Через 3,5 роки з моменту появи на ринку версії Shineray XY250GY-6C, можна говорити про те, що модель не тільки сподобалася українським покупцям, але заслужила схвалення тих клієнтів, які її придбали. Також вона добре зарекомендувала себе і з погляду експлуатації. Звичайно, вже зовсім без проблем не обійшлося, але деякі з них нам вдалося вирішити в процесі спільної роботи з компанією SHINERAY, а деякі змінені в оновленій модифікації цієї моделі, яку ми представили вже в серпні 2018 року. Що саме в оновленій версії, яка називається XY250GY-6C Special Edition, змінилося: У 2019 модельному році версія доповнилася двома новими колірними рішеннями: Tropic Green та Тurquoise Blue. Також з поточного року модель поставлятиметься з електронною панеллю приладів та USB зарядкою.
Таким чином, можливість вибору, що надається, однозначно дозволить врахувати максимум переваг потенційних власників, які переміщуються в різних дорожніх умовах . *На сайті ці дві позиції виведені в окремі карти товару з однаковим описом, але різними фотографіями та відповідними назвами.
- Висота по сідлу змінилася у велику сторону всього на 2 см., тобто не дуже високим водіям цей мотоцикл буде, як і раніше, зручний; - Передня вилка має інші пружини, які дозволять зберегти ту плавність ходу, яка відрізняла XY250GY-6C от ближайшего собрата XY250GY-6B, незважаючи на те, що радіус шин змінився у велику сторону
Також ми хотіли б висловити слова вдячності всім любителям Shineray, а також просто ініціативним і тямущим хлопцям, які активно брали участь в обговореннях, писали відгуки на сайті та знімали корисні відео для інших власників (і для нашої роботи над помилками)))))
МЫ ДЯКУЄМО ВАС ЗА ВАШУ УЧАСТЬ, БЕЗ ЯКОГО І НАША РОБОТА НЕ БУЛА БИ ТАКОЙ КОРИСНОЮ ДЛЯ ВАС І РЕЗУЛЬТАТИВНОЮ!
Дуже сподіваємося, що всі ці оновлення та доповнення сподобаються Вам, оскільки ми загалом і формували їх виходячи з Ваших побажань з поправкою на наші можливості та участь Виробника.
Нижче за текстом ми зберегли описові дані моделі-попередниці, зразка 2015-2016 модельних років. Залишили і фото та вихідну інформацію, для того, щоб усі бажаючі могли почитати, подивитися як було раніше та порівняти з тим, що буде починаючи з серпня 2017 року.
SHINERAY XY250-6C - абсолютно нова модель, яка пішла у серію у 2015 році. У багатьох технічних рішеннях вона повторює вже відому модель SHINERAY XY250GY-6B (перелицьованим клоном якої є мотоцикл VIPER VXR 250). Тим не менш, у цій моделі є низка кардинально інших рішень.
Однією з основних відмінностей від моделі 6B (читається як шість "Б") є конструкція рами. У цій версії конструктори знизили центр ваги та зменшили висоту сідла на 6 сантиметрів, одночасно звузивши його ширину. Плюсами такого рішення з'явилися і на порядок зручніший варіант розміщення для людей зі зростом менше 175 см. Причому важливо і те, що менша ширина сидіння забезпечує більш природну посадку без постійного ерзання вліво-вправо бажанні розім'яти тазостегнові м'язи. Для деяких це може здатися сумнівним нововведенням, але насправді це важливий момент, який проявляється протягом експлуатації. До того ж такий варіант зручніший для їзди з частими зупинками, коли Ви просто виставляєте опорну ногу і спокійно дістаєте нею до поверхні, не завалюючи мотоцикл убік, щоб стійко спертися на ногу, як у моделі Шинерей XY250GY-6B.
Також збільшилася загальна довжина сидіння на 6 см. Це зроблено для зручності пасажира. В даному випадку це підкріплено і розвиненішими ручками під природний хват з обох боків. Вони більш рогаті та зручні – пасажир точно «не кине» мотоцикл при їзді по nbsp; вибоїстим дорогам. До речі, для більшої зручності пасажира виробник змінив конструкцію глушника – він став помітно меншим і захованим глибше під заднє крило.
