Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

     Модель мотоцикла, яку Ви бачите на фотографіях, називається Shineray Forester XY150. У перекладі з англійської слово «forester» означає «лісник» - частково ця назва характеризує одну з кількох функціональних переваг даного екземпляра. Дана модель існує вже більше 4,5 років. За цей час вона розійшлася чималим тиражем по різних країнах світу. Причому частина цих мотоциклів є і в Росії під брендом «Ірбіс». Модель зарекомендувала себе справді дуже добре і на українських дорогах. Саме тому ми продовжуємо представляти   цей мотоцикл на українському ринку. Як і раніше модель пропонується тільки у двох колірних рішеннях, а саме у чорному матовому та зеленому матовому.

Таким чином ми продовжуємо впроваджувати ті вдосконалення та доповнення, які будуть корисними та функціональними для майбутніх власників: 2. Світлодіодна рампа у фарі головного світла Помітно краще ближнє та дальнє світло.  Більш зручності та вище безпека для водія. Зниження енергоспоживання та зменшення навантаження на генератор. Заміна на LED-лампу відбулася лише після проведення процесу дослідження. Форма світлового променя зараз не тільки інтенсивніша, вона не засліплює зустрічних водіїв та формує коректні зони освітленості відповідно до вимог правил дорожнього руху. Це не доморощена покупка відповідної лампи нa aliexpress. Крім цього  лампові покажчики поворотів замінили світлодіодними. 3. Світлодіодні покажчики повороту Мають більший ступінь рухливості на гнучкій ніжці. Позбавлено лампи розжарювання, яка може перегоріти у дорозі. Більше тривалий термін служби. Низьке енергоспоживання; 4. Заміна акумулятора. Більше ємність, збільшення годин напрацювання на відмову та мінімізація проблем, які були раніше на АКБ іншого виробника, яким моделі комплектувалися у 2018 році.

При першому погляді на Forester  багато ендуристів швидше за все скажуть щось на кшталт «що це таке?»…. Однак весь секрет в тому, що в основу при виробництві даної моделі інженери Shineray. ставили аж ніяк не стрибки з трамплінів чи гарний зовнішній вигляд. Основне призначення це максимальна утилітарність мотоцикла, або корисність і універсальність при розширених можливостях прохідності. З тих більш ніж 200 країн світу, які є на планеті Земля, дороги з твердим покриттям можна знайти лише у 45% цієї кількості. Ну, і як ми всі знаємо, наша країна не входить до десятки лідерів. за якістю та кількістю цих найдорожчих. Так що підвищені позашляхові можливості, яким наділена пропонована до Вашої уваги модель,  однозначно відрізняють у позитивний бік порівняно з усією   масою дорожніх версій простих мотоциклів, які надміру присутні у ПГТ, селах, весях нашої немаленької України. Тому  рекомендуємо апологетам крос/ендуро зберегти остаточний вердикт до закінчення читання, а ще краще до моменту можливості побачити тест-драйв на сусідній закладці. А ось усім тим, кому потрібний ультра-універсальний транспортний засіб точно буде цікаво, тож приступимо:

У зовнішності жодних вишукувань справді немає, а ось функціональності чимало. 3-х сторонній багажник дозволить розмістити. вантаж вагою до 50-60 кг однією сторону. На це розрахований і діаметр трубчастого каркаса з якого зроблені відкидні платформи та місця кріплення. загальної конструкції до рами. Верхня платформа багажника навмисно доповнена горизонтальним підсилювачем, що подовжує плече зміщення навантаження ближче до центру мотоцикла. Можна кріпити кофр або вантаж без остраху втратити при їзді.

 

З ініціативи техвідділу компанії MOT-O.COM, виробник. доповнить комплектацію мотоциклів, що надходять в Україну, фронтальними гратами, покликаними захищати коліна водія. Також при випадковому падінні вона, безсумнівно, зменшить кількість пошкоджень (на фото показаний просто приблизний зразок, а не оригінальний елемент, який буде встановлений на Shineray Forester).

 

У цьому захисні елементи не закінчуються. Передня частина  блок-фари повністю захищена металевим каркасом. Це зроблено і для збереження при їзді в лісі (гілки та інші перешкоди) і для того, щоб на ньому можна було закріпити вантаж (наприклад намет у зібраному вигляді) або приторочити вітрове скло. Причому останнє може бути найпростішою конструкцією без використання якихось   спеціальних комплектуючих – металевий каркас навколо фари дозволяє розташувати кріплення у довільному порядку.

 

Довжина сидіння у моделі Forester складає 81 см! Уявляєте! На такому можуть розміститися три особи середньої комплекції. Впритул звичайно, але їхати - то можна, особливо коли потрібно.

 

Сидіння, до речі, & nbsp; оброблено легкомийним  синтетичним матеріалом із товщиною зовнішньої оббивки майже 2 мм. – зносостійкість забезпечена та стійкість до механічних пошкоджень теж.

 

По ергономіці посадки особливих зауважень немає. Більш того, поодинці можна розміститися дуже зручно незалежно від зростання – ця також заслуга сидіння. Існує повний набір інструментарію: тахометр, спідометр, датчик рівня палива. 

