Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

Мотоцикл Круїзер (чоппер) Lifan LF250-D

134342 грн.

                                              Оновлена модель чоппера Lifan LF250-D модельного 2024 року.

Додати в обране

№:

Бренд: Lifan

Категорія: Круїзери / Чоппери

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

                                              Оновлена модель чоппера Lifan LF250-D модельного 2024 року.

1. Як і в попередній версії моделі, яка випускалася з 2020 року в комплектацію моделі в якості стандартної опції встановлена антиблокувальна система гальм (ABS)

2. Блок-фара класичніша, а також стала світити на ближньому світлі краще, ніж попередні варіанти.

3. Вузол зчеплення вже з іншим підбором фрикційних дисків та іншої конструкції. Пружини особливі, щоб забезпечити чутливість та м'якість змикання.

4. Паливний бак збільшеного об'єму і тепер його ємність становить 17 літрів.

5. Задня шина нова від виробника TIMSUN - текстильний корд із додатковими бічними шарами. Кутова жорсткість збереглася і зчеплення покращало. Але при цьому загальна м'якість протектора вища, ніж у попереднього варіанту.

6. Глушник змінився - він став більш компактним і зручнішим для керування мотоциклом без побоювань додасться їм про щось. Внутрішній опір залишився без змін, а звук змінився. Він став більш виразним, пульсуючим на неодружених і басовитим "відкритим" при наборі обертів.

7. Змінилися внутрішні матеріали сидіння, вона стала м'якшою і ще комфортнішою.

      Багато хто чекав і дочекався на його появу в 2020 році і ми самі тому не виняток. А в нинішньому 2024 році, із вищезгаданими доповненнями, Lifan (і трохи ми)))) зробили цю модель такою, у якої просто немає аналогів на українському ринку за схожі гроші! Не вірите? Прочитайте детальний опис, а потім пошукайте новий новий мотоцикл!

Шанувальники цієї категорії мототехніки пам'ятають, а користувачі знають попередню модель LF250-B з індексом «Бі». В Україні в перші LIFAN 250-B (він же Lifan "250 Вірджинія") був представлений ще в 2014 році на додаток до існуючих тоді моделей. ""Бешка"  досить повільно набирала популярність, але в результаті стала затребуваною серед тих, кому подобається клас мотоциклів, і покупці з різних регіонів нашої країни здебільшого залишилися і залишаються дуже задоволені своїм вибором. Звичайно, це не масова модель, але ж не це головне. Головна цінність моделі була і є її гармонійне поєднання класичного дизайну чоппера, тяговитий, 250-ти кубовий двоциліндровий мотор, його хороша надійність, а також збалансована вартість в руслі порівняння якості виконання - стандартного опціону - ціни в порівнянні з конкурентами.

       Природно, як і в більшості випадків з абсолютно новими моделями всіх без винятку марок, і в нашій першій версії круїзера ми помічали деякі технічні недосконалості, необхідність доопрацювання дизайну та обладнання, які в свою чергу "збирали в скарбничку" і потім транслювали інженер. Частково ця інформаційна база + необхідність серйозного оновлення моделі + певні технологічні тенденції часу склали основу народження нової моделі LIFAN LF250-D. Погляньте який він був у 2018 (ліве фото), і яким став у 2024 році (п'ять інших нижніх фото)             Двигун двоциліндровий V-подібний з маркуванням 2V49FMM суттєво модернізований інженерами LIFAN. Було внесено зміни в конструкцію змащення колінчастого валу, інші шатуни та інші поршні, істотно збільшено продуктивність масляного насоса, змінено конструкцію первинного і вторинного валів у КПП. Також створено повністю нову випускну систему, без зовнішньої бутафорії та компеляції хромованого пластику з металом, а повноцінний вихлоп зроблений з якісної нержавіючої сталі з металевим хромованими термозахисними елементами. Для 250-ки двигун і справді звучить добре - ми зовсім не перебільшуємо!         При всій зовнішній візуальній красі та тактильній добротності звук роботи вихлопної системи відзначали позитивно всі, хто вже її встиг послухати.

       В оновленій версії LIFAN 250-D в якості приводу відтепер в місце класичної ланцюгової передачі використовується ремінний привід! Не секрет, що еластичність ремінного приводу, безшумність її роботи додає кофорт в управлінні мотоциклом та практичність її використання без періодичного обслуговування приводу, а тільки контроль за ним, додає власнику позитивні моменти.

 

