Каталог продукції
Каталог продукції

Корзина

Кошик порожній

Схоже, ви ще нічого не додали до свого кошика. Ви знайдете багато цікавих товарів в «Каталозі».

Lifan KPT (LF200-10L)

96910 грн.

    Модель  2020 модельного рооку LIFAN KPT, з двигуном  NBF2 другої генерації об'ємом 198 см3

Додати в обране

№:

Бренд: Lifan

Категорія: Турист

Склад: В наявності

  • Опис
  • Відгуки
  • Додаткова інформація

    Модель  2020 модельного рооку LIFAN KPT, з двигуном  NBF2 другої генерації об'ємом 198 см3

*Оригінальний комплект бічних кофрів та заднього боксу, а також повний монтажний набір для встановлення цих аксесуарів є додатковою опцією, яка пропонується за доплату. У стандартній комплектації мотоцикл не оснащений цим обладнанням.    

Зміни, які були внесені раніше в nbsp; моделях 2019 року збережено, а саме  два невеликі естетичні доповнення:  вітрове скло стало тоноване темно-коричневого кольору зі зміненою формою і крашпеди забарвлюються у темно-сірий матовий колір. Скло набуло більшої функціональності - воно тепер краще відсіює відблиски сонячних променів на панель приладів, а ось інший колір крашпедів швидше за естетичну зміну. 

 

Особливу увагу при проектуванні цієї моделі інженери приділили характеристикам підвіски. Їх розділили на три найбільш значущі складові, які і були реалізовані:

Перевернута вилка повинна зменшити вагу безпружинних мас та покращити демпфування при проїзді нерівностей із збереженням належної енергоємності та більш стабільною підтримкою курсової стійкості. Для цього конструкція траверси була змінена і у вертикальній площині, і горизонтальному векторі. Також змістилися місця кріплення пір'я вилки, щоб забезпечити кращу жорсткість на кручення, особливо при проходженні поворотів на нерівній дорозі.

 

Задня підвіска стала  більш енергоємною, ніж у моделей серії KP, при цьому вона має nbsp; не зайву, але достатню м'якість, оскільки це забезпечує найкращий коефіцієнт зчеплення ведучого колеса з нерівним покриттям і не розчарує власника «зубодробильністю» при тривалій їзді..  Для досягнення цієї мети були зміщені на кілька градусів кут установки та верхня точка кріплення амортизаторної стійки, збільшений кліренс та встановлена пружина зі збільшеною жорсткістю

Всі технічні зміни не повинні спричинити за собою суттєву зміну маси та зміщення центру тяжіння вгору, оскільки перша величина обумовлюватиме динамічні параметри моделі, а друга впливатиме на керованість на пристойних швидкостях.

Оптика нової моделі Lifan не схожа на жодну з вже представлених в Україні: габаритні вогні виконані у вигляді смуг із п'яти світлодіодів кожна (вони, до речі, дуже явно позначають мотоцикл навіть у світлу пору доби). Фари повністю світлодіодні із світловими елементами від Phillips. Причому конфігурація зміщеного розміщення світлодіодів формує різне охоплення світловим пучком дороги. При ближньому світлі горять два центральні вертикальні, які забезпечують охоплення дорожнього полотна без засліплення тих, хто йде назустріч.

А при активації далекого світла  загоряються бічні дубльовані ліворуч і праворуч - ширина освітлюваної дороги в цьому режимі відразу значно збільшується, що просто незамінно для наших дорожніх реалій. Як-не забезпечення видимості це важливий елемент пасивної безпеки

 Інтегровані в силову структури рами крашпеди (Що таке крашпеди?  - (від англ.Crush Pad) виступаючі за зовнішні бічні  габарити мотоцикла комбіновані елементи з металу і гуми / резинопластика.При невеликому падінні оберігають вузли і деталі мотоцикла від дотику з дорожнім покриттям, також дозволяють зберегти відстань між мотоциклом і ногою водія, щоб у разі ковзання мотоцикла, що впав мотоцикл) em> - це теж конструктивний елемент, яким забезпечений кожен мотоцикл Ліфан моделі КПТ. Однозначно корисне доповнення. Особливо з урахуванням того, що технічне виконання цього елемента грамотно спроектовано та здійснено: зверніть увагу на три рознесені точки кріплення до рами – це і є гарантія того, що при падінні ударні навантаження (якщо звичайно це не падіння з висоти) не сумніватимуться крашпеди та вони можуть виконати свою захисну функцію.

