Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

Основні зміни KPR з 2019 року полягають у новому моторі серії NBF2.  Потенціал шасі дозволяв його встановити від початку, проте на момент появи моделі KPR  у корпорації Lifan ще не були закінчені розробки потужної двохсотки, яка не володіючи надмірною вагою і будучи забезпеченою системою водяного охолодження, впритул наблизилася за потужністю до більшості схожих агрегатів з великим робочим об'ємом, вагою і витратою палива.  

Тому тепер KPR має ті функціональні можливості, якими зможе порадувати свого перспективного власника.

Особливо про сам мотоцикл розповідати нічого – він уже став добре відомим українським споживачам. 

Ми зупинимося на кількох цікавих технологічних моментах та змінах у зовнішньому вигляді версій KPR 200.

Поршень у новому Лифанівському 200-т кубовому моторі виготовлений із застосуванням технології MicroArc Oxidation Coating (Мікрокутове оксидування). Трохи зупинимося на цьому, оскільки ця технологія справді наділяє метал поруч покращених властивостей:

Метод мікродугового оксидування є радянською технологією, відомою також як спосіб плазмово-електролітичного окиснення (ПЕО) Цей метод застосовують для отримання твердих та корозійностійких покриттів на Al, Mg, Ti та інших легких металах. В процесі мікродугового оксидування., який також відомий як плазмове електролітичне окиснення, з поєднанням електрохімічного окиснення та кінцевої високовольтної обробки металеві елементи набувають чудової адгезійної міцності, меншої; знос при терті, найкращу стійкість з термічним   змін у широкому діапазоні.

Після такої обробки деталі циліндропоршневої групи  

Загальна інформація про запропоновану технологію: цей процес поєднує електрохімічне окислення з високовольтною іскровою обробкою у водній електролітичній ванні, яка також містить модифікуючі елементи у вигляді розчинених солей для включення в структуру металу. В результаті покриття з оксиду алюмінію набуває покращених властивостей.

Карбюратор також відрізняється, у KPR встановлена модифікована версія  приладу – PZ30-G-01. Особливо секрети розкривати не будемо, але простір для регулювання з метою підвищення віддачі, як і раніше, є ;-)

У масляній системі є форсунка подачі олії на дно поршня для активнішого тепловідведення в режимах роботи двигуна «до відсічення».

Зовнішній вигляд КПР залишився, як і раніше, строгий і, одночасно, спортивний, але змінилися забарвлення. Колірна палітра тепер більш універсальна і більше відповідає класу моделі: з'явився спортивний яскравий червоний колір (тепер глянсовий), також глянцевим став чорний, від попередньої версії залишилося лише найвдаліше забарвлення – матове біле. року зі старим двигуном. Так що звертайте увагу лише на колір. Нові фото скоро розмістимо.

     

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Ступінь стиснення 11:1
  • Вага, кг 164
  • Вантажопідйомність, кг 154
  • Максимальна швидкість, км/год 133
  • Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 19 / 6500
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 18 / 8000
  • Максимальний кут повороту керма, градусів 29
  • Споряджена маса, кг 150
  • Висота, мм 1105
  • Витрата палива, л/100 км 2,7
  • Висота по сідлу, мм 780
  • Об'єм, куб.см 198
  • Електростартер Так
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1
  • Довжина, мм 2060
  • Об'єм паливного бака, л 14
  • Ширина, мм 760
  • Колісна база, мм 1330
  • Охолодження Водяне
  • Баланс вал Так
  • Кікстартер Ні
  • Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо