Основні зміни KPR з 2019 року полягають у новому моторі серії NBF2. Потенціал шасі дозволяв його встановити від початку, проте на момент появи моделі KPR у корпорації Lifan ще не були закінчені розробки потужної двохсотки, яка не володіючи надмірною вагою і будучи забезпеченою системою водяного охолодження, впритул наблизилася за потужністю до більшості схожих агрегатів з великим робочим об'ємом, вагою і витратою палива.
Тому тепер KPR має ті функціональні можливості, якими зможе порадувати свого перспективного власника.
Особливо про сам мотоцикл розповідати нічого – він уже став добре відомим українським споживачам.
Ми зупинимося на кількох цікавих технологічних моментах та змінах у зовнішньому вигляді версій KPR 200.
Поршень у новому Лифанівському 200-т кубовому моторі виготовлений із застосуванням технології MicroArc Oxidation Coating (Мікрокутове оксидування). Трохи зупинимося на цьому, оскільки ця технологія справді наділяє метал поруч покращених властивостей:
Метод мікродугового оксидування є радянською технологією, відомою також як спосіб плазмово-електролітичного окиснення (ПЕО) Цей метод застосовують для отримання твердих та корозійностійких покриттів на Al, Mg, Ti та інших легких металах. В процесі мікродугового оксидування., який також відомий як плазмове електролітичне окиснення, з поєднанням електрохімічного окиснення та кінцевої високовольтної обробки металеві елементи набувають чудової адгезійної міцності, меншої; знос при терті, найкращу стійкість з термічним змін у широкому діапазоні.
Після такої обробки деталі циліндропоршневої групи
Загальна інформація про запропоновану технологію: цей процес поєднує електрохімічне окислення з високовольтною іскровою обробкою у водній електролітичній ванні, яка також містить модифікуючі елементи у вигляді розчинених солей для включення в структуру металу. В результаті покриття з оксиду алюмінію набуває покращених властивостей.
Карбюратор також відрізняється, у KPR встановлена модифікована версія приладу – PZ30-G-01. Особливо секрети розкривати не будемо, але простір для регулювання з метою підвищення віддачі, як і раніше, є ;-)
У масляній системі є форсунка подачі олії на дно поршня для активнішого тепловідведення в режимах роботи двигуна «до відсічення».
Зовнішній вигляд КПР залишився, як і раніше, строгий і, одночасно, спортивний, але змінилися забарвлення. Колірна палітра тепер більш універсальна і більше відповідає класу моделі: з'явився спортивний яскравий червоний колір (тепер глянсовий), також глянцевим став чорний, від попередньої версії залишилося лише найвдаліше забарвлення – матове біле. року зі старим двигуном. Так що звертайте увагу лише на колір. Нові фото скоро розмістимо.