250-й Трікер від Shineray - це безперечна новинка на українському ринку. Безумовна тому, що ніхто більше з великих китайських мотовиробників її не виробляє і на ринку України досі нічого подібного ніхто не пропонував. Будемо чесними також у тому, що фактично ця модель є однойменним клоном мотоцикла, який придумала і випустила у світ Yamahа під назвою Tricker (XG) 250, пізніше її приклад наслідували і Suzuki з моделлю Grasy Tracker (тільки зробили її більш консервативною на вигляд і деяким технічним деталям). Якщо Ви копнете глибше в Гуглі – ви зможете переконатися в тому, що цей мотоцикл складно зарахувати до якогось певного сегменту. Колись давно, цю модель вигадали фахівці Yamaha. Початок виробництва був датований 2001 роком, а до 2005-го після поступових модернізацій модель придбала тисячі шанувальників. Варто згадати і про те, що ще раніше Ямахи в це ж модельне русло зайшли і панове з Kawasaki з частково близькою за функціональним призначенням моделлю. Це була KL250 Super Sherpa (вона активно продавалася в період з 1997 по 2003. Потім була зроблена пауза, але в 2009 дрібносерійне виробництво відновилося, причому без особливих технічних змін. Але у моделі від Kawasaki багато своєрідних елементів, відмінних від Yamahovského Trickera. Головна фішка Trickerа – його «симбіозна позакласовість». Можливо, термін не простий для розуміння, але він досить повно відображає сенс - частини абсолютно різних конструкцій зібрали в одну так, що результат виявився неординарним, новим і корисно функціональним. Він поєднує в собі елементи посадки велосипеда BMX з підвіскою від невеликого кросового мотоцикла і аж ніяк не маленький движок, який, за наявності хороших їздових навичок у пілота, може дозволити творити маленькі райдерські чудеса. Власне це і було за задумом його творців тим, що зробить цей байк абсолютно оригінальною «штучкою для виконання їздових трюків» (від англійського «trick» – трюк, витівка). Інженери Shineray не зробили цю модель іншою. Навпаки, вони намагалися зберегти все, що колись реалізувалося в оригіналі. Тому що ця модель сама по собі вже цікава зручністю посадки та ергономіки (у тому числі для людей невеликого зростання), керованістю в деяких їздових дисциплінах та емоційною складовою – наданням особливого задоволення від володіння. Звичайно, деякі моменти у зовнішньому вигляді та деякі удосконалення панове з Shineray здійснили. У появі нашої моделі кількох їх взяли участь і ми. Але авторство собі не приписуватимемо – просто раді, що це вдалося. Ми вже впровадили в життя ту технічну зміну, яка однозначно на користь моделі та власникам. Йдеться про те, що у системі живлення тепер використовується карбюратор. Ми згадували про те, що з самого початку інжекторна версія, яка прибула до першої партії, проявила себе дуже добре. Але в наших реаліях і в тих умовах експлуатації під які "заточена" модель, карбюратор буде технічно простий; в обслуговуванні та налаштуванні, а в парі з модифікованим двигуном 172FMM (справжній об'єм 249 см3 ) карб він наділяє мотоцикл трохи більшими можливостями, ніж з упорскуванням палива і при цьому мені критичний до якості бензину, а також не потребує діагностичного обладнання. І звичайно ціна моделі стала меншою, ніж була. Незабаром ми постараємося відзняти ще одне відео та розповісти про це докладніше.
Карбюраторна система живлення та відсутній циліндр адсорбера в передній частині рами
А було ось так:
Дві ремарки про конструктивні зміни авторами яких стали ми самі: 1. Прес-масля на поперечці маятникового важеля для змащування підшипників - спрощуємо завдання з обслуговування (не потрібно розбирати для змащування) і збільшуємо довговічність вузла; 2. Демпфера на задній зірці спочатку не було, але рішення знайдено: зараз вона кріпиться до маточини через сайлентблоки на кожному з шести кріпильних болтів (смикання буде менше і ударні навантаження будуть згладжуватися).
Небагато візуалізації головного освітлення. Зліва направо: габарити, ближнє світло, дальнє світло.
Що бачимо на приладах та на чому сидимо. Максимальна ширина сидіння – 23 см.
Що там позаду?
А ось що попереду:
Пара стандартних фішечок А нижче ми викладаємо первісні фото всіх інжекторної весрії Shineray Tricker 250. які публікували з самого початку. Це так, для історії))))))