Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

Shineray XY250GY-6C Light

64468 грн.

            В 2022 році ми запровадили оновлення переднього світла засобом повної зміни самої фари. Сподіваємося на те, що не тільки...

Додати в обране

№:

Бренд: SHINERAY

Категорія: Ендуро / Крос

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

            В 2022 році ми запровадили оновлення переднього світла засобом повної зміни самої фари. Сподіваємося на те, що не тільки освітлення буде набагто краще, а й саме конструктивне виконання піде на користь в експлуатації.

У нинішньому виконанні модель   модифікації  Light (Лайт)  пропонується лише на крос-шинах. Основна перевага моделі - це її збалансована комплектація та не висока ціна в парі з її вже горезвісною надійністю та якістю технічних рішень всіх вузлів та агрегатів, що є надійним і надійним. пройшло перевірку часом і  що так сподобалося багатьом райдерам.

    В описі оновлень моделі XY250GY-6C LIGHT  ми відійдемо від надмірної деталізації. Робимо так, тому що мотоцикл  вже багатьом з Вас добре відомий у її старшій версії та версії   XY200GY-6C та XY250GY-6C. 

     Сформулюємо основні деталі у версії 2022 XY250GY-6C LIGHT : 1. Посилена конструкція траверси 2. Виделка звичайного типу, але з діаметром пера 37 мм – це не помилка, а коректна інформація.

3. Ступиця заднього колеса з посиленим шеститочковим болтовим кріпленням приводної зірки 4.Герметичні  центральна проводка + герметичні електророз'єми Pin-To-Pin 5. Усі кріпильні з'єднання з'єднуються болтами з мінімальною твердістю 8.8 Нмм2 і макс. 10.9  Нмм2 6. LED-фара нового зразка 2022 року 7. Катафорезне покриття рами та фарбування пластифікованою фарбою 8. Новий USB-порт із силою струму 2 ампера   

 Траверса  посилена, товщина її основи збільшилася на 4 мм. Виделка повністю нова (інша). Вона довгохідна, з зовсім іншою затискною конструкцією осі колеса, іншими підшипниками та діаметром пера 37 мм.  Крім цього, у місці де трубчастий елемент рами (в який вставляється вісь траверси) зв'язується в самій рамою за допомогою двошарового зварного шва. подовженого на 1,5 см із кожної сторони. Така конструкція призначена для того, щоб забезпечити підвищену жорсткість вузла і здатність сприймати значно більші ударні навантаження.

    Переднє гальмо теж зазнало змін. Замінили гальмівний диск та конструкцію супорта. Тепер він став двопоршневим із збільшеною площею фрикційної пари – зробили ми це для того, щоб покращити гальмівну динаміку.  Звичайно ж захисні гофри пір'я теж присутні. До речі, вони кріпляться вгорі хомутом із надійною фіксацією гвинтом. Для їзди в складніших позашляхових умовах такий варіант буде значно кращим. Нагадаємо, що раніше була вилка з діаметром 31 мм.       Шини кросові та у найбільш популярному розмірі 21 дюйм попереду та 18 дюймів ззаду + розвинений протектор.         

     Проміжний ролик натягувача ланцюга в середній частині став силіконовим (раніше був пластифікований) рами, як і раніше, виконує запобіжну функцію обмеження переміщення ланцюга при великих ходах підвіски. Також утворюємо Вашу увагу на те, що конструкція задньої маточини тепер стала посиленою. Більше того, ми встановили іншу провідну зірку (на фото), яка кріпиться шістьма болтовими з'єднаннями (замість чотирьох раніше). Все це було зроблено для того, щоб ходимість цієї деталі не впливала на обмеження переміщення мотоцикла поза дорогами, а загальна надійність підшипникового вузла та маточини зміцнила думку власників у тому, що незважаючи на бюджетність, цей мотоцикл може виносити тяготи позашляхового життя.  

      У моделі XY250G-6C Light 2021 модельного року як і в її молодших і страшних моделях всі найголовніші електричні ланцюги з'єднуються герметичними роз'ємами типу Pin-To-Pin. Ці елементи у такому вигляді застосовуються в автомобільній промисловості. Тепер "блукаючі контакти" та окиснення в ключових з'єднаннях електропроводки відійдуть у минуле. 

    З корисних стандартних доповнень згадаємо про задній металевий багажник  і дзеркалах як на більш старших версіях 6С, USB порт з силою струму не менше 2 ампер. Тепер цей атрибут однозначно виконуватиме функцію джерела живлення для телефону або навігатора.  Дякуємо Вам за увагу

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Довжина, мм 2100
  • Кліренс, мм 370
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 18 / 7500
  • Колісна база, мм 1370
  • Витрата палива, л/100 км 3,5
  • Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 19 / 5500
  • Вага, кг 160
  • Об'єм, куб.см 232
  • Ступінь стиснення 9,0:1
  • Споряджена маса, кг 147
  • Висота, мм 1230
  • Ширина, мм 865
  • Електростартер Так
  • Об'єм паливного бака, л 13
  • Максимальна швидкість, км/год 114
  • Колісні диски Сталеві, спицьовані
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,1
  • Вантажопідйомність, кг 155
  • Баланс вал Так
  • Охолодження Повітряне
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо
  • Кікстартер Так