Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

Kovi PiT 125

47207 грн.

Пітбайки. Нині загальна популярність і географія поширеності таких моделей значно масштабувалася. Але звичайно треба зазначити, що...

Додати в обране

№:

Бренд: Kovi

Категорія: Пітбайки

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

Пітбайки. Нині загальна популярність і географія поширеності таких моделей значно масштабувалася. Але звичайно треба зазначити, що зараз пропонується чимало моделей, що відрізняються рамою, обважуванням та робочим об'ємом двигуна. На жаль зустрічаються і відверто сміттєві моделі, єдиним і сумнівним, козирем яких є ціна (але це власник зрозуміє вже потім). Типаж моторів багатьох варіантів загальний - прабатька Honda Super Cub 1958 розробки (китайські мотори на пітбайках є клонами пізніших модифікацій HONDA).

Найдоступніші за ціною пітбайки, зроблені в Китаї, мають багато різновидів «кабовського» мотора. Розрізняються вони по кубатурі, що характеризується різним поєднанням ходів поршня (41,5, 49,5, 55,5 мм) та діаметрів циліндра (від 39,0 мм до 54,5 мм). Найпоширеніші з них: 1P39FMB (50 см3), 1P43FMD (70 см3), 1P47FMF (90 см3), 1P52FMH (110 см3) и 1P52FMH (фактично 120 см3, але його відносять до класу«125-х»). Багато з цих моторів зі звичних Альф і Дельт просто встановлюються на пітбайки без будь-яких змін чи доповнень. Це один із факторів низької ціни. За бажанням замовника можуть встановити двигун взагалі найнижчої цінової категорії. Звичайно сам по собі мотор може бути і поганий, але на пітбайку мало хто «смердить» по узбіччі на 45 км/год., адже це зовсім інша категорія мототранспорту. На ньому дмухають у косогори, викручують у дзвін, перемикаються різко вниз і вгору, гріють. Тому і результат жорсткої експлуатації стандартного Каба на пітбайку може проявити себе дуже скоро - ремонт. Ну, таке, не у всіх і не прямо зараз, але точно у багатьох і не рідко, якщо "навалювати на ньому на всі гроші".

Однак, крім перерахованих вище моторів є й інша категорія - так звані «Великі Каби» (Big Cub). Основою для них послужили звичайні «кабовські» мотори об'ємом в 125 см3 і більше. Загальні зі звичайними кабами компонування та точки кріплення до рами залишилися на цих агрегатах. Однак вони отримали зовсім іншу «внутрінку». Деталі циліндропоршневої групи, колінвал, механізм газорозподілу зовсім інші. Вони мають значно більшу схожість з вертикальними двигунами CB-серій. Навіть у коленвала збігаються розміри щік, цапфи та підшипників. Використовується інший картер, є картриджний фільтр масляної системи. Кошик зчеплення розташований як на більшості моторів CB – на вторинному валу КП. Але передач також чотири. Образно кажучи, якщо двигуни CG і CB - дуже близькі родичі, то пітбайківська версія - молодший у сім'ї. Потужність моторів 140 см 3 сягає 11-12 к.с. при вазі до 20 кг; збільшення кубатури до 150 - 160 см 3 дозволяє «зняти» 14-15 к.с. (при 7000-9500 об/хв) у штатній комплектації. Є й чотириклапанні агрегати на 160 кубів, але це дуже рідкісні гості на пітбайках у нашій країні. Існують варіанти ще «жирніші» 175-187 см3. На деякі з них навіть встановлюється 4-х клапанна головка з двома верхніми розподільними валами (схема DOHC). Його потужність – у такому виконанні досягає граничні 20 к.с. при 9000 об/хв (таких моделей в Україні ми поки що не зустрічали). Якщо десь у мережі Вам трапляться більші значення за потужністю – це швидше за лукаву рекламу. А у двоклапанних агрегатів об'єму 187 см 3 потужність взагалі не більше 16,5 л.с. і це достовірна інформація Але й такий великий брат, навіть двоклапанний, має два мінуси: (навіть якщо він по-справжньому якісний): він дорогий і добрий більше для змагальних дисциплін. Моторесурс у нього суттєво менший, оскільки ступінь форсування збільшує навантажувальні режими дуже значно. Для участі та перемог грошей можна і не шкодувати, а ось для звичайної покатушно-агресивної їзди краще спочатку бути впевненим у тому, що є де ремонтувати та є в наявності саме необхідні деталі. Все це ми написали для того, щоб розширити Ваш кругозір та розуміння особливостей, які зумовлюють можливості експлуатації конкретної моделі питбайка та конструктивне виконання на які має сенс звертати основну увагу при виборі питбайка.

