Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

SHINERAY Z1 250

99405 грн.

Рестайлінгова модель мотоцикла Shineray Z1 250.

Додати в обране

№:

Бренд: SHINERAY

Категорія: Спортбайки

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

Рестайлінгова модель мотоцикла Shineray Z1 250.

Щоб сформувати правильне розуміння того, що вкладено в сенс nbsp; слова "рестайлінг" ми розклали інформацію про зміни моделі в докладних пунктах та кількох фотографіях:

1. Змінилася форма та конфігурація бічного обтічника: на нової версії Shineray Z1 він кріпиться до рами в інших точках. Це дозволило зменшити скрип сполучених елементів і жорсткіше зафіксувати деталь. При цьому покращилася якість виконання пластику - він м'якший і податливіший, що зумовить більшу стійкість до невеликих пошкоджень або деформацій. На фотографії нижче Ви зможете побачити змінені місця кріплень пластикових панелей, позначені оранжевими зірочками (на першому фото - оновлена ​​модель, а нижче - попередня версія).

2. Змінена фара. Вона має один збільшений за площею відбивач, який формує більш об'ємний світловий пучок із правильною світло-тіньовою межею. Попередній варіант із "здвоєних очей" на жаль виявився більш оригінальним, ніж ефективним.

 

3. Змінено профіль бака та його форму. Він став зручнішим з точки зору посадки пілота. Наразі точка сполучення з сідлом трохи зсунута вперед і має приплив сидіння. Щоб не бентежити вас інтимними подробицями, скажемо лише, що особливо важливому місцю на тілі пілота має бути дещо м'якше і зручніше розміщуватися, особливо при різких гальмуваннях, коли інерційна подача тіла вперед може зумовити контакт з баком.

4. Панель приладів обзавелася більшим електронним дисплеєм  і виразним стрілочним тахометром. На попередній варіант особливих скарг не було, але індикація включеної передачі та поділу тахометра все ж таки були дрібні і погано читалися. у сонячну погоду. Прилади тепер обрамлені акуратною облицювальною панеллю, за якою приховані всі елементи проводки – естетика на висоті.

5. Передня вилка тепер перевернутого типу. Її перебіг став на 4 мм. більше,  ніж попередньої, і вона м'якша.   При цьому сама вилка важча за вагою (діаметр пір'я збільшився) - це сприятиме кращому розподілу ваги і nbsp; стійкості на нерівностях (ми точно знаємо що попередній варіант не дуже добре відпрацьовував нерівності дорожнього покриття при швидкісній їзді). Звичайно читати це в тексті - взагалі ні про що, як тільки мотоцикли прибудуть, ми опублікуємо черговий відеоогляд на нашому youtube-каналі (можна вже підписатися, щоб потім не пропустити). Особливо важливим, на наш погляд, є жорсткіша траверса і перенесення кріплення кліпонів вгору. Ми їздили самі і знаємо що деяким власникам було дуже незручно згинати пензель на великий кут на ручці акелератора. За тривалої їзди це викликало дискомфорт. 

6. Відтепер на передньому колесі встановлено два дискові гальма. Насправді ефективність монодиска на попередній версії "Зетки" не викликав нарікань (принаймні нам ніхто з власника не повідомляв про недостатню ефективність). Однак багато хто хотів, щоб було два. Тому - будьте ласкаві. Підвищення ефективності, звичайно, оцінять самі користувачі - тому нічого стверджувати не будемо. А ось знос гальмівних накладок на кожному з дисків найімовірніше буде менше. Однозначно корисною зміною стало збільшення загальної поверхні кожного з гальмівних дисків. Це дозволило покращити тепловіддачу та практично повністю виключити варіант перегріву та короблення диска.

7. Торкнемося і тієї деталі, якої на фото не видно - задній амортизатор став жорсткішим. Опис реальності змін у керованості, яких призвела заміна амортизатора, ми залишимо досі відеоогляду.

8. Глушник. Його конструкція залишилася напівпрямою. Корпус як і раніше з нержавіючої сталі, тільки пофарбований матовою жаростійкою емаллю - так він виглядає цілісніше і естетичніше разом з багатьма елементами, які нині пофарбовані в чорний (фінальний вигляд мотоцикла, який надійде у продаж дивіться на фотографіях нижче), а раніше були сріблястими ( підніжки пасажира, кронштнейни підніжок водія). Як звучить, спитаєте Ви? Не гірше ніж раніше, але звук все-таки інший.

