Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

Shineray Tricker 250

63220 грн.

     250-й Трікер від Shineray  - це безперечна новинка на українському ринку. Безумовна тому, що ніхто більше з великих китайських...

Додати в обране

№:

Бренд: SHINERAY

Категорія: Ендуро / Крос

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

     250-й Трікер від Shineray  - це безперечна новинка на українському ринку. Безумовна тому, що ніхто більше з великих китайських мотовиробників її не виробляє і на ринку України досі нічого подібного ніхто не пропонував. Будемо чесними також у тому, що фактично ця модель є однойменним клоном мотоцикла, який придумала і випустила у світ Yamahа під назвою Tricker (XG) 250, пізніше її приклад наслідували і Suzuki з моделлю Grasy Tracker (тільки зробили її більш консервативною на вигляд і деяким технічним деталям).          Якщо Ви копнете глибше в Гуглі – ви зможете переконатися в тому, що цей мотоцикл складно зарахувати до якогось певного сегменту.  Колись давно, цю модель вигадали фахівці Yamaha. Початок виробництва був датований 2001 роком, а до 2005-го після поступових модернізацій модель придбала тисячі шанувальників. Варто згадати і про те, що ще раніше Ямахи в це ж модельне русло зайшли і панове з Kawasaki з частково близькою за функціональним призначенням моделлю. Це була KL250 Super Sherpa (вона активно продавалася в період з 1997 по 2003. Потім була зроблена пауза, але в 2009 дрібносерійне виробництво відновилося, причому без особливих технічних змін. Але у моделі від Kawasaki багато своєрідних елементів, відмінних від Yamahovského Trickera.           Головна фішка Trickerа – його «симбіозна позакласовість». Можливо,   термін не простий для розуміння, але він досить повно відображає сенс - частини абсолютно різних конструкцій зібрали в одну так, що результат виявився неординарним, новим і корисно функціональним.  Він поєднує в собі елементи посадки велосипеда BMX з підвіскою від невеликого кросового мотоцикла і аж ніяк не маленький движок, який, за наявності хороших їздових навичок у пілота, може дозволити творити маленькі райдерські чудеса. Власне це і було за задумом його творців тим, що зробить цей байк абсолютно оригінальною «штучкою для виконання їздових трюків» (від англійського «trick» – трюк, витівка).        Інженери Shineray не зробили цю модель іншою. Навпаки, вони намагалися зберегти все, що колись реалізувалося в оригіналі. Тому що ця модель сама по собі вже цікава зручністю посадки та ергономіки (у тому числі для людей невеликого зростання), керованістю в деяких їздових дисциплінах та емоційною складовою – наданням особливого задоволення від володіння. Звичайно, деякі моменти у зовнішньому вигляді та деякі удосконалення панове з Shineray здійснили. У появі нашої моделі кількох їх взяли участь і ми. Але авторство собі не приписуватимемо – просто раді, що це вдалося. Ми вже впровадили в життя ту технічну зміну, яка однозначно на користь моделі та власникам. Йдеться про те, що у системі живлення тепер використовується карбюратор.  Ми згадували про те, що з самого початку інжекторна версія, яка прибула до першої партії, проявила себе дуже добре. Але в наших реаліях і в тих умовах експлуатації під які "заточена" модель, карбюратор буде технічно простий; в обслуговуванні та налаштуванні, а в парі з модифікованим двигуном 172FMM (справжній об'єм 249 см3 ) карб він наділяє мотоцикл трохи більшими можливостями, ніж з упорскуванням палива і при цьому мені критичний до якості бензину, а також не потребує діагностичного обладнання.  І звичайно ціна моделі стала меншою, ніж була. Незабаром ми постараємося відзняти ще одне відео та розповісти про це докладніше.

Карбюраторна система живлення та відсутній циліндр адсорбера в передній частині рами

А було ось так:

Дві ремарки про конструктивні зміни авторами яких стали ми самі: 1. Прес-масля на поперечці маятникового важеля для змащування підшипників - спрощуємо завдання з обслуговування (не потрібно розбирати для змащування) і збільшуємо довговічність вузла; 2. Демпфера на задній зірці спочатку не було, але рішення знайдено: зараз вона кріпиться до маточини через сайлентблоки на кожному з шести кріпильних болтів (смикання буде менше і ударні навантаження будуть згладжуватися).

Небагато візуалізації головного освітлення. Зліва направо: габарити, ближнє світло, дальнє світло.

Що бачимо на приладах та на чому сидимо. Максимальна ширина сидіння – 23 см.

Що там позаду?

А ось що попереду:

Пара стандартних фішечок   А нижче ми викладаємо первісні фото всіх   інжекторної весрії Shineray Tricker 250. які публікували з самого початку. Це так, для історії))))))    

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Об'єм, куб.см 249
  • Вага, кг 155
  • Об'єм паливного бака, л 7,5
  • Вантажопідйомність, кг 149
  • Максимальна швидкість, км/год 117
  • Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 19.5 / 6000
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 19 / 7000
  • Максимальний кут повороту керма, градусів 48
  • Споряджена маса, кг 124
  • Колісна база, мм 1325
  • Висота по сідлу, мм 805
  • Довжина, мм 1950
  • Витрата палива, л/100 км 3,2
  • Кліренс, мм 230
  • Ширина, мм 820
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,1
  • Висота, мм 1170
  • Баланс вал Так
  • Ступінь стиснення 9.0:1
  • Охолодження Повітряне
  • Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо
  • Кікстартер Так
  • Електростартер Так