Для моделі PiT 125  як базовий мотор ми вибрали саме вдосконалений агрегат серій W125 з індексом 153FMI. Це не типовий вихідний варіант, а двигун із змінами у конструкції ЦПГ та інших елементів. Відрізнити такий агрегат від звичайних можна за розташуванням стартера - він знаходиться внизу, а не вгорі. Сам мотор потужніший і з більш витривалим зчепленням. Ми свідомо вибрали такий мотор, тому що він більш ресурсний, потужніший, випробуваний на ряді інших конкурентних та якісних моделях пітбайків. Також він оснащений не тільки звичним кікстартером, але й електричним асистентом, бо це зручно. Коробка передач має кругову, а послідовну схему перемикання. Це ще одна відмінність, яка обумовлена іншою конструкцією силового агрегату. Усі передачі з першої до четвертої включаються переміщенням важеля нагору. З четвертої перейти до нейтраль  не вийде. Це правильно, тому що певний момент випадкова втрата тяги на колесі при перескакуванні в "нейтраль" може завершитися негативними наслідками.

Одним із значних конструктивних переваг пітбайків KOVI є сталева рама, що охоплює двигун та маятник. У нижній її частині виконані силові відгалуження, до яких кріпляться підніжки водія і нижнє опорне кріплення двигуна. У простих «питів» рама зазвичай має вигляд товстої труби, вигнутої в одній площині, а підніжки кріпляться чотирма болтами до припливу картера двигуна. Така рама менш жорстка, а кріплення підніжок можуть не витримати далеких стрибків та пошкодити картер. Покриттям рами є пластифікована шагренева емаль на обох версіях Pit 125 і Pit 150. На більш укомплектованій 150-ті є декоративна накладка на бічну частину рами, яка прикрашає зовнішній вигляд моделі. Підніжки водія на обох версіях складні і виконані з нержавіючої сталі.

Траверса Kovi Pit 125 та Kovi Pit 150. виконана з алюмінію. Передня вилка  перевернутого типу.  Виробник KKE. Загальна довжина стойки 735 мм. Діаметр пера 36 мм. Задня амортизаторна стійка зі збільшеним діаметром штока та пружиною та фіксованими налаштуваннями. Виробник ККЕ. Загальна довжина 315 мм. Показники підвісок для 125 і 150-ки однакові. Справа в тому, що різниця в масі між моделями настільки мала, що зміна пружин у підвісці не особливо позначилася б на енергоємності. Тому використовується один оптимальний варіант, який, швидше за все, влаштує і власників 150-к і, звичайно, порадує тих, кому потрібен саме 125-ти кубовий пітбайк.

Задній маятниковий важіль в обох версіях сталевий. У лівій частині маятника закріплений уловлювач ланцюга з полімерного матеріалу. Передача тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою ланцюжка з маркуванням 428H. Зірка задня кріпиться до маточини через 4-х точкове кріплення з механічними стопорними елементами для запобігання можливому мимовільному відкручування болтів.  Розміри стандартних зірок 14 зубів передня та 43 задня. Таке поєднання зумовить відмінний тяговий потенціал в умовах переміщення у місцевості зі значними перепадами рельєфу. За потреби задню зірку можна змінити на варіанти з великою кількістю зубів.

На обох версіях встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Параметри обода для переднього та заднього колеса різні: 1.60-17 дюймів – передній та 1.85-14 дюймів задній. Кожен обід має 36 спиць. Сталеві спиці спереду і ззаду з'єднують обід з легкосплавною маточкою. Обов'язковим атрибутом є буксатори. Розмірні параметри шин детально відображені у технічних характеристиках. А ось самі шини це ще одна перевага обох моделей. Передня шина KENDA – K783, розмір 70/100-17, задня шина KENDA – K783, розмір 90/100-14. Це, безумовно, хороший варіант і з точки зору оптимальної пристосованості шин для різних покриттів та у форматі якості самого виробу. За рахунок жорсткої бази та м'якого розвиненого протектора шина забезпечує чудове зчеплення на пухких та нестійких ґрунтах. Зачепи на задній і передній покришках розміщуються в шаховому порядку, що забезпечує дуже щільний контакт з пухким грунтом і при цьому забезпечується максимально можлива передача тягового зусилля, якщо мова про заднє колесо і краща реакція на дії, що управляють, у випадку з переднім.