9. А от кольорів в оновленій версії буде лише два та обидва нові. Це Graphite Matt – поєднання чорного глянцевого та графітового матового, а також Lemon Green Pearl – яскравий та насичений. На фотографіях в описі ми показали ще білий і червоний, але в підсумку залишили відтінки, які здалися нам найефектнішими та підходящими для цієї моделі. До речі фото Z1 в кольорі "Lemon Green" ми зняли так без особливих зовнішніх ефектів на заході сонця дня (фотографії "Graphite Matt" поки тільки дві). Але Ви можете бачити гру відтінку при живій зміні освітленості. На наш смак колір дуже ефектний, але тут вже нікого не переконувати - дивіться самі:

Ну і під завісу ще дві фічі: написи "Shineray" на баку немає, вірніше немає взагалі ніякої (позначення бренду нижче на бічній облицювання) - ми не прихильники ребрендингу та пафосу, але якщо кому вже сильно потрібно нехай клеїть що хоче. А друга - мотоцикл обзавівся системою яка не дозволить завести двигун при відкинутій підніжці - раніше до нас зверталися кілька авторів-аматорів ефектного запуску стаціонарно стоїть мотоцикла....... на включеній передачі...... Отриманий ефект вражав усіх глядачів. і ще більше самого власника від смутку споглядання мотоцикла на боці. Тепер такий варіант виключений - запуск тільки під контролем пілота. Озвучимо і сумну новину для всіх, хто чекав на триста: оновленої модифікації Shineray Z1 300 з мотором об'ємом 300 кубічних сантиметрів цього року не буде - COVID 19 вніс корективи і зумовив затримку за часом у руслі розробки. генерації вже знято з виробництва, а сам 300-кубовий двигун у майбутньому матиме інше конструктивне виконання. Його потужність буде збільшена, зміни торкнуться також ГБЦ та системи живлення – він буде інжекторним. Але цю історію і сам Виробник і ми почнемо вже наступного сезону. Обсяг конструктивних змін двигуна вельми не малий і потребує часу та тестових випробувань, перш ніж запустити серійне виробництво. Тож чекаємо як і Ви. Нижче за текстом ми зберегли описові дані моделі-попередниці, зразка 2015-2016 модельних років. Залишили і фото та вихідну інформацію, для того, щоб усі бажаючі могли почитати, подивитися як було раніше та порівняти з тим, що буде починаючи з квітня 2018 року. Shineray Z1 250 були представлені в чотирьох кольорах (тут можна подивитися, як виглядають 300ки, особливо, якщо дуже хочеться саме її і будете шукати  

Так уже склалося, що спортбайк SHINERAY Z1, що представляється нами, є абсолютною новинкою тільки для українського ринку. Ми ніколи не прагнули перекручувати або перебільшувати факти, тому відразу обмовимося, що ця модель дебютувала ще в 2014 році і широко відома в Росії, щоправда, під брендом IRBIS, а не Shineray. Ми ж вважаємо правильнішим і зручнішим для покупців використовувати вихідний бренд, який підкріплений власними виробничими потужностями та широко відомий у всьому світі. Назва моделі збереглася без змін: фактично наш Shineray Z1 можна назвати вдосконаленою та доопрацьованою Irbis Z1, про яку всі, кому буде цікаво, зможуть знайти в рунеті масу різних матеріалів: від відгуків власників до оглядів у різних спеціалізованих ресурсах та журналах. Саме тому ми поки що зупинимося лише на удосконаленнях, тобто відмінностях Shineray Z1 від тезки Ірбісу:

Щоб не пропустити нову інформацію про цю та інші наші моделі, підписуйтесь на youtube-канал.

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Ступінь стиснення 11:1
  • Вага, кг 180
  • Витрата палива, л/100 км 3,2
  • Максимальна швидкість, км/год 149
  • Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 20 / 7500
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 24.5 / 8000
  • Колісна база, мм 1396
  • Висота по сідлу, мм 780
  • Ширина, мм 790
  • Довжина, мм 2070
  • Кліренс, мм 163
  • Електростартер Так
  • Об'єм, куб.см 249
  • Висота, мм 1100
  • Вантажопідйомність, кг 150
  • Охолодження Водяне
  • Баланс вал Так
  • Кікстартер Ні
  • Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо