У 2017 році ми внесли чергове оновлення, яке тепер буде стандартним для версії 6B у виконанні Ендуро. Відтепер XY250GY-6B ENDURO оснащується дисками. 21 дюйм – передні та задніми у розмірі 18 дюймів.
Тепер "шифтер" (важіль перемикання передач) замінений на важіль, що складається, так що швидше за все попит на цю запчастину у нашого відділу запасних частин зменшиться))))))))
Як модель, що відноситься до середньорозмірного сегменту, мотоцикл SHINERAY XY250GY-6B був спочатку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання. Його характеристики заточувалися навіть під режим «cross-road», можливість швидко і без шкоди для техніки і водія пересуватися поганими дорогами, але без екстриму. Саме тому версія може бути оснащена як гравійними зубастиками так і щодо цивільних шин – як кажуть: кому що ближче. Більшість рішень, що пройшли обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з кращого боку, перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, проте конструкція маятника, геометрія установки передньої вилки та її конструкція, а також двигун і випускна система. на новій моделі інші. Шини, якими оснащуються оновлена версія це KENDA K761 з розмірністю 90/90-21 попереду та 4.10-18 ззаду(обидва колеса камерні)
Дизайн моделі не змінювали залишивши агресію і динаміку для активної молоді - відповідно покращеним технічним характеристикам і розширилися можливостям. У конструкції двигуна VJP250 застосовано балансирний вал зміненої конструкції для більш активного гасіння вібраційних навантажень. Версія на XY250GY-6B розвиває максимальний момент, що крутить, 19 Нм при 5500 об/хв, забезпечуючи хороший потенціал для «скелелазіння». Причому і в нижчому регістрі оборотів величина моменту не надто падає, а це додає впевненості під час руху по незнайомій «пересіченці» на підйомі – є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, часом, миттєвостей на перемикання "вниз". Крім того ця модель оснащена вилкою перевернутого типу для зниження безпружинних мас і кращого демпфування. жорстких ударних навантажень. Посилений задній амортизатор з великим діаметром штока має зберігати стійкий контакт з поверхнею і доповнювати позитивні враження від правильних реакцій мотоцикла на зміну подачі газу або різку зміну траєкторії руху. Ще в 2016 році було переглянуто гальмівну систему: у кожен супорт додали по додатковому поршню та збільшили площу контакту гальмівних накладок з диском для більш ефективного гальмування.
Дизайн фари з вмонтованими світлодіодами денного світла і алюмінієвий корпус глушника - виглядає дійсно досить презентабельно, та й важить менше сталевого. Тут було тільки змінене вітрове скло, тепер воно міцніше і ще темніше ніж раніше - і виглядає краще і відбиває сонячні промені, щоб панель приладів менше бликувала. А ось панель приладів залишилася колишньою - вона не тільки добре виглядає, а й функціональна. Рішення з великим розподілом шкали тахометра просто чудове! & nbsp; При їзді поза дорогою це чітко дозволяє відстежити. максимально ефективну зону кожної передачі і після «нетривалого вкочування в мотоцикл» стає достатньо одного погляду на табло, щоб зрозуміти, куди рухати шифтер КПП лівою ногою, щоб не залишитися без тяги на колесі в найвідповідальніший момент. Як і раніше не обговорюватимемо або відпускатимемо коментарі дизайнерським рішенням – тут набагато більше значення набувають суб'єктивних факторів. На наш погляд, стилістика невигадлива, але гармонійна. Немає нічого кричуще-оригінального, але немає і пафосних перегинів. Стримано, логічно та функціонально. Особливий акцент Хотілося б зробити на зручності посадки. Форма сидіння дійсно оптимальна - сидіти зручно і коліна в зігнутому варіанті. «правильно обіймають» нижню частину бака, а не упираються у виступаючі частини. Пілот зріст 180 см розміститься на моделі без претензій. До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька. Як сказали нам представники виробника, як пружний елемент вони застосували матеріал, який стійкий і до механічного впливу без деформацій, а для «кроссача» це важливо, та до надмірної вологості (наприклад після миття). Оптимальною є також висота виносу вгору біля керма і можливість його нахилу в горизонтальній площині – можна зробити положення, як кажуть, «під себе». В цілому, в відношенні ергономіки хотілося б, щоб опорні майданчики для ніг трохи більшими і дзеркала заднього виду більш масштабні за площею, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків. Штатні дзеркала дійсно замалі і не зручні при їзді. Щодо двигуна в групі ВК та й за відгуками написано чимало. На першій та другій в діапазоні 4000-5000 за оборотами моменту достатньо - мотоцикл дуже активно прискорюється. Цікавою є також лінійна характеристика при переході на третю при 3500-4000 об/хв. – швидкість прискорення при наборі зростає не так активно, але на таких оборотах і на третій передачі двигун «не провалюється», а впевнено підтримує темп руху, тобто передавальні числа третьої передачі правильно пов'язані з моментною характеристикою двигуна і дозволяють забезпечити їзду на третій з підтримкою темпу руху. Цікаво також, що при попаданні в різні ями двома колесами одночасно (в повороті ми навмисно заклали такий віраж) не була відчуття ба-бах, тому як & nbsp; підвіска дуже здорово впоралася з перепадом висот, пружинисто і потужно згладив удар, і мотоцикл зажадав мінімального коригування кермом - вселяє впевненість. Моделі 2018 року випуску в порівнянні з моделями 2017 року залишилися без змін. Винятком стало те, що надалі така опція як пластикова захист рук буде відсутній у стандартній комплектації. Тепер цей елемент буде пропонуватися як додатковий аксесуар поряд з іншими опціями.
Детальний відео огляд моделі 2017 на відповідній закладці вище.
ТМ «mot-o.com» є зареєстрованою торговою маркою в Україні та захищене нормативними документами про авторське право. Передрук або посилання на викладений матеріал допускається лише з дозволу PR-департаменту ТМ Mot-o.com.