Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

Мотоцикл VOGE 650DS

0 грн.

LONCIN VOGE LX650-2 650DS DS8

Додати в обране

№: 009981

Бренд: Voge

Категорія: Ендуро / Крос

Склад: Немає в наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

VOGE 650DS – 650 см. куб. двигатель жидкостного охлаждения, электростартер, инжектор BOSCH, Алюминиевые/Спицированные (опция) колеса, Шины бескамерные Pirelli, двойной передний тормозной диск, задний тормозной диск, тормозная система Nissin с ABS, вся светотехника LED, цифровая панель приборов KYT , задний моноамортизатор KYB на подушках.

Voge 650DS – втілення найсміливіших мрій 

Один із найбільших китайських виробників мототехніки Loncin представив новинку 2020 року – Voge 650DS. Новий турендуро в Україні очікується у квітні. За задумом виробників, мотоцикл створений для відносно спокійної їзди бездоріжжям. На ньому комфортно рухатись польовими дорогами. Проїхати декілька сотень кілометрів асфальтом – також не проблема. Поруч з власником цього красеня завжди драйв, мальовнича природа. Поля, луки, лісові стежки, природні трамплінчики і навіть круті гірки – ендуро просто створений для цього. Гідний представник преміум-лінійки Voge Статистика продажів красномовна – техніка компанії Loncin користується все більшою популярністю на українському ринку. Вона вважається найбільш надійною та якісною. На кожному етапі виготовлення Voge 650 DS застосовуються інноваційні технології і ретельний контроль якості. Мотоцикл оснащений 1-циліндровим, 4-тактним потужним двигуном KE650 (тип BMW GS650) власного виробництва. Система охолодження – рідинна. В комплектацію також входять: рама – металева, трубчатого типу; глушник із нержавіючої сталі; ступінчасте сидіння; підніжка для ніг пасажира з легкого сплаву; передня підвіска – телескопічна вилка перевернутого типу; задня підвіска – маятникова, моноамортизатор на подушках; система живлення – інжектор Bosch; запуск – електростартер; алюмінієві/спицьовані (опція) колеса; безкамерні шини Pirelli; подвійний передній гальмівний диск, система ABS; світлотехніка – LED; електронна панель приладів; зчеплення – багатодискове в масляній ванні. Мотоцикли «Лонкін» не лише не поступаються продукції відомих брендів, але за деякими критеріями навіть перевершують її. Технічні характеристики Voge 650 DS наведені у таблиці вище. Потужний двигун і міцні підвіски – все це розраховано на велику завантаженість і не впливає на технічні параметри і ресурс мотоцикла. Кому підійде Згідно з описом моделі, Voge 650 DS – збалансований, потужний універсал. За кермом цього ендуро буде комфортно тренованим мотоциклістам. Це відмінна техніка для щоденних прогонів і пересування на дальні дистанції будь-якими дорогами. На трасі – комфортабельний і швидкісний. Пильну увагу виробник приділяє дизайну техніки. Її асортимент в основному орієнтований на вимогливу аудиторію користувачів. 

Чому варто вибрати Voge 650 DS 

Після детального огляду моделі можна виділити такі її переваги: Стабільна робота і тривалий термін служби. Завдяки інноваційним технологіям і контролю якості компанія Loncin досягає значних темпів зростання виробництва мототехніки. Власник туристичного ендуро завжди знайде собі дорогу. Міські перешкоди, такі як бордюри, сходинки і зовсім відсутня траса – не є причиною для зупинки руху. Водія не злякають пробки на дорогах. Вузький Voge 650DS з високим сидінням дозволить роздивитися все над дахами легкових автомобілів та спланувати свій маршрут. Українські дороги з ямами, тріщинами, нерівностями несподівано стануть в радість. При правильному підході будь-яке бездоріжжя підкориться без проблем. Невеликі витрати бензину: 4 л – це набагато менше в порівнянні зі спортивними мотоциклами. Навіть на протиприродному бездоріжжі збільшення незначне. Обслуговування мотоцикла Voge 650DS «не б’є» по кишені. Турендуро – все ж не кросовий мотоцикл, тому, чим менше власник буде його «випробовувати», тим менше грошей він потягне з гаманця. Техобслуговування в більшості випадків – це заміна оливи і масляного фільтра раз на 2–3 тис. км. Нікуди не дітися від заміни повітряного фільтра, гальмівних колодок, гальмівної рідини і ланцюга з зірками. Але робити це доводиться доволі рідко.

Технічні характеристики 

Розмір, д*ш*в (мм): 2195 × 840 × 1215 

Висота по сидінню (мм): 805 

Колісна база (мм): 1470 

Дорожній просвіт (кліренс) (мм): 200 

Рама: Металева, трубчатого типу 

Передня підвіска: Телескопічна вилка перевернутого типу 

Задня підвіска: Маятникова, моноамортизатор на подушках 

Вага нетто (суха вага) (кг): 192±10 

Розмір переднього колеса: 110/80-19 

Розмір заднього колеса: 150/70-17 

Макс. навантаження (кг): 150 

Гальмівна система передня: Дискова подвійна ABS 

Гальмівна система задня: Дискова ABS 

Двигун: KE650 Тип двигуна: Одноциліндровий, 4-х такт. 

Система охолодження: Рідинне охолодження 

Об’єм циліндра (см. куб.): 652 

Номінальна потужність: 49.6 к.с. (при 6750 об/ хв.) 

Система живлення: Інжектор BOSCH 

Запуск: Електростартер 

Акумулятор: 12V12AH 

Зчеплення: Багатодискове в масляній ванні 

Трансмісія (силова передача): Мех. 5-швидкістна 

Об’єм паливного бака, л.: 18 

Максимальна швидкість (км/год): 170 

Витрата палива: 4 л./100 км. – змішаний цикл

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Максимальна швидкість, км/год 170
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 49.6 / 6750
  • Об'єм, куб.см 652
  • Висота, мм 1215
  • Ширина, мм 840
  • Довжина, мм 2195
  • Передні гальма Дискові подвійні
  • Колісна база, мм 1470
  • Об'єм паливного бака, л 18
  • Кліренс, мм 200
  • Електростартер Так
  • Задні гальма Дискові
  • Споряджена маса, кг 238
  • Висота по сідлу, мм 805
  • Вага, кг 192
  • Охолодження Водяне
  • Баланс вал Так
  • Кікстартер Ні
  • Витрата палива, л/100 км 4,2