Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

        З моменту дебюту X-Trail 200 минуло більше 3-х років. За цей час ми почули різні думки щодо моделі. Деякі її лаяли і продовжують робити це і зараз – ну, на здоров'я. Багато хто вважав її негарною копією "Гуся" - це взагалі даремно, тому що з точки зору і техніки і ціни Гусь "десь в небі", а X-Trail набагато більш приземлений і в прямому і переносному сенсах. Проте найбільше було тих, хто голосував за цей мотоцикл своїми кревними. Їм-то ми і вдячні за покупку і думки і критику. Вона була корисною для розуміння недоліків моделі, обґрунтованої для її вдосконалення. У період 2018-2019 років ми вже зробили ряд кроків щодо деяких технічних доопрацювань та змін. Але тільки в моделі зразка 2020 року ми змогли реалізувати найважливіші та важливі вдосконалення. Чому саме зараз, а не раніше? Причина полягає в тому, що втілення в життя будь-якої значної технічної зміни це складний процес для самого Виробника. Нижче ми проведемо короткий лікнеп - це для тих, кому цікаво, тим кому "НЕ ТРЕБА" краще пропустити абзац.

Узгодження зміни однієї єдиної деталі має пройти такі щаблі:

Все це неможливо узгодити та втрусити за дні чи тижні. За фактом, це рухається місяці. Це не погано і не добре - це реальність життєвих циклів та процесів, які встановлені на заводі з виробництва. Система дійсно досить повільна, але ця машина рухається без збоїв тільки в тому випадку, якщо кожен найменший процес розкладений на дії, які детально описані на аркуші паперу (або у файлі на комп'ютері) і складені на одній з декількох сотень поличок, з яких кожен найголовніший керівник та/або найпростіший збирач бере адресовану йому інструкцію, де написано, що і як він повинен зробити, в якій послідовності, за який час і як саме.

Так, і ще, якщо Ви думаєте, що всі інші великі виробники чого завгодно і в будь-якій країні працюють зовсім інакше - в 97% випадків Ваша думка помилкова (3% залишимо на теорію ймовірності та супер-інновації). Ми описали тут дуже спрощену (намагалися викласти максимально просто) логіку побудови виробничого механізму на прикладі заводу Shineray з виготовлення та збирання мотоциклів. А додайте до цього ще й сам виробничий цикл, черговість виробництва (Shineray виробляє техніку для кількох десятків країн), час, який вантаж проводить у дорозі. І тоді картина стане яснішою, а розуміння, сподіваємось, більше...

Саме з цих причин те, що ми покращили у версії 2020 року, сталося тільки зараз. Якщо не втомилися читати – далі буде по суті.

Повернулися до дисків розмірності 19 дюймів передні та 17 дюймів. Причина - X-Trail не для крутих гір, це думка більшості користувачів, і ми це постаралися врахувати. Він гарний на пересіченій місцевості та комфортний на поганих дорогах. При цьому він зручний для не дуже високих людей – це дві ключові відмінності від моделі XY200GY-6C. У вихідній комплектації оснащений універсальними ендуро шинами. Згодом можливо встановимо крос-варіант з протектором по-агресивніше. На хромованих дисках подряпини будуть менш помітні, ніж на чорних.

 

Двигун двохсотого Ікс-Трейлу об'ємом 197 см3 розвиває 14,8 л.с. Нічого особливо не змінювали крім жиклерів в карбюраторі, для оптимізації паливо-повітряної суміші. Ступінь стиску у двигуна становить 8.9:1. Якщо по простому: двигун порівняно низькофорсований. Зате у нього хороша тяга на низьких оборотах, він спокійно перетравлює низькоякісний бензин (у цьому йому допомагає карбюратор PZ30) і має вражаючий запас моторесурсу.

Передня вилка – піднімайте великий палець. Траверс повністю нова, посилена. Виделка повністю нова (інша). Вона довгохідна, з зовсім іншою затискною конструкцією осі колеса, іншими підшипниками та діаметром пера 37 мм. Нагадаємо, що раніше була вилка з діаметром 31 мм - наслухалися ми "компліментів" та зрозуміли, що для мотоцикла з такою вагою це було не те. Та й вигляд у неї нічого так, правда? Звичайно ж захисні гофри пір'я теж присутні. До речі, вони кріпляться вгорі хомутом із надійною фіксацією гвинтом. Пізніше ми запропонуємо додатковий грязьовий щиток для монтажу в тильній частині за вилкою - зараз йде робота з доробки кронштейна кріплення цього елемента до нової вилки. Він не коштуватиме дорого. Хоча загальний вигляд із встановленим щитком буде менш привабливим, на наш погляд.

Переднє гальмо. Замінили гальмівний диск та конструкцію супорта. Тепер він став двопоршневим із збільшеною площею фрикційної пари – зробили ми це для того, щоб покращити гальмівну динаміку. Заднє гальмо залишилося дисковим - цю зміну ми втілили в життя ще минулого року і однозначно на користь. Зараз мотоцикл став краще сповільнюватися з можливим використанням тільки переднього гальма. Замінили задній гальмівний циліндр - цю деталь просто почали купувати на замовлення в іншого постачальника. Сподіваємося, що очікування наші виправдаються найкращою надійністю механізму.

Легко притоноване переднє вітрове скло  в минулому. Зараз воно стало значно темнішим. Форма, профіль та кріплення залишилися колишніми. Втілили це в життя, бо навіть у тонованому вигляді воно в сонячні дні пропускало надто багато світла. Нинішній вигляд скла навіть прикрашає модель. Але є ще одна важлива складова темного боку скла. Про неї  сказано трохи нижче за текстом.