Ще однією відмінністю є конструкція підвіски. Кут нахилу передньої вилки конструктори змінили. Конструкція траверси також дещо інша і відрізняється за місцями кріплень для трохи кращої кутової жорсткості. Також ця зміна дещо пом'якшила передачу ударних навантажень від роботи підвіски безпосередньо на кермо, не кардинально звичайно, але проходження великих нерівностей тепер не так відбивається на прагненні керма звільнитися від стискаючих його рук.
У задній підвісці використаний інший маятник: подовжений і полегшений для деякого зменшення безпружинних мас. Усунення осі заднього колеса з одночасною зміною нахилу вилки збільшило колісну базу мотоцикла. Сумарне збільшення склало 5 см. Це збільшення і зумовило і більшу зручність розміщення. водія та пасажира та ряд змін у поведінці мотоцикла при їзді. Головне, що змінилося – стало більше комфорту при їзді. Підвіска загалом м'якша, ніж на XY250GY-6B. Вона точно приємніша в ходу при їзді по дорогах з дрібними нерівностями - вони просто не відчуваються, а у випадку з великими потрібно просто зменшити хід і мотоцикл точно і досить пружно пройде купину. Важливо й те, що кліренс моделі (тобто відстань до нижньої точки) зменшився порівняно з моделлю XY250GY-6B лише на один сантиметр і становить 320 мм. Таким чином, можливості геометричної прохідності мотоцикла змінилися зовсім несуттєво.
Про двигун додати особливо нічого це той самий двигун, що вже зарекомендував себе з позитивного боку на моделі XY250GY-6B. Як то кажуть: від добра добра не шукають. І потяг хороший і передачі підібрані як треба. Паспортна максималка трохи більша ніж на XY250GY-6B, за рахунок загального зниження маси мотоцикла на 9 кг, та й зона комфортного переміщення перемістилася в бік дещо більшої швидкості, знову ж таки завдяки пом'якшеній підвісці.
По ергономіці мотоцикл дуже подібний до моделі XY250GY-6B. Різниця лише в конструкції фари – вона має більш вертикальний та більш об'ємний рефлектор із встановленою лампою стандарту HS1. Оскільки внутрішній простір корпусу фари дуже великий, можна замінити стандартну лампу потужністю 35W/35W на варіант більшої потужності і тим самим підвищити світловіддачу, хоча і в заводському виконанні світло фари не викликає особливих нарікань.
А ось покажчики повороту на цій моделі виглядають гірше, ніж на побратимі. Це звичайно не настільки суттєво, тому що і гумова ніжка. кріплення гнучка і світять яскраво, але зовнішній вигляд міг би бути кращим. Панель приладів конфігурації така ж, але немає тахометра - він замінений аналоговим спідометром з механічним тросовим приводом. З точки зору зручності - це мінус (хоча і не для всіх - не все ж їздять і перемикаються тільки по тахометру), & nbsp; а ось з точки зору експлуатації більш надійний варіант виконання - до простої механіки завжди менше питань. Приємна увага до дрібниць виражається в тому, всі наклейки на пластикових панелях і бічних накладках мотоцикла дбайливо обклеєні поверхневою плівкою, щоб уникнути подряпин при транспортуванні. Ми спеціально залишили її найкращого розуміння того, про що йдеться.
Резюмуючи все вищевикладене, можна констатувати, що дана модель відрізняється від побратима більш комфортною підвіскою та кращою зручністю розміщення для не дуже високих водіїв. В принципі це два критерії, яких прагнули інженери Shineray коли проектували XY250-6C. Інші характеристики у цих моделей дуже схожі, а різний зовнішній вигляд – це питання Ваших побажань та уподобань.
ТМ «mot-o.com» є зареєстрованою торговою маркою в Україні та захищене нормативними документами про авторське право. Передрук або посилання на викладений матеріал допускається лише з дозволу PR-департаменту ТМ Mot-o.com.