Моделі 2019 року випуску в порівнянні з версіями 2018 року. в технічному плані залишилися без змін. Винятком стало оновлення колірного рішення - моєдль буде пропонуватися в чорному кольорі та новому оранжевому кольорі (на фото), а також у якості стандартної комплектації буде оснащений акумуляторною батареєю іншого виробника LEOCH. У цьому варіанті виконання навіть бак пофарбований, що надає моделі більш виразний вигляд.
Як модель, що відноситься до середньорозмірного сегменту, мотоцикл SHINERAY XY250GY-6B був спочатку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання. Його характеристики заточувалися навіть під режим «cross-road», можливість швидко і без шкоди для техніки і водія пересуватися поганими дорогами, але без екстриму. Саме тому версія може бути оснащена як гравійними зубастиками так і щодо цивільних шин – як кажуть: кому що ближче. Більшість рішень, що пройшли обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з кращого боку, перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, проте конструкція маятника, геометрія установки передньої вилки та її конструкція, а також двигун і випускна система. на новій моделі інші. Дизайн змінили, додавши агресії та динаміки для активної молоді та зробивши його більш виразним - під стать поліпшеним технічним характеристикам і розширилися можливостям. У конструкції двигуна VJP250 застосовано балансирний вал зміненої конструкції для більш активного гасіння вібраційних навантажень. Версія на XY250GY-6B розвиває максимальний момент, що крутить, 19 Нм при 5500 об/хв, забезпечуючи хороший потенціал для «скелелазіння». Причому і в нижчому регістрі оборотів величина моменту не надто падає, а це додає впевненості під час руху по незнайомій «пересіченці» на підйомі – є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, часом, миттєвостей на перемикання "вниз". Крім того ця модель оснащена вилкою перевернутого типу для зниження безпружинних мас і кращого демпфування. жорстких ударних навантажень. Посилений задній амортизатор з великим діаметром штока має зберігати стійкий контакт з поверхнею і доповнювати позитивні враження від правильних реакцій мотоцикла на зміну подачі газу або різку зміну траєкторії руху. Також було переглянуто гальмівну систему: у кожен супорт додали по додатковому поршню і збільшили площу контакту гальмівних накладок з диском для більш ефективного гальмування. Заслужили схвалення і дизайн фари з вмонтованими світлодіодами денного світла і алюмінієвий корпус глушника - виглядає дійсно досить презентабельно, та й важить менше. Перевірити інтенсивність світлового пучка нам не вдалося, оскільки було світло, а світлодіоди порадували своєю помітністю навіть із пристойної відстані. А ось панель приладів оцінили на славу - вона не тільки добре виглядає, а й функціональна. Рішення з великим розподілом шкали тахометра просто чудове! При їзді поза дорогою це чітко дозволяє відстежити. максимально ефективну зону кожної передачі і після «нетривалого вкочування в мотоцикл» стає достатньо одного погляду на табло, щоб зрозуміти, куди рухати шифтер КПП лівою ногою, щоб не залишитися без тяги на колесі в найвідповідальніший момент. Як і раніше не обговорюватимемо або відпускатимемо коментарі дизайнерським рішенням – тут набагато більше значення набувають суб'єктивних факторів. На наш погляд, стилістика невигадлива, але гармонійна. Немає нічого кричуще-оригінального, але немає і пафосних перегинів. Стримано, логічно та функціонально. Особливий акцент Хотілося б зробити на зручності посадки. Форма сидіння дійсно оптимальна - сидіти зручно і коліна в зігнутому варіанті. «правильно обіймають» нижню частину бака, а не упираються у виступаючі частини. Мій зріст і зріст мого колеги 178 см і 184 см відповідно - ми обоє розмістилися без претензій. До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька. Як сказали нам представники виробника, як пружний елемент вони застосували матеріал, який стійкий і до механічного впливу без деформацій, а для «кроссача» це важливо, та до надмірної вологості (наприклад після миття). Ну що ж, при нагоді обов'язково постараємося це перевірити. Сподобалася також і висота виносу вгору біля керма і можливість його нахилу в горизонтальній площині - можна зробити положення, як кажуть, під себе. В цілому, в відношенні ергономіки хотілося б, щоб опорні майданчики для ніг трохи більшими і дзеркала заднього виду більш масштабні за площею, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків. Штатні дзеркала дійсно замалі і не зручні при їзді. Нам надали можливість зробити не дуже масштабний тест-заїзд на новому і не обкатаному мотоциклі. Тому і вражень лише жменька, а не пуд. Але але дуже на основних зупинимося. На першій та другій в діапазоні 4000-5000 за оборотами моменту достатньо - мотоцикл дуже активно прискорюється. Цікавою є також лінійна характеристика при переході на третю при 3500-4000 об/хв. – швидкість прискорення при наборі зростає не так активно, але на таких оборотах і на третій передачі двигун «не провалюється», а впевнено підтримує темп руху, тобто передавальні числа третьої передачі правильно пов'язані з моментною характеристикою двигуна і дозволяють забезпечити їзду на третій з підтримкою темпу руху. Щодо вібрацій сказати особливо нічого – доріжка була короткою та «правильною», тобто з ямами та вибоїнами, тому ми просто їх не відчували як, втім, і шуми від роботи підвіски. Цікаво також, що при попаданні в різні ями двома колесами одночасно (в повороті ми навмисно заклали такий віраж) не була відчуття ба-бах, тому як & nbsp; підвіска дуже здорово впоралася з перепадом висот, пружинисто і потужно згладив удар, і мотоцикл зажадав мінімального коригування кермом - вселяє впевненість.
В результаті нашого коротенького заїзду, ми зафіксували кілька параметрів на тарованій доріжці комплексу (до речі, там є й такі), які тут же й публікуємо. Оскільки мотоцикл був новим (без обкатки), а в нас не було точного вимірювального обладнання – похибка звичайно має місце, саме тому ми не вказуємо динаміку від 0 до 100 і максимальну швидкість – неправильно інформувати не будемо. Проходження дистанції 0-50 м зі старту, час 4,8 сек. Проходження дистанції 0-100 м зі старту, час 7,9 сек. Прискорення зі старту 0-30 км/год, 3,6 сек. Прискорення зі старту 0-50 км/год, 4,3 сек.
Детальний відео огляд моделі 2017 на відповідній закладці вище.
ТМ «mot-o.com» є зареєстрованою торговою маркою в Україні та захищене нормативними документами про авторське право. Передрук або посилання на викладений матеріал допускається лише з дозволу PR-департаменту ТМ Mot-o.com.