Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

Компанія Шинерей (Shineray) дуже активно продовжує свій розвиток в руслі мотоциклетної техніки, вкотре підтверджуючи статус одного з найвідоміших мотовиробників у світі. Це доповнюється розширенням географії так званої «технічної експансії». Минулого року Shineray Motorcycle Company купили італійську компанію Husqvarna, знамениту завдяки високій якості виробленої мототехніки і силового обладнання. Це придбання сприятливо позначилося на низці змін у процесі виробництва і стало причиною для ґрунтовного «перетрушування» модельного ряду.  Непрямо це позначилося і на швидкості появи моделі Шинер XY250GY-7(або X6, як її  позначають для інших ринків). В цьому матеріалі mot-o.com поділиться з Вами друками від тест-драйву даного кросового мотоцикла.

Власне, передісторія моделі включає аналіз технічних рішень, реалізованих на попередній моделі-попередниці XY250GY-2, їх доопрацювання і вдосконалення, а також встановлення більш досконалого в технічному відношенні нового двигуна від компанії Зонгшен (ZONGSHEN). З нього і почнемо.

Цей двигун належить до найостанніших досягнень ZONGSHEN. У його конструкції реалізовані такі технічні рішення

«Чесні» 249,6 см3 об'єму

Чотириклапанна головка блоку;

Ланцюговий привід розподільного валу, розташованого у верхній частині  двигуна

Внутрішній балансувальний вал, який краще гасить вібрації, ніж зовнішній (або як його ще називають "виносний");

Роликові підшипники у приводі механізму керування клапанами;

Форсунка подачі олії на дно поршня для кращого охолодження;

У системі живлення навмисно застосований карбюратор замість упорскування (широта можливостей з налаштування або доробки);

Система водяного охолодження;

5-ступінчаста коробка передач.

 

Всі ці рішення  дозволили підвищити віддачу двигуна до 26 к.с. при 9000 об/хв-1, крутний момент  складає 24 Нм при 7000 об хв-1 і це при вазі двигуна всього 31 кг. Насправді це відчувається в надмірному тяговому потенціалі на 1-й, 2-й, 3-й. та 4-й передачах. В принципі при старті мотоцикл з невеликим дозуванням дозволяє спокійно рушити і з другої передачі. Це говорить про те, що   моментна характеристика двигуна добре поєднується з підбором передавальних чисел КПП. При цьому фокус можна робити неодноразово без шкоди для трансмісії. Ми пробували це робити і на холодному моторі, і на ґрунтовно розігрітому, - ніяких запахів буксуючого зчеплення або надривного «дихання» двигуна не відчули і не почули, - обнадіює. П'ята  просто підвищує  - зате витрата палива менша і обороти суттєво нижчі – можна і покруїзерити, якщо дорожнє покриття дозволяє.

Також відзначили, що для активних прискорень мотор потрібно крутити. Це не дивно, враховуючи, що діаметр циліндра в 77 мм. більше ходу поршня, що становить 53,5 мм. А порадувало те, що крутиться двигун охоче і без засічок у верхньому регістрі - тобто немає "підвисання" по оборотах при скиданні. Вразило і те, що незважаючи на всі наші спроби «температурної втоми», потенціал системи охолодження не дав приводу засумніватися в ефективності її роботи. Після поїздки, при уважному вивченні радіатора ми   побачили, що насправді він об'ємніший, ніж здається на перший погляд; а ще діаметр вхідних і вихідних патрубків наштовхнув на висновок про те, що продуктивність помпи більше, ніж у багатьох схожих двигунів, що і забезпечує. активну циркуляцію охолодної рідини та стабільний тепловий баланс навіть у навантажених режимах. На це працюють і ДВА! вентилятора охолодження, кожен із яких обслуговує свою секцію.

На окремий акцент заслуговує ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА. Інженерів-підвісників тайванської компанії FASTACE немає сенсу рекламувати: достатньо того, що кит-комплектами виробництва цих "товаришів" не гребують і звичайні рядові крос-ендуристи і просунуті спортсмени з різних країн світу. Причому встановлюють їх і на серйозні байки від Хонда, Сузукі, Кавасакі та інші.

Передня телескопічна вилка XY250GY-7 перевернутого типу  і повністю регульована. Діапазон ходу варіюється в межах 180 -240 мм. По регулювальних крутилках: 12 ступенів регулювання стиснення та 12 ступенів регулювання ходу відбою. Корпуси та пір'я виконані з надміцного алюмінію, шток вилки з хром-молібденової сталі. Пружина із полегшеної сталі. Вся конструкція і виглядає дорого, а працює взагалі на відмінно. До того ж, зверніть увагу на якість обробки кріпильних площин та отворів – ми не знайшли до чого причепитися.

 

ЗАДНЯ ПІДВІСКА. Почнемо з гарного - з маятника: цільнофрезерований полегшений з правильними зварними швами в місцях кріплень колеса та рами. Немає жодних уступів, вигинів чи раковин на металі. Складно сказати, наскільки він став легшим, оскільки ми його в руках не тримали, але співробітник техвідділу, що супроводжує нас, запевнив, що по масі, і за кутовою жорсткістю його можна сміливо порівнювати з кращими продуктами від інших компаній. Зазначимо, що кріпильні тяги прогресії також зроблені з аналогічного алюмінієвого сплаву. 

 

Моноамортизаторна стійка знову ж таки від FASTACE. А ось тут навіть "смачніше", ніж вилка.