Представлені новинки не будуть забезпечуватись документами для постановки на облік. Це та категорія техніки, яка навряд чи постійно експлуатуватиметься на дорогах загального користування, тому моделі позбавлені покажчиків повороту та «бібікалки». Проте ми передбачили основні елементи світлотехніки. Передня фара є і як джерело світла використовується LED лампа. Це дозволить райдеру їхати в умовах бездоріжжя не наосліп, а з можливістю рухатися безпечніше. Установка заднього ліхтаря стоп-сигналу причинно-обумовлена двома факторами: 1. Рух у темряві групою сприяє безпеці та орієнтуванню в умовах бездоріжжя. 2. Якщо пітбайк буде використовуватися як снаряд для відточування навичок новачка, тренер може зафіксувати момент коли курсант задіяє гальмо (побоюється, не впевнений, перегальмовує або навпаки). Таким чином він може підкоригувати дії учня, пояснивши, де потрібно проходити перешкоди ходом під скидання або набір газу, а де дійсно необхідно задіяти передній або задній гальмівні механізми. На обидві версії пітбайків KOVI встановлено алюмінієве кермо. Конструкція доповнена поперечною розпіркою для посилення жорсткості. Обидві моделі в стандарті укомплектовані буферною вставкою, що оберігає від травм, разом кріплення керма. Блоків перемикачів на кермі немає. З огляду на досвід райдерів, з лівого боку встановлена лише кнопка стоп-двигун, а з правого – кнопка запуску стартера. Форм фактор виконання у них аналогічний. Нічого зайвого. Немає кнопок – а як увімкнути фару? А включення передньої фари та заднього ліхтаря здійснюється поворотом ключа в замку запалення у позицію «III» – все просто. Ручка акселератора із коротким ходом. Виконавчий механізм як на мотоциклах KOVI, тільки налаштування та хід звичайно відрізняються. Замість панелі приладів ми вирішили використовувати лічильник мотогодин. Це було зроблено за порадою тих людей, які вже мають справу з пітбайками як інструктори з підготовки молодого мотопоколення, а також мають досвід з ремонтних робіт. Варіант панелі приладів, яка теоретично могла бути встановлена, значно усічений за функціоналом і особливо не потрібен райдеру. Для такої категорії техніки лічильник мотогодин більш інформативний та корисний інструмент.

На обох версіях встановлені однакові гальмівні системи. Попереду двопоршневий супорт з діаметром гальмівного диска 220 мм та товщиною диска 4 мм. Позаду однопоршневий супорт і диск діаметром 190 мм. та товщиною диска 4 мм. Додавати особливо нічого – перевірте у справі. На важелі заднього ножного гальма передбачено і встановлено сталевий трос, який з'єднується з кінцевою платформою самого важеля. Це «Кусторіз» - він не дозволить гілці, або іншому вузькому елементу застрягти між двигуном і важелем гальма при активній їзді. З урахуванням того, що у пітбайків попереду перед двигуном немає елемента рами, що обрамляє, наявність цього елемента дуже корисно і для безпеки райдера і для збереження елементів конструкції. Гальмівні магістралі, як і на мотоциклах KOVI Start/ADVANCE, виконані з поліаміду. Вони мають термостабільність - діапазон робочих температур від -50°C до +100°C. Майже повна відсутність внутрішнього розширення та "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість служби. Мають дуже хорошу стійкість до впливу до солей, лугів, масел, паливних фракцій, УФ променів, мають чудові механічні властивості до стирання, відмінною ударною в'язкістю особливо при негативних температурах. У зимовий час усередині трубок не утворюється водяний конденсат.

Загальна ємність бака обох модифікацій становить 5,5 літрів. Бак із поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. Пробка виконана з пластику та забезпечена клапаном для видалення надмірної пари. Підніжки пілота сталеві нержавіючі. Шифтер КПП зі сталі, але з опорною частиною, що складається.

На обох модифікаціях є сталева лижа захисту нижньої частини картера, яка проходить вздовж усього корпусу агрегату. Випускна система обох моделей виконана з нержавіючої сталі. Саме барило глушника має мінімальну кількість внутрішніх елементів, що відбивають, щоб не створювати протитиску на випуску. Він напівпрямий. А як частковий заспокійник потоків вихлопних газів (у момент різкого скидання газу) на згині приймальної труби інтегрований розширювальний резервуар. Всі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст та кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виготовлені з поліпропілену. Важелі управління зчепленням і переднім гальмом виконані з алюмінію. На важелі зчеплення присутній зручний регулювальний баранець для компенсації або розпуску натягу троса.

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 8.8 / 8000
  • Ширина, мм 770
  • Вага, кг 94
  • Кліренс, мм 305
  • Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 8,6 / 5000
  • Об'єм, куб.см 125
  • Максимальний кут повороту керма, градусів 38
  • Висота, мм 1010
  • Довжина, мм 1780
  • Ступінь стиснення 9,3:1
  • Баланс вал Ні
  • Колісні диски Сталеві, спицьовані
  • Колісна база, мм 1205
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 0,9
  • Об'єм паливного бака, л 5,5
  • Охолодження Повітряне
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо
  • Кікстартер Так
  • Електростартер Так