     

Колісні диски на моделі KPT ширші, ніж на Lifan КP та KPR: передній диск під шину 100/80-17, задній – 130/70-17. Бажаючі зможуть назад встановити «140-й каток». Зазнали змін і гальмівних дисків – зверніть увагу на трапецієподібний профіль самого диска. Його форма зроблена такою для того, щоб його трохи полегшити (у тих місцях де немає зони тертя), і другий важливий момент:

На фото одна з тестових моделей, призначених для сертифікації та доведення робіт, на момент знімків на ній вже було «накатано» 879 кілометрів і «стертий до слика» один комплект шин. На гальмівному диску чітко видно межу активної площини диска, про який треть колодка. Придивіться, зовнішня частина кордону трохи виходить за край диска на тому самому трапецієподібному проточенні, а сама проточка працює як лезо. Це зроблено для того, щоб активна маса із зовнішнього краю гальмівної накладки могла безперешкодно обсипатися при інтенсивному гальмуванні. У цьому випадку гальмівна накладка не матиме нерівномірного зносу там на кромці, де на неї припадає менш активний тиск з боку одного з двох гальмівних поршнів. У тому ж ключі вирішено і конфігурацію заднього гальмівного диска

З метою полегшення маси та зниження центру тяжіння, матеріал бака змінений на поліпропіленовий склад з домішкою графіту (нагадаємо, що на KP та KPR він виконаний з металу) – це забезпечує мінімальну деформацію пластику при значних зовнішніх температурних перепадах та водночас гарантує відсутність крихкості.

Панель приладів   - на світлині. На ній весь стандартний інструментарій та трохи незручна шкала тахометра, вона менш інформативна і скоріше це данина сучасній цифровій моді. А ще вона забезпечена сімома варіантами підсвічування. Пістощі звичайно)))))). Але іноді приємно вибрати "милий оку" відтінок, так що вважатимемо це просто приємним стандартним доповненням.

       А ось USB-роз'єм з прогумованим кришечкою для гаджетів та аксесуарів однозначно знадобиться. Причому зверніть увагу на те, що він розташований у спеціальній виїмці між баком та накладкою. - на фото розташування позначено червоною стрілкою. Таке розташування і зручно і неможливо його зачепити, пошкодити або поламати.

     Про двигун. Нове покоління одноциліндрового силового агрегату серії NBF2 з рідинним охолодженням. Потужність двигуна незначно збільшена до 18 л.с, а крутний момент зріс на 2 Нм і тепер становить 19,5 Нм. Коробка передач також шестиступінчаста. Як ми написали в оновленій специфікації та в односторонньому порядку завод виробляє лише версії з інжектором. За 2017-18 роки ми  переконалися у працездатності та надійності самої системи упорскування (на прикладі моделей перших трьох партій), тому варіант з карбюратором і в подальшій переспективі пропонуватися як і раніше у продаж не будуть.  Тому всі мотоцикли. починаючи з  2018 р.в. та наступні будуть з інжекторною системою живлення LGC-Fi.      До розробки системи упорскування палива було залучено фахівців компанії BOSCH. У кооперації з інженерами LIFAN вони змогли створити для двигуна KPT працездатне та ефективне програмне забезпечення, а також забезпечити необхідну якість та надійність усіх компонентів системи, які виробляє одне з підприємств Robert Bosch GmbH.    

Передня вилка  інверторна. Вона має більший хід стиснення за одночасного збільшення діаметра пера до величини 36 мм. По первинним відчуттям їзди енергоємність істотно зросла в порівнянні з моделями KP і KPR. Залишилося згадати, що елемент захисту заднього колеса від бруду входить у стандартну комплектацію. 

А ось повноцінна багажна платформа з трьома кофрами SHAD-опція, у стандартному виконанні будуть тільки ручки багажника для другого пасажира. Кофри за потреби ви можете придбати відразу з мотоциклом, або докупити пізніше. Всі деталі про них ТУТ. До речі, в Україні Lifan KPT з'явився одним з перших, з самого початку свого загальносвітового конвеєрного життя. І завдяки великій кількості на ютубі роликів від українських власників, ми постійно отримуємо прохання відправити мотоцикл до сусідніх країн, тому, будь ласка, зверніть увагу: ми працюємо лише територією України.

Відгуки клієнтів (0)

(5 балів з 1 оцінок)

Щоб залишити відгук, потрібно авторизуватися на сайті, це можна зробити за посиланням

  • Об'єм, куб.см 198
  • Витрата палива, л/100 км 2,5
  • Максимальна швидкість, км/год 124
  • Довжина, мм 2095
  • Кліренс, мм 210
  • Максимальний кут повороту керма, градусів 36
  • Вага, кг 178
  • Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,2
  • Висота, мм 1285
  • Споряджена маса, кг 153
  • Максимальна потужність, к.с./об.хв. 17.5 / 8000
  • Електростартер Так
  • Ступінь стиснення 11:1
  • Ширина, мм 780
  • Вантажопідйомність, кг 165
  • Колісна база, мм 1330
  • Охолодження Водяне
  • Баланс вал Так
  • Кікстартер Ні
  • Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
  • Передні гальма Гідравлічне гальмо
  • Задні гальма Гідравлічне гальмо