Міркуйте самі: компенсаційна камера заповнена азотом. Діапазон регулювання ходу не більше 110-200 мм. Регулювання передбачають можливість вибору з 12 ступенів регулювання відбою та 24 ступенів регулювання стиснення.

Передбачено механічне регулювання переднатягу пружини. Корпус амортизатора виконаний із хром-молібденової сталі, поршень та шток ковані із легованої сталі. Навіть металева втулка верхнього сайлентблоку зроблена з такої ж сталі. Зрозуміло, нижня вісь амортизатора кріпиться до маятника через сережку.

Зрозуміло, що за кілька годин знайомства ми не випробували і половини доступних варіантів налаштувань підвіски. Спробували всього два діаметрально протилежні - ефект дуже помітний і в плані зміни характеристик відбою. та  також реакцію «розпускання амортизатора» під час проїзду великих нерівностей.

Думаємо, ґрунтовно протестувати можливості підвіски вже при вступі першої партії в Україну.

Класно й те, що для свого вигляду мотоцикл виявився несподівано легким. Всього 128 кілограм у спорядженому стані з повним баком-Повноцінний мотоцикл ендуро важить всього на 15 кг. більше, ніж 125-ти кубовий мопед Альфа? Це дуже помітно в поворотах посуху, коли на чіпкому грунті ти можеш заправити мотоцикл в поворот не тільки кермом, але й зміщенням маси тіла в потрібну сторону. Немає потрібно вивертати активно  - використовуємо закони фізики, полегшену вагу мотоцикла і ... все.

Пропонована версія мотоцикла у стандартному виконанні забезпечена всією світлотехнікою та дозволить власнику пересуватися дорогами загального користування. Ми спеціально подбали, щоб ці опції увійшли до переліку стандартного обладнання. Це означає, що   покупець зможе його зареєструвати  мотоцикл в МРЕО і спокійно їздити будь-де. А при необхідності використання з метою змагання, досить просто відстебнути гумові лямки фіксаторів корпусу передньої фари і відкрутити чотири гвинти, якими закріплений алюмінієвий кронштейн утримувач  заднього світлового блоку (ліхтар та покажчики повороту). Конструкція навмисно зроблена легкознімною для таких цілей.

 

За аналогічною схемою в конструкцію електропроводки вживлено і замок запалювання. Тільки він знаходиться в нестандартному місці під діагоналлю рами з доступом з правого боку. Місце, звичайно, не зовсім зручне, але ризик пошкоджень замку або поломки ключа мінімальний.

Окремо відзначимо складний ключ запалення - просте і логічне рішення, що дозволяє зберегти безпеки самого ключа і не погнути його.

 

З фонових вражень можна відзначити і звук вихлопу: не надто різкий, але в той же час басистий, хоч і п'є; у шоломі та стані захвату швидкістю навряд чи хтось буде ґрунтовно вслухатися. Барило глушника і випускна система з нержавіючої сталі – це плюс.

 

Весь обвіс по периметру з поліпропілену, а не з АБС-пластику. – для такого мотоцикла ця по суті вже норма, а для власника радість – навіть якщо й упустить разок, то цілком можливо обійдеться лише саднами на облицювання. Пластик м'який, м'який і не ламається навіть при прикладанні значного зусилля.

 

Окремо вдалося помацати та спробувати на зуб раму. Дуже добротно зроблено. Вона із труби прямокутного перерізу, а матеріал виготовлення – високоміцна сталь із додаванням хром-марганцевого сплаву. Складно порівнювати з алюмінієвою за вагою - аналога-то абсолютного немає, але однією рукою піднімається до рівня грудей без напруги та й з жорсткістю на кручення, найімовірніше, порядок

У конструкції дисків використано типово спортивна фішка фіксації покришки. Ця штука не дозволяє шині провернутися на обід у разі деякого зниження тиску в камері. Сам алюмінієвий обід закріплений до маточини, яка зроблена з магнієвого сплаву. Вона відрізняється високою міцністю і водночас малою масою

 

За попереднім знайомством можемо сказати, що модель виконана на дуже гідному технічному рівні. Сподобалося все, що може цікавити в такому мотоциклі: техніка, варіабельність підвіски, поведінка на дорозі, ергономіка.

 

З не дуже фарбуючих дрібниць  - панель приладів - скромновато якось (натомість по-спортивному)  і кермо, яке могло б бути трохи менше за шириною. Але це радше суб'єктивні враження.

Однозначно можна сказати - стережіться конкуренти сегмента, навіть за нинішнього розмаїття альтернатив від інших виробників, реальних і вагомих аргументів на користь вибору іншої моделі зовсім небагато. А якщо взяти до уваги ціну, яку mot-o.com  зробив дуже конкурентною...  Висновки та вибір за Вами!

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Ширина, мм 820
  • Об'єм паливного бака, л 9
  • Кліренс, мм 330
  • Витрата палива, л/100 км 3,6
  • Максимальна швидкість, км/год 105
  • Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 24 / 7000
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 26 / 9000
  • Об'єм, куб.см 249,6
  • Ступінь стиснення 11.6:1
  • Колісна база, мм 1460
  • Висота по сідлу, мм 950
  • Електростартер Так
  • Довжина, мм 2130
  • Вага, кг 146
  • Споряджена маса, кг 128
  • Вантажопідйомність, кг 150
  • Охолодження Водяне
  • Баланс вал Так
  • Колісні диски Сталь
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо
  • Кікстартер Так