Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

Shineray XY250GY-6B ENDURO

76945 грн.

У 2017 році ми внесли чергове оновлення, яке тепер буде стандартним для версії 6B у виконанні Ендуро. Відтепер XY250GY-6B ENDURO оснащується...

Додати в обране

№:

Бренд: SHINERAY

Категорія: Ендуро / Крос

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

У 2017 році ми внесли чергове оновлення, яке тепер буде стандартним для версії 6B у виконанні Ендуро. Відтепер XY250GY-6B ENDURO оснащується дисками. 21 дюйм – передні та задніми у розмірі 18 дюймів.

Тепер "шифтер" (важіль перемикання передач) замінений на важіль, що складається, так що швидше за все попит на цю запчастину у нашого відділу запасних частин  зменшиться))))))))

   Як модель, що відноситься до середньорозмірного сегменту, мотоцикл   SHINERAY XY250GY-6B був спочатку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання. Його характеристики заточувалися навіть під режим «cross-road», можливість швидко і без шкоди для техніки і водія пересуватися поганими дорогами, але без екстриму. Саме тому версія може бути оснащена як гравійними зубастиками  так і щодо цивільних шин – як кажуть: кому що ближче. Більшість рішень, що пройшли обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з кращого боку, перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, проте конструкція маятника, геометрія установки передньої вилки та її конструкція, а також двигун і випускна система. на новій моделі інші. Шини, якими оснащуються оновлена версія це KENDA K761 з розмірністю 90/90-21 попереду та 4.10-18 ззаду(обидва колеса камерні)

      Дизайн моделі не змінювали залишивши агресію і динаміку для активної молоді - відповідно покращеним технічним характеристикам і розширилися можливостям. У конструкції двигуна VJP250 застосовано балансирний вал зміненої конструкції для більш активного гасіння вібраційних навантажень. Версія на   XY250GY-6B розвиває   максимальний момент, що крутить, 19 Нм при 5500 об/хв, забезпечуючи хороший потенціал для «скелелазіння».  Причому і в нижчому регістрі оборотів величина моменту не надто падає, а це додає впевненості під час руху по незнайомій «пересіченці» на підйомі – є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, часом, миттєвостей на перемикання  "вниз". Крім того ця модель оснащена вилкою перевернутого типу для зниження безпружинних мас і кращого демпфування. жорстких ударних навантажень. Посилений задній амортизатор з великим діаметром штока має зберігати стійкий контакт з поверхнею  і доповнювати  позитивні враження  від правильних реакцій мотоцикла на зміну подачі газу або різку зміну траєкторії  руху. Ще в 2016 році було переглянуто гальмівну систему: у кожен супорт додали по додатковому поршню та збільшили площу контакту гальмівних накладок з диском для більш ефективного гальмування.

Дизайн фари з вмонтованими світлодіодами денного світла і алюмінієвий корпус глушника - виглядає дійсно досить презентабельно, та й важить менше сталевого. Тут було тільки змінене вітрове скло, тепер воно міцніше і ще темніше ніж раніше - і виглядає краще і відбиває сонячні промені, щоб панель приладів менше бликувала. А ось панель приладів залишилася колишньою - вона не тільки добре виглядає, а й функціональна. Рішення з великим розподілом шкали тахометра просто чудове! & nbsp; При їзді поза дорогою це чітко дозволяє відстежити. максимально ефективну зону кожної передачі і після «нетривалого вкочування в мотоцикл» стає достатньо одного погляду на табло, щоб зрозуміти, куди рухати шифтер КПП лівою ногою, щоб не залишитися без тяги на колесі в найвідповідальніший момент. Як і раніше не обговорюватимемо або відпускатимемо коментарі дизайнерським рішенням – тут набагато більше значення набувають суб'єктивних факторів. На наш погляд, стилістика невигадлива, але гармонійна. Немає нічого кричуще-оригінального, але немає і пафосних перегинів. Стримано, логічно та функціонально. Особливий акцент Хотілося б зробити на зручності посадки. Форма сидіння дійсно оптимальна - сидіти зручно і коліна в зігнутому варіанті. «правильно обіймають» нижню частину бака, а не упираються у виступаючі частини. Пілот зріст 180 см розміститься на моделі без претензій.  До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька. Як сказали нам представники виробника, як пружний елемент вони застосували матеріал, який стійкий і до механічного впливу без деформацій, а для «кроссача» це важливо,  та до надмірної вологості (наприклад після миття). Оптимальною є також висота виносу вгору біля керма і можливість його нахилу в горизонтальній площині – можна зробити положення, як кажуть, «під себе». В цілому, в  відношенні ергономіки  хотілося б, щоб опорні майданчики для ніг трохи більшими і дзеркала заднього виду більш масштабні за площею, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків.  Штатні дзеркала дійсно замалі і не зручні при їзді. Щодо двигуна в групі ВК та й за відгуками написано чимало. На першій та другій  в діапазоні 4000-5000 за оборотами моменту достатньо - мотоцикл дуже активно прискорюється.  Цікавою є також лінійна характеристика при переході на третю при 3500-4000 об/хв. – швидкість прискорення  при наборі  зростає не так активно, але на таких оборотах і на третій передачі двигун «не провалюється», а впевнено підтримує темп руху, тобто передавальні числа третьої передачі правильно пов'язані з моментною характеристикою двигуна і дозволяють забезпечити їзду на третій з підтримкою темпу руху.   Цікаво також, що при попаданні в різні ями двома колесами одночасно (в повороті ми навмисно заклали такий віраж) не була відчуття ба-бах, тому як & nbsp; підвіска дуже здорово впоралася з перепадом висот, пружинисто і потужно згладив удар, і мотоцикл зажадав мінімального коригування кермом - вселяє впевненість.      Моделі 2018 року випуску в порівнянні з моделями 2017 року залишилися без змін.  Винятком стало те, що надалі така опція як пластикова  захист рук буде відсутній у стандартній комплектації. Тепер цей елемент буде пропонуватися як додатковий аксесуар поряд з іншими опціями. 

Детальний відео огляд моделі 2017   на відповідній закладці вище.

ТМ «mot-o.com» є зареєстрованою торговою маркою в Україні та захищене нормативними документами про авторське право. Передрук або посилання на викладений   матеріал допускається лише з дозволу PR-департаменту ТМ Mot-o.com. 

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1
  • Кліренс, мм 330
  • Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 19 / 5500
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 18 / 7000
  • Споряджена маса, кг 153
  • Колісна база, мм 1365
  • Висота, мм 1300
  • Висота по сідлу, мм 900
  • Ширина, мм 860
  • Довжина, мм 2120
  • Вага, кг 160
  • Об'єм, куб.см 232
  • Електростартер Так
  • Об'єм паливного бака, л 13
  • Витрата палива, л/100 км 3,1
  • Максимальна швидкість, км/год 114
  • Колісні диски Сталеві, спицьовані
  • Вантажопідйомність, кг 150
  • Баланс вал Так
  • Ступінь стиснення 9.0:1
  • Охолодження Повітряне
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо
  • Кікстартер Так