 

Причому він останній у глибину по відношенню до стандартного розташування інших приладів.  Варто відзначити, що ємність бака у моделі XY150 Forester становить 13,7 літра, а сам бак виконаний зі сталі і не боїться легкої  «контактної боротьби» - переможцем він може з неї і не вийде, але,  незважаючи на деформацію, герметичність на відміну від пластикового. точно збереже. Порадує власника та наявність пластикових кожухів захисту ручок керма. Враховуючи  Передбачувану географію експлуатації мотоцикла – це дуже корисне оснащення.

 

Конструкція маятника задньої підвіски традиційна та без вишукувань. У ній навмисно використані дві амортизаторні стійки для підвищення вантажопідйомності та здатності підвіски «тримати удар». А для збільшення її ходу були встановлені інші амортизатори зі збільшеною довжиною та діаметром штока. Зверніть увагу на те, що верхній кожух захисту ланцюга проходить вздовж усієї верхньої його протяжності і виходить за межі приводної зірки. Це  зроблено з урахуванням того, що стихія мотоцикла не найчистіші дороги, а розкиданий по периметру ніг власника, колеса і пластика бруд від ланцюга, що обертається - явно не прикрашала б зовнішній вигляд. У випадку з Forester цього не станеться.

В унісон із цим рішенням працює і конструкція переднього крила. Подивіться на конфігурацію. Вона сама по собі дуже логічно, оскільки восени бруд, що налип на внутрішню порожнину крила, лише ускладнює обертання колеса (якщо воно було б цілісним). При такій конструкції саме крило мало бути близько розташоване до колеса, щоб не обмежувати хід підвіски і не перешкоджати великому куту повороту керма. Таке завдання не з легких, бо довелося б чимось жертвувати. А в запропонованому на Forester варіанті та очищення колеса відбувається дуже інтенсивно, без розбризкування на двигун та ноги водія, а також з кутом повороту керма все гаразд. 

Тепер про диски та шини. На цій моделі вони литі. Порівняно з класичними спицьованими колесами ці на порядок практичніші. Мити їх швидше та простіше, вони взагалі не вимагають догляду і не потрібно займатися непростою процедурою – підтяжкою спиць. Попереду диск змонтована покришка розмірності 3.00-18, а ззаду 4.10-18. Розміри поширені та спеціально підібрані для того, щоб не створювати складнощів при покупці шин надалі.  

У 2020 році покришка переднього колеса була замінена на покращений варіант KENDA К262 = протектор шини відтепер інший. Він менш позашляховий, що додасть стабільності при русі по твердим покриттям, але в будь-якому випадку дозволить без особливих зусиль пересуватися гравійними дорогами. Задня шина теж KENDA  забезпечена розвиненими ґрунтозачепами спеціально для переміщення по відповідним покриттям. Примітно, що заднє барабанне гальмо забезпечене колодками з товщиною 5мм. Підшипники коліс та переднього та заднього закритого типу та для кращої захищеності  мають додаткові пильовики. Складові частини електросистеми  двигуна (комутатор, регулятор напруги, реле стартера та запобіжник) легкодоступні та водночас захищені від води та бруду. Вони всі дружно приховані за бічною кришкою з лівого боку мотоцикла    

ОВарто згадати про наявність двох варіантів підніжок на даному мотоциклі. Це зроблено навмисно, оскільки не всім і не завжди зручно залишати завантажений поклажею. мотоцикл тільки на бічній – і впасти на бік може або   вантаж переміститься у бік похилої площині. А центральна підніжка це питання повністю знімає. Якщо комусь вона здасться зайвою - її завжди можна легко зняти і залишити лише бічну.

     Сидовий агрегат на Shineray Forester це бензиновий двигун з верхнім розташуванням розподільного валу  (СВ-двигун) і ланцюговим приводом, який добре зарекомендував себе на моделі XY150-11B Цей мотор нового покоління з технологією CVVT - спеціального напилення на хонінговану поверхню циліндра. Склад цього нанесення кристалізується в мікроплівку, яка покликана краще захищати циліндр від зношування. Причому в міру накочування моторесурсу цей ефект виявлятиметься суттєвіше. Так це чи ні – покаже час, у будь-якому разі інженери Shineray наголошують, що впровадження цієї технології дійсно збільшує безпеку циліндра. Двигун дуже добре тягне в широкому діапазоні і завдяки зміненим передатним числам в КПП повідомляє мотоциклу пристойну динаміку.  Якщо врахувати, що загальна споряджена маса мотоцикла не перевищує 126 кг. – потенціал запасу під час руху з вантажем дуже пристойний.

 

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Вага, кг 145
  • Витрата палива, л/100 км 3
  • Максимальна швидкість, км/год 98
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 11 / 7000
  • Об'єм, куб.см 149,4
  • Ступінь стиснення 9,5:1
  • Об'єм паливного бака, л 13,7
  • Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 12 / 7500
  • Споряджена маса, кг 133
  • Висота по сідлу, мм 810
  • Ширина, мм 870
  • Довжина, мм 2070
  • Кліренс, мм 230
  • Висота, мм 1100
  • Колісна база, мм 1380
  • Вантажопідйомність, кг 180
  • Задні гальма Барабанні
  • Охолодження Повітряне
  • Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Кікстартер Так
  • Електростартер Так
  • Баланс вал Ні