Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

Lifan V16S

133510 грн.

      Попередником нового Lifan V16S стала модель чоппера (круїзера) LF250-D.   Lifan V16S з'явився наприкінці 2020 року як своєрідна альтернатива...

Додати в обране

№:

Бренд: Lifan

Категорія: Круїзери / Чоппери

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

      Попередником нового Lifan V16S стала модель чоппера (круїзера) LF250-D.   Lifan V16S з'явився наприкінці 2020 року як своєрідна альтернатива класичному на вигляд попереднику.  Цим мотоциклом можуть керувати не тільки здорові, бородаті та зрілі чоловіки, але й молоді люди, яким близький та цікавий оновлений вид моделі.

Маркетологи Lifan  окреслили належність мотоцикла до класу спорт-круїзерів. Насправді, це умовна класифікація,  оскільки модель не стала глобально ближче до спортивного стилю їзди, адже потужність двигуна збільшилася зовсім ненабагато. Але важливіше інше. Стилістика зовнішнього вигляду, ергономіка, посадка водія цих двох мотоциклів відрізняється. Новий круїзер V16S виглядає зовсім інакше.

Візуально він став меншим, але насправді у розмірах він зменшився зовсім незначно. Адже з LF250-D його ріднить і однакова рама, той же двигун та ідентичне шасі.

У вигляді зовсім інші лінії, позбавлені хрому панелі та інші матеріали елементів облицювання. Світлодіодна фара дійсно надає вигляду більше стрімкості і вона добре поєднується з дуже технологічною на вигляд панеллю приладів. Ззаду ці елементи доповнені смугою світлодіодної габаритної стрічки, що обрамляє заднє крило.

Інше розташування сидіння та зовсім інше кермо (перехідний діаметр 28/22) у V16S – це два елементи, які забезпечують іншу посадку на мотоциклі. Завдяки тому, що кермо зовсім інше за шириною, геометрією та формою – чіткість реакцій на мінімальне відхилення стала вищою, але так і було задумано спочатку.

Змінена форма задньої частини надає вигляду більше спортивності.  Вона добре узгоджується зі стилістичним рішенням передка і позбавлена візуальної тяжкості. Цікавим рішенням стало використання грязьового щита на задньому колесі. Зазвичай це атрибут стрітів, а не круїзерів. Але в цій моделі практичність не принесли в жертву - ця деталь допоможе зберегти і спину райдера і сам мотоцикл значно чистішими, якщо доведеться їхати мокрою і не дуже чистою дорогою.

Крім цього, переднє крило у V16S незвичайне – воно складове. Щоб зрозуміти сенс висловлювання, подивіться на кілька фотографій моделі. На одних Ви бачите коротке стильне мінікрило, а на інших збільшене по всій довжині крило. Це додаткова накладка із двох частин у виконанні "під карбонову текстуру". Якщо погода має в своєму розпорядженні, Ви можете зняти її, надавши моделі більш стрімкого вигляду. Ну а в разі поїздки в погодних умовах, що змінюються, додавайте практичності за допомогою установки подовжувальної накладки. Фіксація верхньої та нижньої частин накладки здійснюється за допомогою всього чотирьох болтів, нічого додатково демонтувати не потрібно. Цей елемент є частиною стандартної комплектації Lifan V16S.

V-подібний агрегат зазнав деякої модифікації інжекторної системи (змінилися програмні налаштування та оптимізовані повітряні канали), а також зміна загальної довжини та конфігурації випускної системи. Це дозволило трохи збільшити потужність у новинки V16S у порівнянні з класиком LF250-D. З огляду на те, що V16S полегшав на 10-12 кг. мотоцикл підняв планку максимальної швидкості. А  завдяки зміні розважування, став активніше реагувати на коригування траєкторії, що управляє. Тобто керується він інакше, ніж попередник.

По гальмівній системі V16S також гарний як і споріднена модель. Антиблокувальна система у моделях для України є стандартною опцією. Як виявилося, багато власників дуже позитивно оцінили її наявність на версії LF250-D та підтвердили корисність та безпеку в їзді.

Соковитий басистий звук вихлопу залишився, тільки тепер він сприймається як дзвінкіший, ніби двигун швидше розкручується. Насправді зміна обумовлена іншою випускною системою.

В цілому, новий Lifan V16S є комфортабельним круїзером з приставкою спорт, обумовленої  хорошим стилем, зручною посадкою, & nbsp; та деякими  відмінними від традиційного круїзера враження від їзди за рахунок зміни кута установки керма, зміщеного розташування педалей та сидіння відносно один одного. А ще ця модель стала зручнішою для не дуже високих людей. У порівнянні з LF250-D реакції на відкриття дроселя у моделі здаються швидшими. За відчуттями від їзди він більш маневрений та спритний. При цьому підвіска, як і раніше, орієнтована на комфорт, а посадка зручна. Цей мотоцикл простіше для новачків, тому що надає більшу впевненість у поїздці. Але при цьому він не засмутить і тих, хто все-таки віддає перевагу спокійній, стабільній і зручній їзді - саме ті атрибути, за які круїзери різних років випуску, брендів і обсягів цінуються і до цього дня.    

Мотоцикл Lifan V16S 2024 вже є в наявності і доступний до покупки.

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Витрата палива, л/100 км 3,8
  • Вага, кг 196
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,8
  • Об'єм паливного бака, л 14,5
  • Вантажопідйомність, кг 175
  • Максимальна швидкість, км/год 122
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 19.8 / 8000
  • Колісна база, мм 1520
  • Висота по сідлу, мм 690
  • Ширина, мм 925
  • Довжина, мм 2235
  • Баланс вал Ні
  • Кліренс, мм 160
  • Висота, мм 1070
  • Об'єм, куб.см 249
  • Охолодження Повітряне
  • Кікстартер Ні
  • Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо
  • Електростартер Так