Електротрайк FADA KUBi
Ця модель найбільша за розмірними параметрами, є зручним трансформером. для використання у господарській або комерційній діяльності при перевезенні двох осіб. Модель оснащена передньою; багажним кошиком для зручного розміщення малогабаритної поклажі та повнофункціональним простором ззаду.
Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не інтегрований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на моделях Fada являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий з приводним валом (сердечником) з термозміцненої сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим оребренням для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу володіють гарною термостійкістю і механічною міцністю. Виливка є найбільш широко використовується способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні. Причому у статорній частині електродвигуна FADA KUBi кількість таких магнітів збільшено спеціально для покращення тягового потенціалу двигуна.
Сплав AlNiCo має ряд важливих характеристик:
Якщо висловитися більш зрозуміло – найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Привід від двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка. Це обумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і звичайно ж виключає наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувалося б. З урахуванням ваги самої моделі і навіть дозволеного навантаження в 195 кг. шестерний редуктор + приводні півосі - просте і дуже надійне рішення, що не вимагає частого регулювання, очищення та заміни деталей. Єдина увага іноді потрібно приділяти заміні трансмісійного масла в редукторі або залити після придбання більш якісний варіант з числа іменитих і таким чином збільшити інтервал заміни.
Електротрайк FADA не призначений для того, щоб долати складні рельєфи. Звичайно він може впоратися з проїздом ям і колдобин на наших дорогах на малому і середньому ходу, але це транспорт не для бездоріжжя, тому не було жодного сенсу ускладнювати конструкцію підвісок подорожчаючи її і роблячи більш вразливою. Однак у моделі KUBі використовуються шини збільшеного типорозміру: 3.00-10. Зважаючи на збільшення колісної бази важелі задньої підвіски і сам електромотор знаходяться вище, ніж на стандартних короткобазних версіях. Це забезпечує моделі кращу прохідність та можливість подолання перешкод з кутом в'їзду 35 градусів та більше. Підвіска, як і на інших моделях, вирішена наступним чином: ззаду міст спочиває на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково з'єднані поперечним розпірним елементом. закритого прямокутного перерізу. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в кінці встановлено амортизатор з пружиною. Конструкція являє собою залежну підвіску з поперечною балкою заднього моста. Причому сама балка мосту знаходиться над П-подібною конструкцією важелів і поперечного елемента. Це виконано для того, щоб зменшити вразливість деталей та збільшити дорожній просвіт ззаду. Передня ж підвіска є класичною телескопічною вилкою. Нічого зайвого та складного.
Триколісний FADA KUBI призначений насамперед для приватного комерційного використання. Подовжена колісна база та можливість складування заднього сидіння у значну вантажну платформу, а також збільшена вантажопідбємність, дозволяє моделі пробиратися навіть в умовах поганих доріг та доставляти вантажі чи пасажирів у місця де звичним автомобілям складно проїхати
Максимальна швидкість заявлена виробником може досягати 30 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу може коливатися від nbsp; 30-35 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку подорожі. Хороші показники, враховуючи середньостатистичні потреби; користувачів, невелику вартість самого електротрайка в парі з його практичностю при використанні в повсякденному житті.
Модель пропонується в єдиному кольоровому варіанті сірий металік - це варіант найбільш практичний у форматі вантажних перевезень
У стандартну комплектацію FADA KUBi включено:
- Передня багажна сітка + задній багажний відсік. акумуляторна модель знаходиться під сидінням водія і не заважає розміщенню вантажу на просторі заднього сидіння, що трансформується у вантажну платформу.
- РК-панель приладів з відображенням параметрів швидкості, ступеня заряду батареї та індикаторами включених елементів світлотехніки;
- Фара головного світла, вказівники повороту, задні габаритні ліхтарі. Усі елементи світлотехніки виконані із застосуванням LED-технології (світлодіоди).
- дзеркала заднього виду, які не змусять Вас обертатися якщо потрібно зробити маневр з вимушеним виїздом на проїзну частину
- Сигналізація. Основна її функція – це сповіщення власника про те, що хтось виявляє надто близьку увагу до чужого транспортного засобу.
Алюмінієві легкосплавні диски із шинами збільшеної розмірності 3.00-10. Усі шини безкамерні.
Система гальм передній барабанний/ задній барабанне + гальмо стоянки, що активується звичним важелем праворуч від водія
Акамуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM з загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт * год). У стандарті до батареї додається стандартний зарядний пристрій живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 Вольт.