Модель Shineray Intruder є майже абсолютним двійником мотоцикла Shineray Forester, тільки він оснащений потужнішим двигуном та деякими додатковими опціями.
Основні покращення в моделі:
1. Нова головка блоку циліндра Повністю нова головка блоку з деталізованим шліфуванням на верстатах із ЦПУ. Нова прес-форма для первинної виливки. Оптимізовані масляні канали головки блоку. Помітно тихіше робота і вища температурна стійкість. металу.
2. Заміна передньої покришки на шину KENDA K262 - варіант з іншим малюнком протектора Поліпшення характеристик стабільності та керованості на твердих та мокрих дорожніх покриттях.
3. Світлодіодна рампа у фарі головного світла Помітно краще ближнє та дальнє світло. Більш зручності та вище безпека для водія. Зниження енергоспоживання та зменшення навантаження на генератор Заміна на LED-лампу відбулася тільки після проведення процесу дослідження. Форма світлового променя зараз не тільки інтенсивніша, вона не засліплює зустрічних водіїв та формує коректні зони освітленості відповідно до вимог правил дорожнього руху. Це не доморощена покупка відповідної лампи на aliexpress. Крім цього лампові покажчики поворотів замінили світлодіодними.
4. Світлодіодні покажчики повороту Мають більший ступінь рухливості на гнучкій ніжці. Позбавлено лампи розжарювання, яка може перегоріти у дорозі. Більше тривалий термін служби. Низьке енергоспоживання;
5.Заміна акумулятора. Більше ємність, збільшення годин напрацювання на відмову та мінімізація проблем, які були раніше на АКБ іншого виробника, яким моделі комплектувалися у 2018 році.
Усі перелічені моменти відображені нижче на фотографіях
Двигун з новою головкою блоку не змінився за потужністю та об'ємом в 200 кубічних сантиметрів. Але при цьому він почав працювати тихіше, без характерного і вираженого металевого звуку типового для штангових моторів і завдяки технологічним змінам ресурс таких елементів як клапани, розподільний вал буде вище завдяки зміненим масляним каналом та оптимізації процесу змащення всіх рухомих елементів.
Стандартні кольори: чорний, чорний лак і зелений (хакі)
Оскільки мотоцикл призначений для перевезення вантажів, ця модифікація двигуна якнайкраще підходить для постійної їзди з солідним навантаженням. у важких дорожніх умовах по сипучих грунтах або в умовах гірської місцевості.
Багажні з двостороннім 3-х стороннім розвантаженням збережено. Діаметр трубчастого каркаса з якого виготовлені відкидні платформи та місця кріплення. загальної конструкції до рами без змін. Верхня платформа багажника навмисно доповнена горизонтальним підсилювачем, що подовжує плече зміщення навантаження ближче до центру мотоцикла. Можна кріпити кофр або вантаж без остраху втратити при їзді
Починаючи з 2020 року у фарі головного світла встановлюється світлодіодна лампа. На цьому захисні елементи не закінчуються. Передня частина блок-фари повністю захищена металевим каркасом. Це зроблено і для збереження при їзді в лісі (гілки та інші перешкоди) і для того, щоб на ньому можна було закріпити вантаж (наприклад намет у зібраному вигляді) або приторочити вітрове скло. Причому останнє може бути найпростішою конструкцією без використання якихось спеціальних комплектуючих – металевий каркас навколо фари дозволяє розташувати кріплення у довільному порядку.
Довжина сидіння, як і у моделі Forester, становить 81 см.! Сидіння теж оброблено легкомийним. синтетичним матеріалом з товщиною зовнішньої оббивки майже 2 мм – зносостійкість забезпечена та стійкість до механічних пошкоджень теж. Панель приладів точно як у моделі Forester: є повний набір інструментарію: тахометр, спідометр, датчик рівня палива. Однак є дві опції, які відрізняють Intruder на краще: USB-порт, який дозволить заряджати телефон або живити навігаційний пристрій
Заводська охоронна сигналізація з активованою функцією дистанційного запуску двигуна у стандартній комплектації
По ергономіці посадки особливих зауважень немає. Більш того, поодинці можна розміститися дуже зручно незалежно від зростання – ця також заслуга сидіння.
Причому він останній у глибину по відношенню до стандартного розташування інших приладів. Варто відзначити, що ємність бака у моделі XY200 становить ті ж 13,7 літра, а сам бак виконаний зі сталі і не боїться легкої «контактної боротьби» - переможцем він може з неї і не вийде, але, незважаючи на деформацію, герметичність точно збереже. Порадує власника та наявність пластикових кожухів захисту ручок керма. Враховуючи Передбачувану географію експлуатації мотоцикла – це дуже корисне оснащення.
Конструкція маятника задньої підвіски традиційна та без вишукувань. У ній навмисно використані дві амортизаторні стійки для підвищення вантажопідйомності та здатності підвіски «тримати удар». Амортизатори зі збільшеною довжиною та діаметром штока аналогічні моделі Forester. Зверніть увагу на те, що верхній кожух захисту ланцюга проходить вздовж усієї верхньої його протяжності і виходить за межі приводної зірки. Це знову зроблено з урахуванням того, що стихія мотоцикла не найчистіші дороги, а розкидана по периметру ніг власника, колеса, пластика бруд від ланцюга, що обертається - явно не прикрашала б зовнішній вигляд. У випадку з цим мотоциклом цього не станеться
В унісон із цим рішенням працює і конструкція переднього крила. Вона сама по собі дуже логічна, оскільки восени бруд, що налип на внутрішню порожнину крила, лише ускладнює обертання колеса (якщо воно було б цілісним), при цьому воно мало бути близько розташоване до колеса, щоб не обмежувати хід підвіски і не перешкоджати великому куту повороту керма. Як і у FORESTERа, весь пластик INTRUDERa виконаний з поліпропілену – він не ламається під навантаженням і стійкий до ударів.
Тепер про диски та шини. На цій моделі вони литі. Порівняно з класичними спицьованими колесами ці на порядок практичніші. Мити їх швидше та простіше, вони взагалі не вимагають догляду і не потрібно займатися непростою процедурою – підтяжкою спиць. Попереду диск змонтована покришка розмірності 3.00-18, а ззаду 4.10-18. Розміри поширені та спеціально підібрані для того, щоб не створювати складнощів при покупці шин надалі. Задня покришка KENDA зберегла розвинені грунтозачепи спеціально для переміщення по відповідним покриттям. Передня навпаки стала більш гладкою для зменшення вібрацій на кермі під час руху по тердим покриттям. і більшої стабільності (необхідність цього відзначали власники попередніх версій). Примітно, що заднє барабанне гальмо забезпечене колодками з товщиною 5мм. Підшипники коліс та переднього та заднього закритого типу та для кращої захищеності мають додаткові пильовики.
Складові частини електросистеми двигуна (комутатор, регулятор напруги, реле стартера та запобіжник) легкодоступні та водночас захищені від води та бруду. Вони всі дружно приховані за бічною кришкою з лівого боку мотоцикла.
Окремо згадаємо про наявність двох варіантів підніжок на даному мотоциклі. Це зроблено навмисно, оскільки не всім і не завжди зручно залишати завантажений поклажею. мотоцикл тільки на бічній – і впасти на бік може або вантаж переміститься у бік похилої площині. А центральна підніжка це питання повністю знімає. Якщо комусь вона здасться зайвою - її завжди можна легко зняти і залишити лише бічну.