – змішаний цикл