      Встановлено інжекторну систему живлення, що дозволить зберегти витрату палива в межах 3,6-3,8 л/100 км. при неспішній їзді. Налаштування електронного модуля управління системи упорскування генерували та підбирали фахівці Lifan, а компоненти системи (блок ECU, деякі датчики та лямба-зонди) зроблені компанією BOSCH. Потужність збереглася лише на рівні 19 к.с., як і його попередника. Але при цьому тяговий потенціал двигуна покращився, завдяки збільшенню величини моменту, що крутить, і зміщенню її в нижній регістр по обертах і екологічність піднялася на цілу сходинку в EURO-градаціях. Тепер двигун відповідає стандартам ЄВРО 4. Мотор дуже тяговить, передачі довгі, його вистачає і для динамічного розгону (з поправкою на те, що це круїзер), і для максималки близько 120 км/год, хоча маса LIFAN 250-D стала більшою і становить вже майже 180 кг.         В основі мотоцикла конструктивно нова рама (в порівнянні з Lifan LF250-B), що в свою чергу спричинило зміну розмірних характеристик мотоцикла. Колісна база – 1520 мм. Загальна довжина з урахуванням збільшеного нахилу передньої вилки – 2300 мм. Мотоцикл став масивнішим і вищим. Посадкова висота по сідлу – 700 мм. Кермо та сидіння – це особлива тема. Кермо - в міру широке (повністю інший ніж на моделі LF250-B) і піднято настільки, що руки лягають без будь-якого надлишкового навантаження і з мінімальним кутом до плечового суглоба, при цьому його нахил можна змінити і таким чином "підігнати" під зріст пілота та довжину його рук. Зручностей побільшало (сподіваємося, що й задоволення від управління додасться). Регулювання керма дозволяють зручно розміститися як високому водію так і не дуже (без надмірного нахилу вперед). Байкеру, вихованому на класичних дорожніх мотоциклах, такої посадки звикати не доведеться. Відчувається, що інженери LIFAN дуже намагалися зробити апарат зручнішим і при цьому красивим. Мабуть, їм удалося! Цей мотоцикл не тільки має привабливу та стильну зовнішність, він порадує і зручною посадкою та м'яким ходом. А основна перевага у тому, що він підійде будь-якому водію, т.к. незважаючи на чопперну зовнішність, управляється мотоцикл трохи складніше, ніж "дорожник з дещо незвичайною посадкою". Ну, звичайно ж, поправку потрібно робити і на інші габарити, і на невисокий кліренс.           Гальмівна система дискова і гідравлічна, як передня, так і задня. Гальмівні шланги армовані. З 2020 року антиблокувальна система у приводі гальмівних механізмів - ВЖЕ В СТАНДАРТІ!  Ми цінюємо потенційні бажання покупців щодо встановлення ABS. Цього року за реальними відгуками – реальна віддача. Прийміть та розпишіться в отриманні!   З урахуванням того, що хоч модель і є класичним круїзером, але технічний прогрес вносить свої корективи. Зокрема в даній моделі застосована абсолютно нова цифрова панель приладів з окремим доповненням – умовно аналоговим тахометром (він звичайно ж електронний, але виглядає як звичайний стрілочний). Серед основних та базових інформаційних індикаторів, що виводяться на дисплей, є і вольтметр, що відображає рівень заряду акумулятора. Ключ запалення під час - хвильової. Комплект складається із складаного ключа для користування та додаткового, виконаного у стандартному форм-факторі.    А ще ми разом із Lifan змінили дизайн фари. Причин тому з'явилося дві: Вихідний зразок мав класний і нестандартний вигляд, але він відрізнявся від звичних оку форм (а для чоперів це важливо, хіба не так?) і ближнє світло, знову ж таки за відгуками, виявилося занадто "ближнім". Зміна форми обтічника дозволило змістити розташування діодів обох режимів і збільшити загальний діаметр кола самої фари. Як це виглядає – дивіться самі:

  Ми також покажемо загальний вигляд кожного з варіантів світлового випромінювання. Ближнє світло та далеке світло у фронтальному ракурсі: А тепер послідовно: габарити, ближній, дальній. Зверніть увагу, що ближній формується широкосмугової лінзою, а за дальній відповідають два нижніх і два верхні діоди, які дають щільний і густий світловий потік, рознесений в ширину і в довжину. При цьому лінза ближнього деактивується - свічення, що генерується, для далекого вистачає з лишком, тому потреби в активації ближнього немає. До того ж охолоджувати потрібно менше світлових елементів.

А ще деякі зміни зазнали світлодіодних індикаторів покажчиків повороту. Але насправді це скоріше питання відповідності стилістиці, колишні самі по собі також були гарними за яскравістю. А зараз зовнішній рефлектор придбав матове зовнішнє покриття, яке приховує точкове розташування діодів. Вони є, але їх не видно. Ефективність не змінилася, вигляд покращав. Порівняйте верхні (нові) та нижні (колишні) фото

А це як було:    В якості стандартного оснащення, крім ABS залишилися всі інші елементи: вітрове скло, фронтальна дуга безпеки, повноцінною металева платформа багажника і спинка для заднього пасажира або, швидше за все, гарненькою пасажирки). Сподіваємося, що даний перелік обладнання більш ніж порадує нових власників LIFAN 250-D, тому що "ця аксесуарна доважка" обійшлася б у пристойну суму якби пропонувався як додаткове обладнання.     ​

А ще трохи змінилася геометрія важеля ножного перемикання передач - його розташування змістилося вперед і вгору під носкову частину взуття. Це було зроблено спеціально, щоб зробити зручнішою положення ступні при перемиканнях:

Як ви можете судити з вищевикладеного, модель LF250-D дійсно є не оновленою, а повністю новим мотоциклом наступної генерації.

 

А у варіанті виконання 2019 модельного року - єдиним варіантом нового мотоцикла з двоциліндровим двигуном, такий степенбю оснащеності, інтегрованої ABS у класі круїзерів-чоперів. Вихідний матеріал за моделлю (без сьогоденних доповнень) Ви можете побачити у відеоогляді.  

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 19 / 8000
  • Вага, кг 222
  • Об'єм паливного бака, л 17
  • Ширина, мм 1000
  • Довжина, мм 2300
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,8
  • Колісна база, мм 1520
  • Витрата палива, л/100 км 3,8
  • Кліренс, мм 160
  • Максимальна швидкість, км/год 115
  • Вантажопідйомність, кг 168
  • Висота по сідлу, мм 700
  • Об'єм, куб.см 249
  • Висота, мм 1100
  • Споряджена маса, кг 178
  • Охолодження Повітряне
  • Кікстартер Ні
  • Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо
  • Електростартер Так
  • Баланс вал Ні