TARO GP1 400 - це спортбайк, який вже завоював неабияку кількість прихильників у самому Китаї, а також Італії та Іспанії, доступний і в Україні.
На наше питання покупцям про те, які найголовніші критерії в спортбайку середньої кубатури, багато хто позначив такі пріоритети: двигун, зовнішній вигляд, керованість.
Тому в описі цієї моделі ми відійдемо від великих текстових розповідей. Ви можете оцінити самі по справжнім фотографіям, керованість на словах описати складно, однак, подивившись відеоогляд, Ви зможете дізнатися докладніше про наші враження. А ось про серце мотоцикла, а саме: новий двоциліндровий двигун від Zongshen, потужністю 41 кінська сила має сенс не тільки розповісти, а й показати більш докладно. Тому що саме про те, що робить GP1 дуже цікавим для споживачів.
TC380 - це двоциліндровий агрегат, розроблений компанією Zongshen та спеціально адаптований для спортивних шосейних моделей. Участь у розробці двигуна протягом усього процесу брали італійські інженери. Фактична вага двигуна становить 47 кг, а конструктивне виконання проектувалося з розрахунку на компактні величини верхніх компоновочних елементів, щоб вписати двигун у невеликі за розмірами просторові рами спортбайків. Цьому також сприяє особливе триточкове осьове кріплення двигуна. Нижче все показано масштабніше та наочніше.
А ще важливо згадати про те, що на цю модель, всупереч "безпідставно обурюваним дотепникам", запчастини моторної групи, деталі ходової частини та елементи пластику вже в наявності і пропонуються до продажу. Ознайомитись із доступним переліком запчастин можна тут. Список буде доповнений у міру надходження.
Про решту – у відео на сусідній закладці.