   

-Ми замінили панель приладів на нову. Тепер вона позбавлена механічного тросового приводу, а забезпечена електронним. Головним був і лишається тахометр. Нікуди не поділися індикатори включеної передачі, одометр та покажчик палива. Тільки тепер ці показуються на дисплеї. Та й зовні вона виглядає сучаснішою, ніж колишня. А другий важливий момент полягає в тому, що вона менша за габаритними розмірами. Чому це важливо, тому що в простір, що звільнився, між панеллю приладів  і склом можна розмістити кронштейн для телефону та використовувати його як навігатор у дорозі або зайняти це місце іншим пристроєм. Ось тут і проявиться повною мірою перевага "наглухо темного" скла, яке не пропускає відблисків від сонця або мінімізує проникнення світла фар. Екран телефону буде видно майже за будь-якого ступеня освітленості. Звичайно, з кронштейном доведеться подумати самостійно - але де наша не пропадала? (Поки ми його запропонувати не можемо через те, що універсальний, під різні розміри, зробити не просто і на це потрібен час - а ось знайти у продажу під свою модель точно простіше).  

 

Як Ви вже зрозуміли, фара на двохсотому Х-Trail з 2020 року буде новою, такою ж, як уже встановлювалася на 250-ку. Вона чудово змінила вигляд моделі на краще і звичайно ж тепер світить краще, ніж колишня. Детальніше про конструктив самої фари краще прочитати в описі X-Trail 250 - немає сенсу писати те саме. А ще трохи змінилася форма переднього крила. у передній частині збоку додані пластикові припливи - їх функціональна особливість полягає у перешкоджанні бризкам води та брудній суспензії від обертового колеса в його верхній частині.  У крила позбавленого відбортовок вони стоять; підхоплювалися повітряним потоком і летіли у скло. Звичайно, це не вирішить проблему повністю, але забруднення зменшить.  

Ще одним важливим завданням ми визнали необхідність поліпшення твердості кріпильних болтів. Проблема мала місце, і ці елементи покращені. Інформаційна довідка: Класів міцності болтів лише одинадцять. Число перед точкою відображає граничне навантаження, при якому болт (або шпилька) розірветься. Число після точки говорить про навантаження, при якому болт необоротно деформується (витягнеться різьбова частина або зникнуть витки). 

Як видно на прикладених фото, абсолютна більшість кріпильних з'єднань на моделі 2020 року має маркування. 8.8  (межа міцності 830 МПа). А кілька вузлів одним з яких є кріплення двигуна має болти 10.9 (межа міцності 1040 МПа). Болти з циліндричною головкою, які фіксують хомути керма вже інші. Заради справедливості згадаємо, що на версіях 2019 року теж були такі гвинти, проте їх кількості було набагато менше. А зараз навіть найменші гвинти, які кріплять пластикові елементи лише такі.  

 

Звичайно ж, не могли ми залишити увагу і елементи електричної частини. У оновленій версії найголовніші електричні ланцюги з'єднуються герметичними роз'ємами типу Pin-To-Pin. Ці елементи у такому вигляді застосовуються в автомобільній промисловості. Тепер "блукаючі контакти" та окислення в ключових з'єднаннях електропроводки відійдуть у минуле. А ще ми замінили USB-порт. Точніше замінили внутрішню начинку, тепер він "видає" не 1 ампер або менше, а від 1,8 до 2 ампер. Прийшли до цього тому, що переконалися на практиці в тому, що пульсація генератора та постійна робота реле напруги не дозволяє звичайному модулю з номіналом 1А (а такий був у нас спочатку, та й взагалі він майже у всіх такий) заряджати пристрої. За фактом номінал був нижчим і користі від нього було мало. Нині,  незважаючи на зовнішній вигляд, що не залишився без зміни, USB став більш корисним обладнанням.

   

Не оминули й грипси. Ці краще ніж колишні. Вони приємніші на дотик і більш зносостійкі. Ми ще раніше випробували їх на одному з наших мотоїцьків і переконалися в тому, що вони кращі за вихідний варіант.

 

Зверніть увагу на паразитний ролик, який має обмежити вертикальне переміщення ланцюга та торкання з рамою. Він був упроваджений нами і раніше, тільки тепер кріплення його до рами надійніше. Зберігся і заспокоювач ланцюга у новому форм-факторі.

 

 

Звичайно ж нікуди не подівся багажник, тільки тепер його платформа стала довшою на 1,5 сантиметри. Величезна площа опорної поверхні дозволить закріпити на ньому кофр більшої величини. Також Ви можете звернути увагу, що верхня частина бічних накладок тепер не гладка, а структурна. З одного боку це покращує візуальне сприйняття, а з іншого боку має ще функціональну спрямованість. Груба тканина мотокомбінезону  меншою мірою впливатиме на поява подряпин на структурній частині боковини.

 

Варіантів за кольором три. Показуємо усі три. А ще, уважне око зверне увагу, що ми не маємо наклейок з нашим лого mot-o.com. В даному випадку ми теж пішли назустріч побажанням – були такі, хто це сприймав негативно.

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Споряджена маса, кг 153
  • Кліренс, мм 270
  • Вантажопідйомність, кг 147
  • Витрата палива, л/100 км 3,3
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 14.8 / 7000
  • Ступінь стиснення 8,9:1
  • Вага, кг 165
  • Колісна база, мм 1385
  • Максимальна швидкість, км/год 106
  • Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 15 / 5500
  • Об'єм, куб.см 197
  • Довжина, мм 2080
  • Електростартер Так
  • Висота, мм 1300
  • Ширина, мм 860
  • Об'єм паливного бака, л 15
  • Висота по сідлу, мм 860
  • Колісні диски Сталеві, спицьовані
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,1
  • Баланс вал Так
  • Охолодження Повітряне
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо
  • Кікстартер Так